رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: ساعت سه بامداد روز شنبه سوم تیر ماه ۱۴۰۲ طی تماس با مرکز اورژانس ۱۱۵ اردبیل مبنی بر مسمومیت ۱۸ نفر از ساکنان یک منزل با گاز مونوکسید کربن در محله میراشرف اردبیل، بلافاصله ۲ دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل اعزام شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بر اثر وقوع انفجار در مسقط واقع در عمان، ۱۸ نفر زخمی شدند و به خودروها و ساختمان‌های مجاور نیز آسیب رسید.
در ادامه باران‌ها و سیلاب‌های مرگبار در چین، رسانه‌های این کشور اعلام کردند در پی رانشن زمین در مناطق شمال‌غربی شماری کشته و ناپدید شدند.
معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: آزمون استخدامی دبیری پنجشنبه برگزار می‌شود و ۱۸ هزار نفر جذب خواهند شد.
معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: آزمون استخدامی دبیری فردا برگزار می‌شود و ۱۸ هزار نفر جذب خواهند شد
دولت سومالی از کشته شدن ۱۸ تَن از عناصر گروهک تروریستی الشباب در جنوب این کشور خبر داد.
بازگشت زائران ایرانی به کشور که از روز ۱۳ تیر آغاز شده بود در پایان چهارمین روز انتقال به حدود ۱۸ هزار نفر رسیده است.
قم- به دلیل نشت گاز منوکسید کربن در یک مهمانپذیر ناامین در شهر قم ۱۰نفر دچار مسمومیت شدند که تعداد ۴ نفر توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.
به گزارش پلیس، یک هواپیمای مسافربری پس از پنچر شدن لاستیک، اندکی پس از بلند شدن در فرودگاه بین المللی هنگ کنگ فرود اضطراری کرد و دست کم ۱۸ نفر مجروح شدند.
سمنان- مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان از وقوع چهار حادثه رانندگی طی شبانه روز گذشته در محورهای مواصلاتی استان خبر داد و گفت: در مجموع این حوادث ۱۸ نفر مصدوم شدند.
تا کنون ۶۵ میلیون و ۲۰۸ هزار و ۶۰۰ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۶۰۳ هزار و ۹۴۵ نفر دُز دوم و ۳۱ میلیون و ۶۶۵ هزار و ۶۹۳ نفر، دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا را تزریق کرده اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۱۵۵ میلیون و ۴۷۸ هزار و ۲۳۸ دُز رسید.
تا کنون ۶۵ میلیون و ۲۰۸ هزار و ۶۰۰ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۶۰۳ هزار و ۹۴۵ نفر دُز دوم و ۳۱ میلیون و ۶۶۵ هزار و ۶۹۳ نفر، دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا را تزریق کرده اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۱۵۵ میلیون و ۴۷۸ هزار و ۲۳۸ دُز رسید.
قم - ۱۷ دانش آموز و یکی از معلمان دبیرستان دخترانه فاطمیه قم روز دوشنبه برای دومین بار در هفته جاری دچار مسمومیت و راهی بیمارستان شدند.
در حادثه فروریختن یک معدن طلا در شمال غربی چین، ۱۸ نفر گرفتار شده اند.
در حادثه فروریختن یک معدن طلا در شمال غربی چین، ۱۸ نفر گرفتار شده اند.
رئیس مرکز اورژانس تهران درباره تعداد افرادی که طی ۱۸ تا ۲۵ آذرماه دچار مسمومیت با گاز مونوکسید کربن شدند گفت: در این بازه زمانی ۹۵ نفر دچار مسمومیت با گاز منواکسیدکربن شدند که متاسفانه این آمار نسبت به هفته گذشته افزایش یافته است.
حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: با بررسی پرونده‌های سایر بازداشت شدگان در روزهای آینده، زمینه بهره‌مندی این افراد از ارفاقات قانونی نیز فراهم می‌شود.
در پی و قوع یک حمله مسلحانه به ساختمان شهرداری «سن میگل توتولاپَن» در مکزیک، شهردار، پدرش و ۱۶ نفر دیگر کشته شدند.
بر اثر وقوع انفجار در یک جشنواره علمی در منطقه کاتالونیا در اسپانیا، ۱۸ نفر زخمی شدند.
به گفته استاندار تهران، بخشی از ساخت و ساز‌ها در بستر رودخانه‌ها بوده است، در روستا‌های لواسانات و شمیرانات یک فرد بومی می‌خواهد ساخت و ساز کند ۱۰ دستگاه بر سر ملک او حضور پیدا می‌کنند و موانعی را بر سر آن‌ها قرار می‌دهند، اما افراد غیر بومی را می‌بینیم که پایه‌های ملک‌خود را در رودخانه قرار داده اند، این امر ممکن است از فساد دهیار، شورا و … باشد، که با شدت برخورد خواهیم کرد.
شهریار- فرمانده انتظامی شهریار از انهدام یک باند هرمی در این شهرستان خبر داد و گفت: طی این عملیات ۱۸ نفر از اعضای این باند دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان شهریار گفت: ماموران ۱۸ نفر از اعضای این شرکت هرمی را دستگیر و شبکه اصلی این باند کلاهبرداری را متلاشی کردند و مقدار زیادی اقلام تبلیغاتی از محل فعالیت متهمان که در یک منزل مسکونی بود، کشف شد.
رسانه های افغانستان هم اکنون از وقوع یک انفجار در پایتخت این کشور با ۸ شهید و ۱۸ زخمی خبر می دهند.
رسانه های افغانستان هم اکنون از وقوع یک انفجار در پایتخت این کشور با ۸ کشته و ۱۸ زخمی خبر می دهند.
مسعودی ادامه داد: کبد و قلب این فرد نیز با استفاده از بالگرد برای اهدا به بیمارستان تبریز ارسال شد تا در آن شهر به دو بیمار نیازمند عضو پیوند زده شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ