منابع محلی مصر از کشته شدن ۱۸ نفر و زخمی شدن ۱۶ نفر دیگر بر اثر سانحه سقوط اتوبوس در کانال آب در استان «الدقهلیه» در شمال شرقی قاهره خبر دادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رشت- مدیرکل میراث‌فرهنگی گیلان گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۳۴ میلیون نفر شب اقامت در مراکز اقامتی گیلان به ثبت رسیده است.
در این حادثه که بر اثر نشت کلر از داخل مخزن و لوله‌های انتقال آن به داخل محوطه استخر رخ داده است، ۳۴ نفر از بانوان از گروه‌های سنی مختلف دچار مسمومیت شدند.
در سوانح جاده‌ای امروز در «کارس»، ازمیر و آنکارا در مجموع ۹ نفر کشته و ۳۴ تَن زخمی شدند.
وزارت کشور الجزایر از کشته شدن 34 نفر از جمله 10 نظامی بر اثر آتش سوزی‌های ناشی از افزایش بی‌سابقه گرما در 16 استان این کشور خبر داد.
بر اثر برخورد یک اتوبوس مسافربری الجزایری با یک خودروی تجاری در روز چهارشنبه در صحرای جنوبی این کشور دست کم ۳۴ نفر کشته شدند.
اهواز- فرمانده انتظامی اهواز از کشف ۳۴ دستگاه رمز ارز دیجیتال غیرمجاز در این شهرستان خبر داد.
بهارستان- فرمانده انتظامی بهارستان گفت: ۳۴ نفر از اراذل و اوباش در این شهرستان دستگیر شدند.
مرکز ملی بهبود محیط کسب‌وکار در اطلاعیه ای اسامی ۳۴ کسب‌وکاری که اتصال صوری به درگاه ملی مجوزها داشته ‌اند را اعلام کرد.
۳۴ پروژه عظیم آب و برق در استان خوزستان با حضور رئیس جمهور و وزیر نیرو افتتاح و به مرحله بهره‌برداری می‌رسد.
مشهد ـ معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی گفت: ۸۹۹ شکایت واصله نسبت به واحدهای صنفی متخلفی در سطح داشتیم که ۳۴ واحد متخلف پلمب شده است.
شمار تلفات زلزله در سراسر سوریه به ۲۳۷۰ کشته و تعداد زخمی‌ها به ۲۵۵۴ نفر افزایش یافت. مقامات ترکیه هم از افزایش تعداد تلفات زلزله در این کشور به ۵۸۹۴ نفر و تعداد زخمی‌ها به ۳۴ هزار و ۸۱۰ نفر خبر دادند.
راد مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران گفت: از امروز طرح فجر تا عیدفطر در تمامی فروشگاه‌های زنجیره‌ای ادامه خواهد داشت و ۳۴ قلم کالا تخفیف ۱۰ تا ۲۵ درصدی خواهند داشت.
محمد‌جواد مظفر گفت: هر کاری کردم، آقای میرحسین حاضر به مصاحبه نشد. گفتم ببین من در کتاب می‌نویسم که تو حاضر نشدی گفتگو کنی. حالا این را در پرانتز بگویم؛ بعد از وقایع و سال‌های بعد که از ماجرا‌ها گذشته بود، هروقت من را می‌دید می‌گفت که خوب از دستت در رفتم‌ها.
یک مرد اهل لیبی که به ساخت بمب و کشتن ۲۷۰ سرنشین یک هواپیما در خاک انگلیس متهم شده بود، پس از ۳۴ سال بازداشت شد.
رسانه های روسیه از سقوط یک فروند هواپیمای سوخو- ۳۴ در منطقه ای مسکونی در جنوب این کشور خبر می دهند.
معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش گفت: اکنون برای نیمی از دانش آموزان، معلم ورزش داریم؛ کمبود نیروی انسانی به ویژه در حوزه تربیت بدنی و تحقق ساخت زیستی بدنی از جمله چالش‌های جدی ماست.
در پی حمله مسلحانه به یک مرکز نگهداری از کودکان در تایلند حداقل ۳۰ نفر کشته شدند.
حادثه حمله به یک مهدکودک در ناحیه «ناکلانگ»، در استان «نونگ بوآ لامفو» در شمال تایلند رخ داده و عامل حمله پس از تیراندازی گریخته است.
جردن باروز پس از رسیدن به ۷ طلای جهان و المپیک و کسب عنوان پرافتخارترین کشتی گیر تاریخ آمریکا، گفت: با وجودی که ۳۴ ساله و پدر ۴ فرزند هستم، اما قصدی برای بازنشستگی و کناره‌گیری از دوران قهرمانی ندارم چرا که در اوج قرار دارم.
جردن باروز پس از رسیدن به ۷ طلای جهان و المپیک و کسب عنوان پرافتخارترین کشتی گیر تاریخ آمریکا، گفت: با وجودی که ۳۴ ساله و پدر ۴ فرزند هستم اما قصدی برای بازنشستگی و کناره‌گیری از دوران قهرمانی ندارم چرا که در اوج قرار دارم.
سمنان- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: ۱۶ هزار متر مربع شامل ۳۴ فضای ورزشی جدید به ظرفیت آموزش و پرورش استان افزوده خواهد شد.
شاهرود- مدیرکل پزشکی قانونی استان سمنان با بیان اینکه مرداد ماه سال جاری ۳۴ نفر در سوانح رانندگی برون شهری استان جان باختند، گفت: این میزان به نسبت مدت مشابه سال قبل رشد داشته است.
در هفته جاری پایتخت عراق گرفتار درگیری مرگبار بین جناح‌های سیاسی شد. روز دوشنبه، «مقتدی صدر»رهبر بانفوذ از عرصه سیاست استعفا داد و در واکنش به آن هواداران او به منطقه سبز بغداد که به شدت محافظت شده است یورش بردند. شبه نظامیان مسلح معترضان را متفرق کردند و در درگیری‌های متعاقب آن، بیش از ۳۴ نفر در بغداد و دیگر شهر‌ها کشته شدند.
مشهد ـ مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای خراسان رضوی گفت: از ۳۷ دشت آبی در خراسان رضوی ۳۴ دشت در وضعیت ممنوعه قرار دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ