اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان از بارش‌های پراکنده در جنوب استان از عصر فردا خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
برای امروز در آذربایجان غربی و کردستان رگبار پراکنده و در نوار شرقی کشور وزش باد تداوم خواهد داشت و در سایر مناطق جوی آرام و پایدار پیش‌بینی میشود.
اصفهان- بارش رگباری باران همراه با وزش باد شدید عصر امروز شهر اصفهان را فرا گرفت و منجر به جاری شدن روانآب در معابر عمومی شد.
سازمان هواشناسی کشور نسبت به احتیاط و اجتناب از تردد و توقف در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها، اجتناب از اتراق در حاشیه و بستر رودخانه‌ها و مسیل‌ها، احتیاط در سفر‌های برون شهری بویژه در اطراف رودخانه‌ها، احتیاط در فعالیت‌های کوه‌نوردی و جابجایی عشایر، آمادگی دستگاه‌های اجرایی و امدادی و پاک‌سازی دهانه پل‌ها، لایروبی کانال‌ها و آب‌رو‌ها توصیه کرده است.
یزدی مهر با بیان اینکه با اعلام سازمان هواشناسی برای استان تهران هشدار زرد وزش باد شدید و کاهش کیفیت هوا صادر شده است، گفت: طبق این پیش بینی به مردم در نیمه جنوبی استان تهران توصیه می‌شود از عصر فردا شنبه هفتم مرداد ماه تا روز سه شنبه دهم مردادماه به ویژه در ساعات عصر و شب نکات ایمنی وزش باد را رعایت کنند.
سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: طی روز جاری ۸ استان کشور با بارش باران و رگبار و رعد و برق همراه خواهد بود.
سازمان هواشناسی با صدور هشدار سطح زرد از فعالیت سامانه بارشی و رشد ابر‌های همرفتی، رگبار باران و رعدوبرق، وزش باد شدید موقت گاهی همراه با گردوخاک از چهارشنبه تا شنبه (۲۸ تا ۳۱ تیر) خبر داد.
حدود 20 مسابقه که برای روز سوم برنامه ریزی شده بود، لغو شدند، ویمبلدون در تلاش برای تکمیل آنها بود اما باران شدید اختلال در برنامه مسابقات ایجاد کرد.
به گزارش کارشناس هواشناسی کشور: برای امروز بارش پراکنده باران در استان‌های ساحلی دریای خزر و ارتفاعات البرز مرکزی پیش‌بینی می‌شود.
دوشنبه (۲۲ خردادماه) نیز در ارتفاعات و دامنه‌های البرز مرکزی و بخش‌هایی از مرکز کشور افزایش ابر و بارش پراکنده پیش بینی می‌شود، لازم به ذکر است از امروز تا جمعه (۱۸ تا ۱۹ خردادماه) در نوار شرقی به ویژه منطقه زابل و جنوب غرب کشور در بعضی ساعات وزش باد شدید همراه با گردوخاک و کاهش کیفیت هوا انتظار می‌رود و امروز (۱۸ خردادماه) در نیمه شمالی کشور کاهش نسبی دما رخ خواهد داد.
بارش باران عصر امروز در دومین ماه بهار در شهر تبریز را ببینید.
به تدریج طی جمعه افزایش ابر، وزش باد شدید تا خیلی شدید، مه آلودگی، بارش باران و برف، کولاک و احتمال رعدوبرق و تگرگ و در مسیر‌های مستعد احتمال بهمن پیش بینی می‌شود و تا عصر شنبه شرایط نامساعد جوی تداوم دارد.
برخی مناطق تهران عصر امروز شاهد بارش شدید باران بود. بر اساس فیلم‌های منتشرشده در فضای مجازی، برخی معابر تهران پس از این بارش کوتاه دچار آبگرفتگی شده است.
آسمان استان تهران از عصر یکشنبه شاهد بارش باران و در ارتفاعات گاهی بارش باران و برف باشد.
از عصر پنجشنبه تا صبح جمعه (۱۳ تا ۱۴ بهمن) با عبور موجی زودگذر افزایش ابرناکی و بارش برف و باران به‌ویژه در ارتفاعات مورد انتظار است.
بارش برف و باران در استان‌های مختلف کشور فعالیت مدارس برخی شهرها در نوبت‌های صبح و عصر را غیرحضوری کرد، همچنین در بعضی از استان‌ها نیز ادارات تعطیل شدند.
منابع عراقی اعلام کردند که در پی بارش شدید باران، ادارات آموزش و پرورش استان‌های نجف و کربلا در عراق شیفت عصر مدارس را تعطیل اعلام کردند.
اصفهان- سرپرست مرکز پیش بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از ورود سامانه سرد بارشی به استان از عصر چهارشنبه و فراگیر شدن آن طی روز پنجشنبه ۱۵ دی ماه خبر داد.
بارش برف و باران در استان‌های مختلف کشور فعالیت مدارس برخی شهرها در نوبت‌های صبح و عصر را غیرحضوری کرد، همچنین در بعضی از استان‌ها نیز ادارات فعالیت خود را با یک ساعت تأخیر آغاز کرده‌اند.
کارشناس سازمان هواشناسی گفت: در خوزستان، غرب اصفهان، چهارمحال و بختیاری، قزوین، البرز، تهران، افزایش ابر، بارش باران، گاهی رعدوبرق و وزش باد رخ می‌دهد که بارش‌ها در ارتفاعات به شکل برف است.
اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان از نفوذ موج بارشی به استان از عصر جمعه چهارم آذر ماه خبر داد و گفت: بارش برف و باران به ویژه در نواحی غربی اصفهان پیش‌بینی می‌شود.
کرج- عصر پنج‌شنبه شاهد بارش باران در نقاط مختلف کرج بودیم که منجر به آب‌گرفتگی برخی معابر شد.
کرج- بارش باران از صبح پنج‌شنبه به‌صورت پراکنده در طالقان آغاز شد و از عصر شاهد بارش برف در ارتفاعات این شهرستان بودیم.
اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان از آغاز بارش باران در نیمه غرب استان خبرداد و گفت: بارندگی در مناطق مرکزی و کلانشهر اصفهان در ساعات عصر و شامگاه امروز پیش بینی می‌شود.
اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان با اشاره به اینکه فعالیت سامانه بارشی در سطح استان تا فردا پنجشنبه ادامه دارد، گفت: بارش باران را از عصر امروز در شهر اصفهان انتظار داریم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ