رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس با تمام ظرفیت خود از برنامه‌های بنیاد در راستای حفظ و ماندگاری سرمایه‌های انسانی نخبه حمایت می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بهارستان نشینان در سه شنبه نظارتی مجلس شورای اسلامی ضمن بررسی وضعیت تحقق احکام تکلیفی منتخب قانون بودجه ۱۴۰۲، اولویت ‌های تخصیص اعتبار را مشخص و بر ضرورت اجرای دقیق احکام بودجه‌ای تاکید کردند.
از سال‌ ۹۶ تاکنون‌ با وجود بندها و تبصره‌های مختلف در قانون‌ برنامه ششم‌ و بودجه‌ های سنواتی، فقط ۵ ميليارد تومان نصيب فوتبال شده‌ است!
مرکز پژوهش های مجلس در بررسی لایحه برنامه هفتم توسعه کشور تاکید کرد لازم است فصل بیستم لایحه برنامه هفتم توسعه با موضوع «ارتقا نظام علمی، فناوری و پژوهشی» اصلاح و بازنگری شود.
در این روزها که قرار است برنامه هفتم توسعه در مجلس شورای اسلامی مورد بررسی و بحث قرار بگیرد، مهم ترین اقدام بایستی آسیب شناسی برنامه های توسعه گذشته است تا بتوان آسیب های گذشته را در برنامه هفتم توسعه، برطرف کرد.
نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس از بی توجهی وزیر پیشنهادی صمت به ظرفیت مهم معادن و ایجاد صنایع در مناطق محروم در برنامه های علی آبادی انتقاد کرد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی امروز صلاحیت وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت را بررسی می کنند.جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) مجلس شورای اسلامی دقایقی پیش به ریاست محمدباقر قالیباف آغاز شد.در این جلسه محمد مخبر معاون اول رییس جمهور نیز حضور دارد.
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در یادداشتی برای تنویر افکار عمومی، علت آغاز به کار جلسات علنی مجلس در ساعت ۸ صبح را توضیح داد و سایر برنامه های نمایندگان پیش از آغاز نشست علنی قوه مقننه را نیز تشریح کرد.
اردبیل- عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: کمتر از ۳۰ درصد برنامه توسعه کشور در ابعاد و حوزه های مختلف تحققی عینی پیدا کرده است.
نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی گفت: برنامه ریزی در جهت رفع مشکلات قهرمانان و ورزشکاران از دغدغه های نمایندگان مجلس است.
با حضور مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا، اعضای هیات مدیره، جمعی از مدیران عامل شرکت های گروه و معاونان گروه خودروسازی سایپا، فرماندار شهر کاشان و نماینده مردم نظنز در مجلس شورای اسلامی خطوط تولید دو خودرو ساینا.اس CVT و ساینا.اس CNG و خطوط تولید سپر،‌داشبورد و صندلی در شرکت سایپاسیتروئن افتتاح شد.
مایک گالاگر یک نماینده حزب جمهوریخواه در کنگره آمریکا با مقامات اپ چینی تیک تاک ملاقات و درباره برنامه های امنیت داده این شرکت گفتگو کرد.
نماینده مردم شهریار در مجلس شورای اسلامی گفت: دلیل ناراحتی مستکبران جهانی از سپاه این است که این نهاد تنها عامل شکست برنامه ها و توطئه های رنگارنگ آنها بوده است.
مجلس شورای اسلامی از برنامه های توسعه عمران روستایی در لایحه بودجه سال آینده حمایت می کند.
دخیل بودن بخش خصوصی در نوشتن قوانین و برنامه های توسعه، اعمال مشوق ها به فعالان پس از دوره رکورد، بخشی از مطالبات تشکل های گردشگری از نمایندگان مجلس بود.
در حالی که دولت با اتمام مهلت های قانونی برنامه هفتم توسعه و لایحه بودجه۱۴۰۲ را به مجلس ارائه نداده، مجلس به تخلف آشکار دولت رسیدگی نکرده و به تعطیلات یلدایی رفته است.
بهارستان نشینان در جلسه نظارتی امروز مجلس پرونده عملکرد سازمان برنامه و بودجه در خصوص عدم تخصیص منابع اشتغالزایی را مورد بررسی قرار داده و تاکید کردند دولت باید گام های عملیاتی برای ایجاد اشتغال در جامعه بردارد.
بهارستان نشینان در جلسه نظارتی امروز مجلس پرونده عملکرد سازمان برنامه و بودجه در خصوص عدم تخصیص منابع اشتغالزایی را مورد بررسی قرار داده و تاکید کردند دولت باید گام های عملیاتی برای ایجاد اشتغال در جامعه بردارد.
لامرد- رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به بازدیدهای نظارتی در آستانه تدوین برنامه هفتم، گفت: برای تحقق سرمایه گذاری باید زیرساخت ها در حوزه های مختلف توسعه یابد.
عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: در جلسه ضیافت اعضای مجلس خبرگان که آقای رئیس جمهور هم حضور داشتند، مطلبی که تقریبا در صحبت های همه اعضا تکرار می شد این بود که هنوز نتایج برنامه های اقتصادی در سفره مردم خودش را نشان نداده و مردم مشکل دارند.
چرا اگر ساعت ها از وقت مجلس و برنامه های صدا و سیما به موضوعی به نام آزمون وکالت با حدود 80 هزار شرکت کننده اختصاص می یابد حداقل همین مقدار هم درباره مانع تراشی نهادهای دولتی که حوزه گسترده ای را تحت پوشش قرار می دهند و ممکن است میلیون ها ایرانی از اجرای این قانون منتفع شوند اظهار نظر و مصاحبه و نطق به عمل نمی آید؟
دهمین اجلاس رسمی مجلس خبرگان رهبری «دوره پنجم» در روزهای سه شنبه و چهارشنبه ۱۵ و ۱۶ شهریور ۱۴۰۱ در ساختمان سابق مجلس شورای اسلامی در تهران برگزار شد که در این گزارش، برنامه ها و اقدامات خبرگان رهبری در این اجلاس دو روزه به طور اجمال بیان شده است.
یک نماینده مجلس با بیان اینکه فشار افزایش قیمت گاز مصرفی صنایع بر گردن مردم است گفت: ما در کمیسیون ویژه از وزارت، نفت، صمت، نیرو و سازمان برنامه و بودجه دعوت می کنیم که در این رابطه توضیح دهند.
رئیس مرکز پژوهش های مجلس گفت: در تلاش هستیم تا در برنامه هفتم توسعه حوزه مالیات را دقیق ببینیم.
رئیس مرکز پژوهش های مجلس با بیان اینکه، کشور ما همچنان از فقدان اسناد رسمی قابل اتکای آمایش سرزمین رنج می برد، گفت: اسناد آمایشی دولت کمک چندانی به تدوین برنامه هفتم نمی کند.
طی روز‌ گذشته و امروز شرکت‌های متعددی طی انتشار اطلاعیه‌های مختلف سهامداران را نسبت هریک از مراحل فرآیند افزایش سرمایه خود مطلع کردند که در ادامه به تشریح جزئیات چندی از این اطلاعیه‌ها پرداخته شده است

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ