اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان از نفوذ موج بارشی به استان از عصر جمعه چهارم آذر ماه خبر داد و گفت: بارش برف و باران به ویژه در نواحی غربی اصفهان پیش‌بینی می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در پنج روز آینده در برخی نقاط شمال غرب، سواحل شمالی، ارتفاعات البرز، شمال شرق، بخش‌هایی از استان‌های اصفهان، یزد، کرمان، سیستان و بلوچستان، فارس و شمال هرمزگان، رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید موقت و در برخی نقاط گرد و خاک پیش بینی می‌شود.
اصفهان- کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از وقوع تندباد لحظه‌ای در مناطق غرب و شمال استان طی ساعات پیش رو خبرداد.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با بیان این‌که شدت بارش پنج شنبه (هفتم اردیبهشت‌ماه) در شرق فارس و غرب استان‌های یزد، کرمان، اصفهان و جمعه (هشتم اردیبهشت‌ماه) در کرمان، شرق فارس، غرب یزد و سیستان و بلوچستان است، ادامه داد: روز شنبه (نهم اردیبهشت‌ماه) در نوار غربی کشور پدیده گرد و خاک دور از انتظار نیست.
در فریدونشهـر گـردنه کلـوسه،در غرب استان اصفهان،ارتفاع برف به ۶ متر رسیده است.
تا چهارشنبه هفته‌جاری بارش شدید برف و باران، وزش شدید باد و وقوع بهمن در استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، نیمه شمالی و شرق خوزستان، لرستان، غرب و جنوب اصفهان، شمال غرب فارس، همدان، مرکزی، شمال و شرق ایلام، شرق کرمانشاه، قم، قزوین، البرز، تهران، شمال و خراسان رضوی و خراسان شمالی پیش‌بینی شده است.
اصفهان- سرپرست مرکز پیش بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از آغاز بارش برف در غرب و جنوب استان از صبح امروز خبر داد.‌
اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان از فعالیت متناوب سامانه بارشی بویژه در غرب و جنوب استان طی چهار روز پیش‌رو خبر داد.
اصفهان- سرپرست مرکز پیش بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از وقوع باد شدید در اکثر مناطق استان و بارش برف و باران در غرب و شمال اصفهان خبرداد.‌
در پی هشدار هواشناسی، از دوشنبه تا سه‌‎شنبه احتمال بارش شدید برف و باران و سقوط بهمن در جنوب آذربایجان غربی، غرب کردستان، شمال فارس، شمال و شرق خوزستان، چهارمحال و بختیاری، جنوب و غرب اصفهان، کهگیلویه و بویراحمد، کرمانشاه و ایلام وجود دارد.
اصفهان- مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: راه‌های ارتباطی و تلفن ۱۳۵ روستای غرب و جنوب استان به علت برف و کولاک کماکان مسدود است.
اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: وضعیت جوی استان تا سه روز آینده آرام و پایدار است اما در نیمه غربی اصفهان احتمال بارش پراکنده برف و باران وجود دارد.
اصفهان- سرپرست مرکز پیش بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از بارش‌ پراکنده برف بویژه در مناطق مرتفع و کوهستانی غرب و جنوب استان اصفهان طی روز پنجشنبه خبر داد.
اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: فعالیت سامانه سرد بارشی مناطق جنوب، غرب و مرکز استان اصفهان را طی فردا سه‌شنبه فرا می‌گیرد.
اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان از آغاز فعالیت سامانه سرد بارشی در مناطق جنوب و غرب استان طی امروز و فراگیر شدن آن در سراسر اصفهان در روز سه‌شنبه خبر داد.‌
اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان از آغاز فعالیت سامانه سرد بارشی در مناطق جنوب و غرب استان طی امروز و فراگیر شدن آن در سراسر اصفهان در روز سه‌شنبه خبر داد.‌
اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: بارش برف و باران امشب در مناطق جنوب و غرب استان آغاز و فردا پنجشنبه در سراسر اصفهان فراگیر می‌شود.
اصفهان- سرپرست مرکز پیش بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از ورود سامانه سرد بارشی به استان از عصر چهارشنبه و فراگیر شدن آن طی روز پنجشنبه ۱۵ دی ماه خبر داد.
به پیش بینی کلی آب و هوای کشور طی چند روز آینده، بر اساس نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری پرداخت و اظهار کرد: امروز، جمعه (دوم دی‌ماه) در استان‌های کردستان، کرمانشاه، لرستان، ایلام، خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، غرب اصفهان، همدان، مرکزی، بوشهر، شمال فارس و شمال خلیج فارس بارش باران و برف، وزش باد شدید موقت و در استان‌های جنوبی رعد و برق رخ خواهد داد.
کارشناس سازمان هواشناسی گفت: در خوزستان، غرب اصفهان، چهارمحال و بختیاری، قزوین، البرز، تهران، افزایش ابر، بارش باران، گاهی رعدوبرق و وزش باد رخ می‌دهد که بارش‌ها در ارتفاعات به شکل برف است.
اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان از آغاز بارش باران در نیمه غرب استان خبرداد و گفت: بارندگی در مناطق مرکزی و کلانشهر اصفهان در ساعات عصر و شامگاه امروز پیش بینی می‌شود.
به گزارش سازمان هواشناسی سامانه بارشی جدید مناطقی از غرب و جنوب‌غرب کشور و استان‌هایی همچون همدان، شرق کرمانشاه، لرستان، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، غرب اصفهان را تحت‌تاثیر قرار می‌دهد.
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‎ احمر کشور گفت: طبق هشدار هواشناسی، احتمال بارش شدید و رگبار، وزش شدید باد و بارش برف در مناطق کوهستانی در روز‌های جمعه و شنبه و در شرق و شمال شرق خوزستان، جنوب شرق لرستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، غرب و جنوب اصفهان وجود دارد.
به گزارش سازمان هواشناسی در نوار غربی کشور، دامنه‌های جنوبی البرز، البرز و تهران، غرب استان‌های اصفهان و فارس بارندگی رعدوبرق، وزش باد شدید و در ارتفاعات بارش برف پیش‌بینی می‌شود.
به گزارش سازمان هواشناسی استان های گیلان، مازندران، گلستان، فارس، مرکزی، شرق همدان، غرب اصفهان، چهارمحال و بختیاری،دامنه‌های استان البرز و تهران رگبار باران پیش بینی می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ