اصفهان- بارش رگباری باران همراه با وزش باد شدید عصر امروز شهر اصفهان را فرا گرفت و منجر به جاری شدن روانآب در معابر عمومی شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پکن سیگنال هشدار اولیه قرمز برای بارش باران شدید صادر کرد. در پی صدور این هشدار، ستاد کنترل سیل شهرداری هم هشدار قرمز کنترل سیل شهر را اعلام کرد.
بارش شدید باران در شهر قم سبب آبگرفتگی و جاری شدن سیل در معابر شهر شد./فارس
بارش باران و وقوع طوفان، خیابان های آنکارا را پیش از مراسم تحلیف اردوغان خلوت کرد.
در پی بارش سنگین باران و تگرگ در شهر جوانرود سیلاب سنگینی در خیابان‌های این شهر جاری شد. شدت سیلاب در معابر مرتفع از جمله خیابان بازارچه جوانرود شدت بیشتری داشت. منبع: خبرفوری
امروز در پی بارش سنگین باران و تگرگ در شهر جوانرود سیلاب سنگینی در خیابان‌های این شهر جاری شد.
بارش باران عصر امروز در دومین ماه بهار در شهر تبریز را ببینید.
اگرچه جم به شهر باران های شدید معروف است، اما اینبار بطری آب به داخل ورزشگاه جم شروع به بارش کرد!
مرکز پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از بارش باران در نقاط مختلف کشور خبر داد.
رییس مرکز عملیات اضطراری سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران: احتمالا بارش شدید باران در محدوده سولقان، امام زاده داوود و کن خواهیم داشت که مانند سال گذشته منجر به سیل می‌شود. احتمالا این سیل وارد منطقه ۵ و ۲۲ شود چرا که این مناطق در معرض رود دره قرار دارند. احتمالا به درخواست فرمانداری مسیر امام زاده داوود به سمت تهران بسته می‌شود.
اصفهان- شهردار اصفهان گفت: ۹۰۰ نقطه شهر اصفهان چاه جذبی حفر شد تا روان‌آب‌های حاصل از بارش‌ باران لایه‌های زمین را تغذیه کرده و از شدت فرونشست این شهر بکاهد.
در زمان حاضر آزادراه قزوین ـ کرج محدوده مهرشهر و حدفاصل پل فردیس تا پل کلاک ترافیک سنگین، آزادراه کرج ـ قزوین محدوده مهرشهر نیمه‌سنگین، آزادراه ساوه ـ تهران حدفاصل نسیم‌شهر تا احمدآباد مستوفی ترافیک سنگین و محور شهریار ـ تهران حدفاصل میدان معادن تا شهر قدس نیز ترافیک سنگین است.
اصفهان- شاخص کیفی هوای بارانی اصفهان امروز بیست و ششم بهمن ماه براساس داده‌های ۱۶ ایستگاه پایش فعال با میانگین ۶۰ در وضعیت سالم ثبت شد.‌
همزمان با ورود سامانه بارشی به کشور و بارش باران در پایتخت از صبح امروز مه بخشهای از شهر تهران فراگرفته است.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: دمای ۴۲۰ شهر در کشور منفی شد و بارش باران بخش‌هایی از استان‌های بوشهر، هرمزگان گیلان و گلستان را فرا گرفت.
سازمان هواشناسی کشور با صدور هشدار نارنجی‌رنگ از احتمال آبگرفتگی معابر و اختلال در سفرهای بین‌شهری و داخل شهر براثر بارش برف و باران در ۱۲ استان خبر داد.
این اولین‌بار نیست که بارش برف و باران و وزش باد به داد هوای تهران می‌رسد، تقریبا داستان هر‌ساله است و دریغا که هرسال بدتر از پارسال. بارش برف و باران هم البته بدون تبعات نیست، چنانچه افزایش ترافیک، یخ‌زدگی و آب‌گرفتگی معابر از بدیهی‌ترین انتظارات شهروندان بعد از این اتفاق است.
سازمان هواشناسی آخرین وضعیت جوی و هوای کشور را اعلام کرد.
اهواز- مدیرکل هواشناسی خوزستان از ثبت بارندگی ۶.۶ میلیمتری در شوش خبر داد و گفت: در همین مدت نیز ۹ شهر استان شاهد بارش باران بودند.
فردا سه‌شنبه با ورود سامانه بارشی از غرب کشور در برخی مناطق واقع در شمال غرب، غرب، جنوب غرب و دامنه‌های جنوبی البرز در استان‌های قزوین، البرز و تهران ابرناکی، رگبار باران و وزش باد روی می‌دهد و در مناطق سردسیر و ارتفاعات بارش برف پیش بینی شده است.
بارش شدید باران در مناطق مختلف شهر آنتالیا ترکیه که طی ۵۰ سال گذشته بی سابقه بوده است، باعث آب گرفتگی خیابان ها و وارد آمدن خسارت های شدید شد.
بارش شدید باران در مناطق مختلف شهر آنتالیا ترکیه که طی 50 سال گذشته بی سابقه بوده است، باعث آب گرفتگی خیابان ها و وارد آمدن خسارت های شدید شد.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: با رصدی که از معابر شهر تهران از طریق دوربین‌های کنترل ترافیک داشتیم، اکنون شاهد حجم بالای تردد‌ها و شروع ترافیک در سطح معابر شهر تهران به‌خاطر بارش نزولات آسمانی و لغزنده شدن معابر هستیم.
اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان با اشاره به اینکه فعالیت سامانه بارشی در سطح استان تا فردا پنجشنبه ادامه دارد، گفت: بارش باران را از عصر امروز در شهر اصفهان انتظار داریم.
اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان از بارش نخستین باران پاییزی در فریدون شهر و بوئین و میاندشت در غرب استان خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ