مرکز اجرایی مین زدایی یمن اعلام کرد اعلام کرد که در ماه اکتبر گذشته ۱۸ نفر بر اثر انفجار مین و بمب‌های خوشه‌های شهید و ۲۸ نفر دیگر زخمی شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در پی شهادت جوان ۱۸ ساله فلسطینی به دست نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی، مردم فلسطین در مراسم باشکوهی پیکر این شهید را تشییع کردند.
پیکر پاک و مطهر ۱۸ شهید دفاع مقدس صبح پنجشنبه ۲۹ تیر ۱۴۰۲ از طریق مرز بین المللی شلمچه وارد خاک کشور شد. پیکر این شهیدان والا مقام همزمان با دوم محرم الحرام سال ۱۴۴۵ بر دوش مردم و در حضور خانواده‌های معظم شهدا، آزادگان، جانبازان و فرماندهان نظامی پس از سال‌ها به وطن بازگشت. تاکنون طی عملیات‌های تفحص متعدد در مناطق داخلی و برون مرزی (کشور عراق)، پیکر بیش از ۴۵ هزار شهید مفقود الاثر دفاع مقدس پیدا شده است.
تمرین تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی؛ صبح یکشنبه (۱۸ تیر ۱۴۰۲) زیر نظر «حسن رنگرز» و «پژمان درستکار» در سالن کشتی شهید صدرزاده و سالن بدنسازی فدراسیون کشتی برگزار شد.
این شهید ۲۱ ساله اهل سنت و بلوچ بود. مبین مجرد بود و ۱۸ ماه خدمت کرده بود. یک ماه اضافه خدمت این سرباز چندی پیش با عفو رهبری بخشیده شده بود و روز‌های پایانی خدمتش را می‌گذراند.
ساعت ۱۸:۱۰ روز گذشته ماموران یگان انتظامی و کلانتری شهر بافت با حکم قضایی برای دستگیری یک شرور به منزل وی مراجعه کردند، اما فرد شرور به محض رسیدن ماموران به جلو منزل، هنگامی که در را باز می‌کند ماموران را به رگبار گلوله می‌بندد. در این درگیری یک نفر از پرسنل یگان انتظامی شهرستان بافت به نام جواد کریمی در این حادثه به شهادت رسید و ۲ تن دیگر نیز از ناحیه دست و پا مجروح شدند.
شهید آیت‌الله سید محمد بهشتی، روحانی برجسته و مؤثر در انقلاب اسلامی در دوم آبان ۱۳۰۷ در محلة لُنبان اصفهان متولد شد. شهید بهشتی تا سن ۱۸ سالگی در اصفهان سکونت و تحصیل کرد و سپس برای ادامه تحصیلات حوزوی راهی قم شد. یار دیرینه امام (ره) سرانجام در هفتم تیرماه ۱۳۶۰ در اثر انفجار بمب در دفتر حزب جمهوری اسلامی به مقام شهادت نائل شد. خانه پدری شهید آیت‌الله بهشتی در اصفهان در سال ۱۳۸۶ به همت سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری اصفهان مرمت و به خانه فرهنگ شهید بهشتی تعلق یافت.
با گذشت ۳۰۰۰ روز از آغاز جنگ یمن، وزارت حقوق بشر این کشور آمار و ارقامی را از جنایات ائتلاف سعودی در حمله به یمن منتشر کرد.
سازمان هواشناسی با صدور هشدار سطح زرد از فعالیت سامانه بارشی و رشد ابر‌های همرفتی به‌ویژه در ساعات بعدازظهر و اوایل شب، رگبار باران، رعدوبرق، وزش باد شدید موقت، در نواحی مستعد خیزش گرد وخاک و احتمال تگرگ از دوشنبه تا پنجشنبه (۲۲ تا ۲۵ خرداد) خبر داد.
در ساعت ۸ صبح امروز در مسیر شرق به غرب بزرگراه شهید سلیمانی محدوده دور برگردان کرمان، یک دستگاه وانت پیکان به رانندگی فردی ۴۰ ساله و بدون گواهینامه به علت خستگی و خواب آلودگی از سطح سواره رو خارج شده پس از برخورد با چند اصله درخت وارد پیاده رو می‌شود. این وانت سپس با عابر پیاده که دختری ۱۸ ساله و بر روی جدول داخل پیاده رو نشسته بوده برخورد که متأسفانه وی در دم فوت می‌نماید.
تصویری از ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر سه ساعت مانده به آغاز جدال حساس پرسپولیس و نساجی مازندران را می‌بینید که اکثر سکوها با پرچم‌های قرمز پوشیده شده است. پرسپولیس امروز در صورت کسب پیروزی در خانه نساجی قهرمان لیگ برتر بیست‌ودوم می‌شود. بازی از ساعت ۱۸ آغاز خواهد شد
این وضعیت جوی از ظهر پنج‌شنبه تا اواخر وقت جمعه (۱۷ و ۱۸ فروردین) در مناطق مرکزی،جنوبی و غربی استان تهران مورد انتظار است.
کیهان نوشت: در دوره متاخرتر، شهید سلیمانی مثل برخی جریان‌های تحریفگر دنبال بزک کردن و احیای خط سیاسی آفت زده خاتمی نبود، بلکه از وی و برخی اصلاح‌طلبان مشابه مطالبه داشت که توبه کنند و به دامان نظام و انقلاب برگردند.
تا چهارشنبه هفته‌جاری بارش شدید برف و باران، وزش شدید باد و وقوع بهمن در استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، نیمه شمالی و شرق خوزستان، لرستان، غرب و جنوب اصفهان، شمال غرب فارس، همدان، مرکزی، شمال و شرق ایلام، شرق کرمانشاه، قم، قزوین، البرز، تهران، شمال و خراسان رضوی و خراسان شمالی پیش‌بینی شده است.
معاون دانشگاه علوم پزشکی استان قم بیان کرد: با توجه به نمونه‌های خونی که از دانش آموزان در مدارس گرفتیم شرایط آن‌ها طبیعی بوده، البته بنا به احتیاط و وظیفه ۱۸ نفر از دانش آموزانی که والدین آن‌ها درخواست آزمایش از فرزندانشان داشتند به بیمارستان شهید بهشتی منتقل شدند که طبق بررسی‌ها سالم بودند و در حال ترخیص از بیمارستان هستند.
کیفیت هوای در ایستگاه‌های اقدسیه (منطقه ۱۷)، دانشگاه شهید بهشتی (منطقه ۱)، شهرداری منطقه ۲، پونک، شهرداری منطقه ۴، ستاد بحران (منطقه ۷) و مسعودیه (منطقه ۱۵) در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد.
رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: سرنشین این خودرو که دختری ۱۸ ساله بود، در دم جان باخت و راننده و دو سرنشین دیگر مصدوم شدند.
آیین تشییع و تدفین پیکر مطهر شهید گمنام دفاع مقدس صبح امروز یکشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۱ با حضور سید صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در محل وزارت کار برگزار شد.
سخنگوی قوه قضاییه با بیان اینکه در پرونده شهید عجمیان در مجموع برای ۱۶ نفر قرار جلب به دادرسی صادر شد گفت: احکام اولیه پرونده روز گذشته صادر شد. بر اساس احکام صادره ۵ نفر از متهمان به اتهام افساد فی الارض به اعدام محکوم شدند و ۱۱ متهم دیگر از جمله سه جوان کمتر از ۱۸ سال به حبس‌های طویل المدت محکوم شدند. احکام صادره غیرقطعی است.
رئیس سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از کلنگ زنی ساخت پارکینگ شهید باقری در منطقه ۱۸ تهران خبر داد.
شهردار منطقه ۱۸ تهران توضیحاتی درباره معضل کوره‌های آجرپزی، سرانجام بهره برداری از بزرگراه شهید بروجردی، بیمارستان حکیم، تعیین تکلیف حریم آزادگان و پیشرفت در باغ‌راه حضرت زهرا (س) ارائه داد.
به دنبال فراخوان تجمع برای اعتراض به مرگ مهسا امینی در شهر قم، از ساعت ۱۸:۳۰ حدود ۱۰۰ نفر با سردادن شعارهای تند و هنجارشکنانه، تجمعی را در خیابان شهید صدوقی شکل دادند که با حضور ماموران انتظامی و متفرق شدن افراد این تجمع پایان یافت.
رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا گفت: آسمان مهران فردا و پس فردا (۱۷ و ۱۸ شهریورماه) صاف تا کمی ابری، گاهی وزش باد شدید و غبار رقیق با بیشترین و کمترین دمای ۴۲ و ۲۸ درجه سانتیگراد پیش بینی می‌شود.
رسانه های افغانستان هم اکنون از وقوع یک انفجار در پایتخت این کشور با ۸ شهید و ۱۸ زخمی خبر می دهند.
رژیم صهیونیستی عصر امروز جمعه، حمله ددمنشانه ای را به غزه آغاز کرده است که تاکنون شماری از فلسطینی ها از جمله یک کودک ۵ ساله فلسطینی بر اثر این حملات شهید و ده ها نفر دیگر زخمی شده اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ