طی روز‌ گذشته و امروز شرکت‌های متعددی طی انتشار اطلاعیه‌های مختلف سهامداران را نسبت هریک از مراحل فرآیند افزایش سرمایه خود مطلع کردند که در ادامه به تشریح جزئیات چندی از این اطلاعیه‌ها پرداخته شده است
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امروز مطالبی همچون قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار، موسسه فیچ رتبه اعتباری ایالات متحده را کاهش داد!، آخرین وضعیت از قیمت طلا و مس، سیگنال های متفاوت برای قیمت طلا و قیمت نفت، اعلام ورشکستگی سومین شرکت حمل و نقل کامیونی آمریکا!، ارزش سهام عدالت چقدر شد؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
وزیر کار و رفاه از افزایش سرمایه گذاری های مشترک خبر داد و گفت: در زمینه اشتغال زایی همکاری مشترک خواهیم داشت.
کارشناس بازار سرمایه گفت: با نگاهی به سبد شرکت های بورسی سهام عدالت می‌توان دریافت که افزایش نرخ خوراک و سوخت پتروشیمی بر سود سالیانه سهام عدالت موثر خواهد بود.
مردم برای اینکه سرمایه های خود را از دست ندهند به خرید ملک در اطراف پایتخت روی آورده اند که این مسئله موجب شده است تقاضا خرید مسکن در این مناطق بالا رود و به تبع قیمت ها رشد داشته باشد.
وزیر امور اقتصادی و دارایی با تاکید بر اینکه توسعه روابط اقتصادی و تعاملات ایران و عربستان، یک ارتباط برد - برد است، گفت: توافقی که میان دو کشور ایران و عربستان شکل گرفته فرصت های تجارت و سرمایه گذاری میان دو کشور را افزایش خواهد داد.
افزایش سرمایه چند نماد معاملاتی بر روی سایت کدال منتشر گردید، در این میان نتایج حاصل از فروش حق تقدم های استفاده نشده نماد بانکی نیز به چشم میخورد. میزان این افزایش سرمایه‌ها و جزییات آن را در مطلب زیر بخوانید.
در حالی که در روزهای اخیر کانون صرافان با انتشار نامه ای اعتراضی با عنوان «راه بانک مرکزی به ترکستان است!» خطاب به رئیس جمهور از سیاست های بانک مرکزی انتقاد و گلایه داشتند، امروز بانک مرکزی نسبت به ادعاهای مطرح شده در این نامه واکنش نشان داد.
رئيس اداره نظارت بر انتشار و ثبت اوراق بهادار سرمایه‌ای گفت: در قانون تجارت مصوب ۱۳۴۷ حداقل مهلتی که برای استفاده از حق تقدم ذکر شده حداقل ۶۰ روز است که زیاد به نظر می‌رسد.
طی روزهای گذشته شرکت‌های متعددی طی انتشار اطلاعیه‌های مختلف سهامداران را نسبت هریک از مراحل فرآیند افزایش سرمایه خود مطلع کردند که در ادامه به تشریح جزئیات چندی از این اطلاعیه‌ها پرداخته شده است.
مانده سپرده های سرمایه گذاری بانک ملت از مرز ۹۰۰ هزار میلیارد تومان عبور کرد و به بیش از ۹۰۳ هزار میلیارد تومان افزایش یافت.
مانده سپرده های سرمایه گذاری بانک ملت از مرز 900 هزار میلیارد تومان عبور کرد و به بیش از 903 هزار میلیارد تومان افزایش یافت.
انتقاد نمایندگان از تیم اقتصادی دولت و وعده ثبات بازار، افزایش سرمایه بانک های دولتی و تکذیب شایعه گم شدن مبلغ واگذاری هولدینگ خلیج فارس از مهمترین اخبار اقتصاد کلان در هفته اخیر بود.
وزیر صمت با ابراز امیدواری به تصویب هرچه سریع‌تر مالیات بر عایدی سرمایه توسط مجلس گفت: مالیات بر عایدی سرمایه، مالیات ضد دلالی است و دلالان نگران اجرای این نوع مالیات هستند. فرصت های دلالی برای کسانی که به دنبال منفعت از بازار خودرو هستند، رو به کاهش است.
وزارت امور اقتصادی و دارایی پیشنهاد افزایش سرمایه بانک‌های دولتی به میزان ۳۵ هزار میلیارد تومان از ظرفیت بند د تبصره ۱۸ بودجه مطرح کرد.
وزیر امور اقتصاد و دارایی گفت: دولت مصوب کرد تا ۳۵ هزار میلیارد تومان به سرمایه بانک‌های دولتی به زودی اضافه شود.
وزیر امور اقتصاد و دارایی گفت: دولت مصوب کرد تا ۳۵ هزار میلیارد تومان به سرمایه بانک‌های دولتی به زودی اضافه شود.
رئیس سازمان بورس با اشاره به اینکه مالیات شرکت های بورسی افزایش نمی یابد گفت: منکر تخلفات در بازار سرمایه نیستم.
رئیس سازمان بورس با اشاره به اینکه مالیات شرکت های بورسی افزایش نمی یابد گفت: منکر تخلفات در بازار سرمایه نیستم.
امروز مطالبی همچون خبر مهم وزارت صمت برای بازار خودرو،  جزئیات فروش اوراق ارزی از فردا؛ هر شخص تا سقف ۴ هزار دلار، ده خبر مهم برای بورس فردا شنبه ۲۸ آبان ماه، ۱۳ پرسش مهم سهامداران پاسخ داده شد، با ترین های بورسی آشنا شوید!؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
وقتی سازمان تأمین اجتماعی به انحای مختلف تلاش می‌کند از شرکت‌ها مبالغی اضافی در قالب حق بیمه قرارداد دریافت کند، شرکت‌ها ترجیح می‌دهند به صورت زیرزمینی کار کنند و پنهان کاری افزایش می‌یابد. تمامی این شرایط به غیرشفاف شدن فضای اقتصادی کشور منجر می‌شود. دریافت مبالغ اضافی از شرکت‌ها به فرار سرمایه‌ها از کشور و افزایش فعالیت‌های سوداگرانه منجر می‌شود.
برای افزایش نقدشوندگی بازار تنها راه حل افزایش تعداد بازیگران بازار است. بدین منظور باید ابزاری (مثل فروش استقراضی) در اختیار داشت که فعالان بازار سرمایه حتی در منفی های بازار هم بتوانند بازدهی کسب کنند. ابزارهای فعلی عمدتا اختیار خرید هستند و سررسید محدودی دارند. سررسید ۶ ماهه یا یک ساله می تواند در افزایش جذابیت این ابزار موثر باشد.
بانک سرمایه گذاری جی پی مورگان پیش بینی خود را برای صدور بدهی شرکت‌ها در کشورهای در حال توسعه به میزان یک سوم کاهش داد که این نشان از افزایش فشارهای اقتصادی است.
معاون امور اقتصادی و سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی کشوری، بر ضرورت مشارکت متقاضیان سرمایه‌گذاری منطقه‌ای صندوق بازنشستگی کشوری در افزایش سرمایه‌های این صندوق تاکید کرد.
براساس تصاوير دريافتي از دوربين هاي نظارتي، سامانه‌های ترددشمار و گشت های شعب راهداری سراسر کشور، در حال حاضر به‌استثناي محورهاي مسدود و ممنوع ذيلاَ ذكر شده ،‌ مابقي محورهاي مواصلاتي كشور باز و تردد در آن ها به روال عادي در جريان است.
داده‌ها نشان می‌دهد که شرکت‌های آسیایی در سال جاری به دلیل افزایش نرخ‌های بهره و ترس از عمیق‌تر شدن رکود، سرمایه‌گذاری را به شدت کاهش خواهند داد و بودجه‌ها به طور متوسط در سال آینده کاهش خواهند یافت که اولین رکود از سال ۲۰۱۵ است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ