اردبیل- عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: کمتر از ۳۰ درصد برنامه توسعه کشور در ابعاد و حوزه های مختلف تحققی عینی پیدا کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مادر شهیدان اسماعیل و ابراهیم فرجوانی را تقریبا همه به کارآفرینی می‌شناسد اما کمتر کسی است که بداند خانم عصمت احمدیان سرپرست ۳۰ تیم فوتبال در منطقه کوی علوی اهواز است
در ۶ تا ۸ سالگی، تقریبا ۱۲ درصد از کودکانی که ۱۰ میکروگرم ویتامین D دریافت کردند، مشکلات درونی‌سازی قابل توجهی داشتند. این رقم در گروه ۳۰ میکروگرم کمتر از ۶ درصد بود. شایان ذکر است که هیچ تفاوتی در تعداد مشکلات برونی‌سازی مشاهده نشد.
همزمان که سن شما بالا می رود، اهمیت آبرسانی در بدن افزایش پیدا می کند زیرا افراد در سنین بالا کمتر از جوانان احساس تشنگی می کنند. بنابراین به مصرف آب اهمیت نمی دهند.
در این گزارش تصاویر کمتر دیده شده از تهران قدیم را برای شما کاربران قرارد داده ایم که دیدن آن خالی از لطف نیست.
یک فروشنده در بازار جعفری تهران می‌گوید: «سود ما روسری‌فروش‌ها حدود ۳۰ درصد کاهش یافته، ولی پیش‌بینی می‌کنیم سال آینده اوضاع بدتر هم شود. چون همین شالی که الان خانم‌ها دور گردن می‌اندازند نیز دیگر نخواهند انداخت. پس سود ما باز کم و کم‌تر خواهد شد.»
شرکت تپسی، سرویس سفر اشتراکی لاین را برای کاربران تهران فعال کرد. این سرویس، امکان استفاده همزمان دو مسافر از یک خودرو با هزینه کمتر را فراهم می‌کند. در تپسی‌لاین، دو مسافر که مبدا و مقصد نزدیک بهم دارند همسفر می‌شوند و هزینه سفر، برای مسافر  تا ۳۰ درصد کمتر از حالت عادی خواهد بود.
آخرین آمار سازمان ملل نشان می‌دهد که ۷۰ تا ۸۰درصد جمعیت مهاجران اقلیمی، زنان هستند. در یک نمونه در سال ۱۹۹۱ طوفان گورکی باعث مرگ ۱۴۰هزار نفر در کشور بنگلادش شد. تعداد مرگ و میر زنان با نسبت ۱۴ به ۱ از مرگ مردان بیشتر بود. تحقیقات در مورد سونامی اندونزی که سال ۲۰۱۱ منتشر شد نیز نتیجه مهمی داشت. نرخ مرگ، رده سنی بالای ۴۵ سال (۳۸ درصد زن و ۲۹ درصد مرد) و کم‌تر از ۴۵ سال و بالاتر از ۱۵ سال (۳۰ درصد دختر، ۲۷ درصد پسر) بودند.
زارع درباره پیشنهاد‌های نمایندگان در موضوع حقوق و دستمزد کارمندان در سال آینده گفت: برخی از نمایندگان پیشنهاد افزایش ۳۰ درصدی حقوق برای همه کارمندان در هر پایه‌ای را در سال آینده مطرح می‌کنند؛ برخی هم پیشنهاد افزایش ٢٠ درصدی و برخی دیگر پیشنهاد افزایش حقوق به صورت پلکانی را بیان می‌کنند که برای مبالغ بالا درصد کمتری افزایش لحاظ شود و برای مبالغ پایین مثلاً زیر ۱۵ میلیون تومان افزایش ۲۰ درصد اعمال شود و سقف افزایش هم همان ٢٠ درصد باشد؛ در نهایت کمیسیون فردا در مورد حقوق و دستمزد تصمیم گیری خواهد کرد.
مدت زمان خواب احتمالا در طول دهه ۲۰ و اوایل ۳۰ سالگی افراد کاهش می‌یابد.
وقتی می‌گوییم عددسازی نه تنها به درد جمهوری اسلامی نمی‌خورد بلکه می‌تواند مایه وهن نیز باشد، همین است. چطور می‌شود در سال ۱۳۸۹، تعداد شرکت کنندگان ۵۰ میلیون باشد و در سال ۱۴۰۱ به ۲۰ میلیون نفر برسد و رکورد بالاترین مشارکت را بشکند. اگر واقعاً در سال ۱۳۸۹، تعداد مشارکت کننده ۵۰ میلیون بوده و الان با ۳۰ میلیون نفر ریزش به کمتر از نصف کاهش یافته که باید مسؤولان فکری اساسی‌تر کنند، اگر هم عددسازی‌های کیهانی کیهان است، که هیچ! درست مانند کسانی که با چند ده هزار نفری خواندن حضور مردم، عددبافی می‌کنند که آن هم هیچ!
اگر وقت کافی برای تمیز کردن یخچال ندارید استفاده از دستمال مرطوب کودک یک گزینه عالی است. هر زمان که همه چیز نامرتب به نظر می‌رسد، یک دستمال مرطوب کودک بردارید و سطوح داخلی یخچال خود را پاک کنید.
طبق بررسی‌ها و پلکان تعریف‌شده برای مشترکان گاز، ۶۰ درصد واحدهای خانگی با رعایت الگوی مصرف مناسب، در پله‌های یکم تا سوم جای گرفته‌اند افزایشی لحاظ نشده است.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۵ میلیون و ۳۲۰ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از صد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی‌شان بستری هستند و حال ۲۱۷ تن از ایشان وخیم است.
رئیس مرکز ملی اقلیم و مدیریت بحران خشکسالی سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه میزان بارندگی ۳۰ درصد کمتر از نرمال است، گفت: ۹۰ درصد مساحت ایران درگیر خشکسالی است.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۵ میلیون و ۱۰۳ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از صد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی‌شان بستری هستند و حال ۷۵ تن از ایشان وخیم است.
رسانه‌های آمریکا اعلام کردند در ۳۰ روز گذشته دست‌کم ۴ نظامی نیروی دریای این کشور در پایگاهی در ایالت ویرجینیا خودکشی کرده‌اند
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۵ میلیون و ۴۷ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از صد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۷۶ تن از ایشان وخیم است.
بهادری جهرمی گفته است: «در طول هشت سال گذشته شبکه ملی اطلاعات کمتر از ۱۰ درصد پیشرفت داشته، اما در یک سال اول دولت ۳۰ درصد رشد و در مجموع ۴۰ درصد رشد داشته است.» او درحالی این ادعا را طرح کرده است که در یک ماهه گذشته دو بار وزیر ارتباطات دولت سیزدهم درباره میزان پیشرفت شبکه ملی اطلاعات سخن گفته و تاکید کرده است سهم دولت قبل از این پیشرفت بیش از ۳۰ درصد بوده است و در این دولت شبکه ملی اطلاعات بین ۴۵ تا ۵۰ درصد است.
سخنگوی دولت در خصوص فیلترینگ پیام رسان‌های خارجی گفت: این فیلترینگ به گونه‌ای تدبیر شد که مردم از پیام رسان خارجی به پیام رسان داخی کوچ کنند، البته این فیلتر مسکّن مقطعی است و سیاست دولت در حوزه فضای مجازی شبکه ملی اطلاعات است، در طول هشت سال گذشته شبکه ملی اطلاعات کمتر از ۱۰ درصد پیشرفت داشته، اما در یک سال اول دولت ۳۰ درصد رشد و در مجموع ۴۰ درصد رشد را نشان می‌دهد.
علی سیدزاده، مدیر کل دفتر مدیریت مصرف کشور نیز خبر داده که حجم ذخیره سد‌های تهران، ۱۰۰ میلیون متر معکب، کمتر شده است. در برخی از مخازن شهر تهران؛ ارتفاع آب که باید در حد ۴ متر باشد، به ۷۰ سانتی‌متر رسیده است. فراتر از تهران، در مقایسه با ۵ سال گذشته، ورودی سد‌های کشور، کاهش ۳۰ درصدی را نشان می‌دهد. آمار‌ها می‌گویند آبِ شربِ ۵۰۰ شهرِ کشور با مشکل، تامین می‌شوند وَ ۱۰۱ شهر در "وضعیتِ قرمزِ تامینِ آب" هستند!
مشهد ـ مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب مشهد گفت: تأمین آب مشهد از محل سد دوستی با توجه به کاهش بارندگی‌ها، اکنون به کمتر از ۳۰ درصد رسیده است.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۴ میلیون و ۹۲۳ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۱۳۲ تن از ایشان وخیم است.
پختن شام نباید دلهره آور یا وقت گیر باشد. با چند ماده مفید، چندین وعده غذایی سریع و سالم را می‌توان در نیم ساعت درست کرد.
میزان مرگ‌ومیر در میان گروه کم خواب، ۲۵ درصد افزایش یافت. وقتی همه سنین با هم ترکیب شدند، احتمال ابتلا به چند بیماری در افرادی که کمتر از پنج ساعت خوابیدند ۳۰ تا ۴۰ درصد بیشتر بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ