رهبر یک گروه شبه نظامی راست افراطی در امریکا به نام به ۱۸ سال زندان محکوم شد. اتهام، تحریک و مدیریت شورش و حمله به ساختمان کنگره آمریکا اعلام شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس مجلس گفت: در هیچ جای لایحه حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب، هیچ نفر و هیچ خانم زیر ۱۸ سالی حتی احضار نخواهد شد.
رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا اعلام کرد که برای راهپیمایی اربعین امکانی فراهم شده تا مجوز خروج از کشور برای زنان فرزندان زیر ۱۸ سال بدون مراجعه به دفترخانه و با اخذ امضای شوهر در همان محل صادر شود.
بازیکن سابق NBA به دلیل کلاهبرداری ۵ میلیون دلاری به ۱۰ سال زندان محکوم شد.
وزیر دادگستری گفت: یکی از برنامه‌های دولت این است که کودکان کار زیر ۱۸ سال را در قالب فرزندخواندگی به دامن خانواده‌ها سوق دهد.
رئیس سازمان ثبت احوال کشور از راه اندازی سامانه الکترونیکی جهت ثبت نام فاقدین شناسنامه خبر داد.
داستان زندگی امیر عباس هویدا که با ۱۳ سال سابقه نخست‌وزیری و یک سال وزارت دربار در رژیم پهلوی به زندان افتاده بود در ۱۸ فروردین ۱۳۵۸ خورشیدی در ششمین روز رسمیت یافتن جمهوری اسلامی با اعدام تمام شد.
کنسرسیوم خرده‌فورشی انگلیس گزارش داد که‌درماه مارس سال جاری، نرخ‌تورم‌دراین‌کشور رکورد ۱۸ سال گذشته را شکسته است.
کنسرسیوم خرده‌فورشی انگلیس گزارش داد که‌درماه مارس سال جاری، نرخ‌تورم‌دراین‌کشور رکورد ۱۸ سال گذشته را شکسته است.
رئیس پلیس راهور فراجا به آمار جانباختگان حوادث رانندگی نیز اشاره کرد و گفت: در کشور ما سالیانه ۱۷ هزار فوتی و حدود ۳۰۰ هزار نفر مجروح در حوادث رانندگی رخ می‌دهد که ما طبق برنامه ریزی باید این آمار را کاهش دهیم.
کامبیز نوروزی، حقوق‌دان، می‌گوید: «آنچه که سخنگوی کمیسیون قضایی در گفتگو با رسانه‌ها اعلام کرده، عجیب است، چرا که او گفته است زنان بالای ۱۸ سال باید براساس اذن «سرپرست» برای خروج از کشور اقدام کنند، بیان چنین موضوعی از سوی اعضای کمیسیون قضایی خودش جای بحث دارد چراکه استفاده از عبارت سرپرست برای این گروه از زنان غیرتخصصی و مبهم است.»
یک افسر پلیس انگلیس به ارتکاب تخلفات و جرائم جنسی متعدد از جمله تجاوز به شمار زیادی از زنان و توهین و اهانت به آنها طی ۱۸ سال اعتراف کرد.
اواخر هفته گذشته جزئیاتی از رأی دادگاه بدوی چند نفر از بازداشت‌شدگان اعتراضات اخیر در ایران در رسانه‌ها منتشر شد. از‌جمله اینکه «بهناز میرمطهریان» همسر احسان پیربرناش از محکومیت همسرش به ۱۸ سال زندان خبر داد که ۱۰ سال آن قابل اجراست.
طبق رای دادگاه انقلاب ساری، احسان پیربرناش خبرنگار و طنزنویس ورزشی به ۱۸ سال زندان محکوم شد
رئیس کمیسیون اروپا امروز اعلام کرد: اتحادیه اروپا سال آینده ۱۸ میلیارد یورو به اوکراین ارائه می‌کند.
دکتر سیمین کاظمی، جامعه‌شناس و پزشک علاوه براینکه نسبت به عوارض بارداری زودهنگام هشدار می‌دهد، معتقد است: «چنین طرح‌هایی به معنی نادیده گرفتن سلامت و جان دختران نوجوان است و به معنی افزایش جمعیت به بهای جان و سلامت دختربچه‌هاست. به نظر می‌رسد برای طراحان چنین طرح‌هایی جان زنان بی‌ارزش است و نیازی به محافظت ندارد.»
معاونت زنان حتی آماده سازی محتوای اپلیکیشن را هم در دستور کار دارد تا جایی که با کلیدواژه «ویترین محتوای مناسب دختران» به مذاکره با پیام‌رسان‌های داخلی مشغول است و دلیل آنکه فعلا جامعه هدف ۱۲ تا ۱۸ سال را در فاز نخست مدنظر قرار داده، آماده نبودن برنامه‌ها و بارگزاری نشدن آن‌ها برای گروه سنی زنان بالای ۱۸ سال است!
در ادامه کمک‌های نظامی و مالی آمریکا و اروپا به دولت و ارتش اوکراین، اتحادیه اروپا بسته کمکی جدیدی برای سال آینده تصویب کرده است.
معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه و دبیر ستاد حقوق بشر از کانون اصلاح و تربیت استان تهران بازدید کرد.
مسابقات گلف قهرمانی کشور در رده بانوان بالای ۱۸ سال برگزار و نفرات برتر مشخص شدند.
زندگی و سرنوشت آقای کریمی ناصری الهام بخش استیون اسپیلبرگ کارگردان فیلم «ترمینال» بود، فیلمی که با بازیگری تام هنکس در سال ۲۰۰۴ ساخته شد و او از بابت آن پول دریافت کرد.
تمامی زنان ۱۸ تا ۵۰ سال در سراسر کشور می‌توانند از حمایت‌های مقرر در قانون بیمه صاحبان حرف و مشاغل آزاد بهره‌مند شوند.
معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری گفت: تعداد زیادی از زنان بازداشتی آزاد شده اند. افرادی که قصور کمتری را مرتکب شده اند آزاد شده و مقصرین اصلی و با سابقه در زندان نگهداری و طبق گزارشی که دریافت کردیم دیگر زندانی زیر ۱۸ سال نداریم و همگی آزاد شده اند.
آمار دفتر اطلاعات و داده‌های آب کشور نشان می‌دهد، با گذشت 23 روز از سال آبی (1402-1401) میزان کل حجم آب در مخازن سدهای کشور حدود 18.32 میلیارد مترمکعب بوده است.
رقابت‌های اسنوکر قهرمانی جهان منهای ۱۸ سال ۲۸ لغایت ۳۱ مردادماه به میزبانی رومانی و در شهر بخارست برگزار می‌گردد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ