به گزارش کارشناس هواشناسی کشور: برای امروز بارش پراکنده باران در استان‌های ساحلی دریای خزر و ارتفاعات البرز مرکزی پیش‌بینی می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
برای امروز در آذربایجان غربی و کردستان رگبار پراکنده و در نوار شرقی کشور وزش باد تداوم خواهد داشت و در سایر مناطق جوی آرام و پایدار پیش‌بینی میشود.
سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: برای روز جاری در آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، سواحل دریای خزر و ارتفاعات البرز رگبار پراکنده باران و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.
سازمان هواشناسی با پیش بینی بارندگی، برای فردا شنبه در جنوب کرمان، شمال و شرق هرمزگان و نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان هشدار نارنجی صادر کرده است.
سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد:طی روز جاری در شمال آذربایجان‌های شرقی و غربی، جنوب شرق سیستان و بلوچستان و ارتفاعات هرمزگان رگبار، رعد و برق و وزش بادهای شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: طی روز جاری در شمال آذربایجان‌های شرقی و غربی و مناطقی از اردبیل، گیلان و غرب مازندران شاهد بارش باران خواهیم بود.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: برای روز جاری در اردبیل و سواحل دریای خزر رگبار، رعدوبرق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.
به گزارش کارشناس هواشناسی؛ بارش باران در شمال غرب کشور، استان‌های ساحلی دریای خزر، دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی دامنه‌های زاگرس مرکزی، ارتفاعات کرمان و جنوب سیستان و بلوچستان پیش بینی می‌شود.
رئیس مرکز پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از ورود سامانه بارشی جدید به کشور خبر داد و گفت: خیزش گردوخاک در نقاط مختلف پیش بینی می شود.
سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد:بارش‌ها در نواحی شمال و شمال غربی کشور طی روزگاری ادامه دارد.
بنا بر اعلام سازمان هواشناسی در جنوب شرق کشور به ویژه در بخش‌هایی از استان‌های هرمزگان، سیستان و بلوچستان، کرمان و شمال و شرق فارس رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقتی رخ می‌دهد.
طی پنج روز آینده در جنوب شرق کشور به‌ویژه در بخش‌هایی از استان‌های کرمان، هرمزگان، سیستان و بلوچستان و شمال و شرق فارس رگبار و رعدوبرق وزش باد شدید موقت و در نقاط مستعد خیزش گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: بارش باران و برف طی روز جاری در غرب و شمال کشور پیش‌بینی می‌شود.
رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا از انسداد محورهای هراز، چالوس و آزادراه تهران-شمال تا اطلاع ثانوی خبر داد و گفت: برخی از محورهای ۹ استان کشور بارش برف و باران گزارش شده است.
رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا از انسداد محورهای هراز، چالوس و آزادراه تهران-شمال تا اطلاع ثانوی خبر داد و گفت: برخی از محورهای ۹ استان کشور بارش برف و باران گزارش شده است.
پیش بینی می‌شود امروز و فردا یکشنبه بارش باران، در نواحی مرتفع و سردسیر بارش برف، وزش باد شدید موقت، کاهش محسوس دما و رخداد مه در شمال و شمال غرب روی دهد.
رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا با اشاره به بارش برف و باران در ١٩ جاده کشور گفت: تردد در محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت روان است.
به گزارش سازمان هواشناسی در مناطقی از استان‌های واقع در غرب و شمال غرب کشور و ارتفاعات البرز مرکزی ورود سامانه بارشی و بارش باران و برف به ویژه در مناطق سردسیر و مرتفع را شاهد خواهیم بود.
به گزارش سازمان هواشناسی با نفوذ جریانات شمالی بر روی دریای خزر بارش در اردبیل و سواحل خزر تشدید می‌شود برخی نواحی شمال غرب و دامنه‌های البرز نیز بارش خواهند داشت.
به گزارش سازمان هواشناسی در شرق اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی رگبار و رعد و برق گاهی همراه با وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.
به گزارش سازمان هواشناسی در استان‌های ساحلی دریای خزر، برخی مناطق استان‌های واقع در غرب، جنوب غرب، مرکز، شرق و شمال شرق رگبار باران گاهی وزش باد پیش‌بینی می‌شود.
مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از شکل‌گیری توده گردوخاک در کشور عراق و حرکت به سمت مرزهای غربی کشور همچنین بارش باران در شمال کشور خبر داد.
به گزارش سازمان هواشناسی در گیلان، مازندران، گلستان، اردبیل، خراسان شمالی و رضوی، آذربایجان شرقی، سمنان و تهران بارش باران و رخ می‌دهد.
به گزارش سازمان هواشناسی در آذربایجان غربی و شرقی، اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان و ارتفاعات البرز بارش باران، وزش باد و کاهش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ