برای امروز در آذربایجان غربی و کردستان رگبار پراکنده و در نوار شرقی کشور وزش باد تداوم خواهد داشت و در سایر مناطق جوی آرام و پایدار پیش‌بینی میشود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: برای روز جاری در آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، سواحل دریای خزر و ارتفاعات البرز رگبار پراکنده باران و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: طی روز جاری در شمال آذربایجان‌های شرقی و غربی و مناطقی از اردبیل، گیلان و غرب مازندران شاهد بارش باران خواهیم بود.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: برای روز جاری در اردبیل و سواحل دریای خزر رگبار، رعدوبرق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.
به گفته رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا، روز چهارشنبه (۱۷ خردادماه) به تناوب در برخی نقاط استان‌های واقع در شمال غرب، مرکز، جنوب شرق، دامنه‌های جنوبی البرز، استان یزد و شمال شرق فارس و روز پنجشنبه (۱۸ خردادماه) علاوه بر مناطق ذکر شده در برخی مناطق غرب، شمال شرق و ارتفاعات زاگرس مرکزی رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید موقت گاهی با احتمال گرد و خاک و در مناطق مستعد تگرگ پیش‌بینی می‌شود.
به گزارش کارشناس هواشناسی؛ بارش باران در شمال غرب کشور، استان‌های ساحلی دریای خزر، دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی دامنه‌های زاگرس مرکزی، ارتفاعات کرمان و جنوب سیستان و بلوچستان پیش بینی می‌شود.
سازمان هواشناسی اعلام کرد؛ در مناطقی از شمال غرب و غرب کشور، سواحل دریای خزر و ارتفاعات البرز غربی شاهد بارش باران به شکل رگبارهای پراکنده خواهیم بود.
سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد:بارش‌ها در نواحی شمال و شمال غربی کشور طی روزگاری ادامه دارد.
فردا (جمعه) در برخی مناطق غرب کشور، شمال غرب، برخی نقاط سواحل دریای خزر به‌ویژه مازندران و گلستان، خراسان شمالی و ارتفاعات البرز بارش و وزش باد رخ می‌دهد.
به گفته رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا، دوشنبه سامانه بارشی در کل کشور به جز جنوب شرق فعال خواهد بود و سه شنبه نیز در نیمه شرقی کشور، سواحل دریای خزر، جنوب، مرکز، جنوب غرب بارش باران گاهی رعد و برق، وزش باد شدید موقت و در ارتفاعات بارش برف و برای شمال غرب، غرب، ارتفاعات و دامنه‌های البرز بارش پراکنده انتظار می‌رود.
مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت: از روز یکشنبه سامانه بارشی جدید وارد کشور خواهد شد که استان‌های واقع در غرب و شمال غرب را دربرمی‌گیرد.
بارش‌ها امروز (دوشنبه) در خوزستان، جنوب ایلام، کهگیلویه و بویراحمد، غرب چهار محال و بختیاری، شمال بوشهر و جنوب لرستان تشدید می‌شود.
در پی هشدار سازمان هواشناسی مبنی بر بارش شدید و رگباری باران و وزش شدید باد در استان‌های شمال شرقی، شمال غربی و غرب کشور، امدادگران سازمان امداد و نجات هلال احمر به حالت آماده‌باش درآمدند.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: بارش باران و برف طی روز جاری در غرب و شمال کشور پیش‌بینی می‌شود.
به گزارش سازمان هواشناسی در شمال غرب و غرب کشور، شمال خوزستان، چهارمحال و بختیاری،سواحل دریای خزر، ارتفاعات البرز، خراسان‌های شمالی، رضوی و خراسان جنوبی شاهد بارش باران خواهیم بود.
امروز (۱۱ بهمن) در نوار شمالی، نوار غربی و مرکز کشور دامنه و ارتفاعات البرز مرکزی، شمال بوشهر و غرب یزد بارش رخ می‌دهد که در مناطق مرتفع و سردسیر بارش برف و در مناطق گرمسیر باران گاهی رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.
از بعد از ظهر شنبه با ورود سامانه بارشی جدیدی از سمت شمال غرب و غرب، بارش در استان‌های مرزی این مناطق و برخی مناطق غرب کشور شروع خواهد شد این سامانه در روز یکشنبه (۹ بهمن) در شمال غرب، برخی نقاط غرب و استان‌های واقع در دامنه‌های البرز مرکزی و غربی و ارتفاعات زاگرس مرکزی سبب بارش برف و باران و وزش باد می‌شود.
پیش بینی می‌شود امروز و فردا یکشنبه بارش باران، در نواحی مرتفع و سردسیر بارش برف، وزش باد شدید موقت، کاهش محسوس دما و رخداد مه در شمال و شمال غرب روی دهد.
به پیش بینی کلی آب و هوای کشور طی چند روز آینده، بر اساس نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری پرداخت و اظهار کرد: امروز، جمعه (دوم دی‌ماه) در استان‌های کردستان، کرمانشاه، لرستان، ایلام، خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، غرب اصفهان، همدان، مرکزی، بوشهر، شمال فارس و شمال خلیج فارس بارش باران و برف، وزش باد شدید موقت و در استان‌های جنوبی رعد و برق رخ خواهد داد.
به گزارش سازمان هواشناسی در مناطقی از استان‌های واقع در غرب و شمال غرب کشور و ارتفاعات البرز مرکزی ورود سامانه بارشی و بارش باران و برف به ویژه در مناطق سردسیر و مرتفع را شاهد خواهیم بود.
فردا سه‌شنبه با ورود سامانه بارشی از غرب کشور در برخی مناطق واقع در شمال غرب، غرب، جنوب غرب و دامنه‌های جنوبی البرز در استان‌های قزوین، البرز و تهران ابرناکی، رگبار باران و وزش باد روی می‌دهد و در مناطق سردسیر و ارتفاعات بارش برف پیش بینی شده است.
به گزارش سازمان هواشناسی با نفوذ جریانات شمالی بر روی دریای خزر بارش در اردبیل و سواحل خزر تشدید می‌شود برخی نواحی شمال غرب و دامنه‌های البرز نیز بارش خواهند داشت.
به گزارش سازمان هواشناسی در استان‌های ساحلی دریای خزر، برخی مناطق استان‌های واقع در غرب، جنوب غرب، مرکز، شرق و شمال شرق رگبار باران گاهی وزش باد پیش‌بینی می‌شود.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور با اعلام بارش باران در برخی از محورهای استان های شمالی ، غرب و شمال غرب کشور از ترافیک سنگین در آز ادراه تهران - ساوه خبرداد.
ضیائیان گفت: جمعه شب تا بعدازظهر شنبه بارش در شمال کردستان، جنوب آذربایجان غربی، گیلان و اردبیل شدت می‌یابد و دریای خزر مواج خواهد بود. همچنین در ارتفاعات شمال غرب بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ