اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان از آغاز بارش باران در نیمه غرب استان خبرداد و گفت: بارندگی در مناطق مرکزی و کلانشهر اصفهان در ساعات عصر و شامگاه امروز پیش بینی می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اصفهان- رئیس مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از تداوم بارش‌های رگباری در نیمه جنوب و غرب استان طی امروز خبرداد.
اصفهان- کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از بارش‌های پراکنده و رگباری در مناطق غرب، شمال غرب، جنوب و مرکز استان طی روز یکشنبه سوم اردیبهشت خبر داد.
اصفهان- کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی اصفهان از آغاز بارش‌ها از شامگاه امروز در نیمه غرب استان و فراگیر شدن رگبارهای بهاری در بیشتر مناطق طی روز پنجشنبه خبرداد.
اصفهان- رئیس مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از نفوذ سامانه ناپایدار به استان از روز جمعه ۱۱ فروردین و بارش‌های رگباری در غرب استان خبرداد.
اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان از آغاز رگبارهای بهاری در نیمه غرب استان از امشب و فراگیر شدن بارش‌ها در سطح استان طی ۷۲ ساعت پیش رو خبرداد.
اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: موج بارشی ضعیفی فردا شنبه مناطق غرب، جنوب و شمال شرق اصفهان را فرا می گیرد.
به گزارش سازمان هواشناسی امروز شدت بارش‌ها در چهارمحال و بختیاری، شرق خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، جنوب و غرب اصفهان، شرق لرستان و شمال خراسان رضوی خواهد بود.
اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان از نفوذ سامانه بارشی به نیمه غربی استان از شامگاه امروز خبر داد.
اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان از آغاز فعالیت سامانه سرد بارشی در مناطق جنوب و غرب استان طی امروز و فراگیر شدن آن در سراسر اصفهان در روز سه‌شنبه خبر داد.‌
اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان از آغاز فعالیت سامانه سرد بارشی در مناطق جنوب و غرب استان طی امروز و فراگیر شدن آن در سراسر اصفهان در روز سه‌شنبه خبر داد.‌
فردا تمرکز بارش‌ها در نوار شمالی و بخش‌هایی از غرب خواهد بود. ورود سامانه بارشی از جنوب غرب پیش‌بینی شده که استان‌های خوزستان، بوشهر و بارش‌ها در مناطق سردسیر به صورت برف خواهد بود.
اصفهان- سرپرست مرکز پیش بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از ورود سامانه سرد بارشی به استان از عصر چهارشنبه و فراگیر شدن آن طی روز پنجشنبه ۱۵ دی ماه خبر داد.
اصفهان- سرپرست مرکز پیش بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از ورود امواج بارشی به غرب استان از بعد از ظهر فردا چهارشنبه و فعالیت متناوب آن تا ۲۶ آذرماه در بیشتر مناطق خبرداد.
مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی با بیان اینکه روز چهارشنبه ۲۳ آذر در غرب کشور و شمال خوزستان بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود، گفت: روز پنجشنبه ۲۴ آذر در غرب و جنوب غرب کشور بارش‌ها تقویت شده و به بوشهر و جنوب اصفهان نیز گسترش پیدا می‌کند.
اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان از گذر موج ناپایدار بارش‌زا از فردا یکشنبه در مناطق شمال و غرب استان خبر داد.
کارشناس سازمان هواشناسی گفت: در خوزستان، غرب اصفهان، چهارمحال و بختیاری، قزوین، البرز، تهران، افزایش ابر، بارش باران، گاهی رعدوبرق و وزش باد رخ می‌دهد که بارش‌ها در ارتفاعات به شکل برف است.
اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان از نفوذ سامانه بارشی جدید به غرب استان از عصر چهارشنبه خبر داد و گفت: بارش‌های مطلوبی به ویژه در غرب و جنوب اصفهان پیش‌بینی می‌شود.
روز چهارشنبه در آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، زنجان، قزوین، قم، البرز، تهران، مرکزی، همدان، کردستان، کرمانشاه، ایلام، لرستان، شمال و غرب اصفهان، خوزستان، چهارمحال و بختیاری بارندگی خواهیم داشت.
اصفهان- معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: شرایط بهبود بارش‌ها در اصفهان و به ویژه نواحی غرب و جنوب و منابع آبی استان تا پایان زمستان ادامه خواهد داشت.
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‎ احمر کشور گفت: طبق هشدار هواشناسی، احتمال بارش شدید و رگبار، وزش شدید باد و بارش برف در مناطق کوهستانی در روز‌های جمعه و شنبه و در شرق و شمال شرق خوزستان، جنوب شرق لرستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، غرب و جنوب اصفهان وجود دارد.
اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان با بیان اینکه بارش‌های شبانه روز گذشته در غرب و جنوب استان کم و پراکنده بود، گفت: بارندگی‌ها از جمعه بیستم آبان از شدت مطلوب‌تری برخوردار است.
اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان از بارش‌های رگباری پراکنده در غرب و جنوب استان از عصر امروز خبر داد.
اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان از بارش‌های رگباری پراکنده در غرب و جنوب استان از عصر امروز خبر داد.
به گزارش سازمان هواشناسی شدت بارش‌ها در شمال غرب کشور افزایش می‌یابد و بخش‌هایی از خراسان شمالی، نیمه شمالی خراسان رضوی و ارتفاعات استان‌های قزوین، البرز، تهران و سمنان را نیز شامل می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ