منابع عراقی اعلام کردند که در پی بارش شدید باران، ادارات آموزش و پرورش استان‌های نجف و کربلا در عراق شیفت عصر مدارس را تعطیل اعلام کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هواشناسی تا زمان فعالیت این سامانه به احتیاط و اجتناب از تردد، توقف و اتراق در حاشیه و بستر رودخانه‌ها و مسیل‌ها، احتیاط در سفر‌های برون شهری بویژه در عبور از اطراف رودخانه‌ها، احتیاط در فعالیت‌های کوه‌نوردی و جابجایی عشایر، آمادگی دستگاه‌های اجرایی و امدادی و پاک‌سازی دهانه پل‌ها، لایروبی کانال‌ها و آب‌رو‌ها و محدودیت در فعالیت‌های کشاورزی توصیه کرده است.
فرود هواپیماها در هوای بارانی و مه‌آلود، صحنه‌هایی جذاب را خلق می‌کند که البته هرگز خوشایند خلبانان، کادر پرواز و یا حتی مسافران نیست! فرود یک فروند بوئینگ ۷۴۷ باربری را در هوایی بارانی ملاحظه بفرمایید.
اصفهان- کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از آغاز بارش‌های رگباری در جنوب استان از امروز خبرداد.
اصفهان- شاخص کیفی هوای بارانی کلانشهر اصفهان امروز هفدهم اسفندماه با میانگین ۱۰۵ در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس ثبت شد.
اصفهان- شاخص کیفی هوای بارانی اصفهان امروز بیست و هفتم بهمن ماه براساس داده‌های ۱۶ ایستگاه پایش فعال با میانگین ۳۴ در وضعیت پاک ثبت شد.‌
اصفهان- شاخص کیفی هوای بارانی اصفهان امروز بیست و ششم بهمن ماه براساس داده‌های ۱۶ ایستگاه پایش فعال با میانگین ۶۰ در وضعیت سالم ثبت شد.‌
اصفهان- شاخص کیفی هوای اصفهان امروز بیست و سوم بهمن ماه براساس داده‌های ۱۴ ایستگاه پایش فعال با میانگین ۷۳ در وضعیت زرد و قابل قبول ثبت شد.‌
اصفهان- سرپرست مرکز پیش بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: فعالیت سامانه بارشی در این استان تا روز پنجشنبه ۱۳ بهمن ادامه دارد.
تداوم تنفس هوای مطلوب در تهران بارانی
اصفهان- شاخص کیفی هوای اصفهان امروز یازدهم بهمن ماه براساس داده‌های ۱۶ ایستگاه پایش فعال با میانگین ۶۰ در وضعیت زرد و قابل قبول ثبت شد.‌
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، با اشاره به خطرات رانندگی در هوای بارانی و برفی، نکاتی را به رانندگان متذکر شد.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، با اشاره به خطرات رانندگی در هوای بارانی و برفی، نکاتی را به رانندگان متذکر شد.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، با اشاره به خطرات رانندگی در هوای بارانی و برفی، نکاتی را به رانندگان متذکر شد.
تنفس هوای مطلوب در تهران بارانی
هم اکنون شاخص کیفیت هوای پایتخت روی عدد ۱۰۱ یعنی بازه ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد.
از روز یکشنبه تا چهارشنبه (۹ تا ۱۲ بهمن) با فعالیت متناوب سامانه بارشی شاهد وزش باد در نیمه‌جنوبی و ارتفاعات، گاهی وزش باد شدید، بارش باران و برف در ارتفاعات، بارش برف و پدیده مه گاهی توام با کولاک برف خواهیم بود.
در شبی که کریستیانو رونالدو در استادیوم مرسول پارک حضور پیدا کرده بود، النصر به پیروزی دست یافت.
بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، هوای پایتخت در صبح جمعه ۱۱ آذر ۱۴۰۱، برای گروه های حساس ناسالم است.
سومین روز مسابقات تور آزاد والیبال ساحلی آسیا در هوایی بارانی ادامه یافت و چین دو دو بر صفر ژاپن یک را شکست داد.
منابع فلسطینی تصاویری زیبا از حال و هوای بارانی و دل انگیز مسجدالاقصی قبله اول مسلمانان جهان در لحظات بارانی منتشر کرده اند.
به گزارش سازمان هواشناسی در دامنه‌های جنوبی البرز، استان‌های قزوین، البرز، تهران، قم، همدان، مرکزی و شمال اصفهان نیز احتمال رگبار پراکنده وجود دارد.
به گفته کارشناس هواشناسی، در نواحی شرقی خوزستان، چهارمحال بختیاری کهگیلویه و بویر احمد در بعد از ظهر بارش‌ها تشدید می‌شود همچنین در شمال غرب کشور، آذربایجان غربی و شرقی، سواحل دریای خزر، شمال استان‌های تهران، البرز، قزوین و سمنان رگبار و رعدوبرق به ویژه در بعد از ظهر و اوایل شب پیش بینی می‌شود
چند توصیه‌ ایمنی برای رانندگی در هوای بارانی

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ