اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: ۲۰ هزار میلیارد تومان بازپرداخت اصل و سود اوراق دولت قبل را داشته‌ایم که بازپرداخت‌ها، از درآمدهای امسال بوده است و از بانک مرکزی استقراض نکرده‌ایم.
داود منظور رییس سازمان برنامه و بودجه دولت رئیسی در توییتی به محمد باقر نوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه دولت روحانی در مورد انتشار اوراق مالی پاسخ داد و نوشت: دولت آقای روحانی فقط در دو سال پایانی خود با انتشار اوراق، مالی بالغ بر ۳۰۰ هزار میلیارد تومان بدهی به جا گذاشت دولت سیزدهم این بدهی‌ها را با انتشار اوراق مالی جدید در دو سال اخیر بازپرداخت. کرد بدهی‌های خود را به نام دیگران فاکتور نکنید.
رئیس سازمان برنامه بودجه کل کشور گفت: در جلسه کمیسیون تلفیق، سازوکار کنترل نرخ تورم از سوی بانک مرکزی مشخص شد.
رئیس سازمان برنامه و بودجه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که فرمودند راهکار همه مشکلات کشور و ریشه همه آن‌ها در سازمان برنامه است، گفت: نباید رتبه‌بندی معلمین به چنین اتفاق بزرگی تبدیل می‌شد و سازمان برنامه به اندازه وزارت آموزش و پرورش مقصر بود.
رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور از تحقق ۹۷ درصدی بودجه سال ۱۴۰۱ خبر داد و گفت: در این سال نه تنها از بانک مرکزی استقراض نکردیم بلکه بدهی دولت به این بانک نیز کاهش یافت.
اعضای کابینه سیزدهم در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه) شانزدهم فروردین ماه ۱۴۰۲هیات وزیران در حیاط دولت با حضور در جمع خبرنگاران به سوالات‌شان پاسخ دادند.
سازمان برنامه و بودجه از رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس به علت بیان مطالب غیر واقعی که موجب تشویش اذهان عمومی شده به هیئت نظارت بر نمایندگان مجلس شورای اسلامی ودیگر نهاد نظارتی شکایت کرد.
رئیسی همچنین به معاون اول رئیس جمهور ماموریت داد با تشکیل کارگروهی متشکل از وزارت‌ اقتصادی و دارایی، سازمان برنامه و بودجه و بانک مرکزی، ضمن رصد تصمیمات دستگاه‌های اجرایی از هرگونه تصمیمی که منجر به افزایش تورم شود، جلوگیری به عمل آورند.
رئیس جمهور به معاون اول مأموریت داد با تشکیل کارگروهی متشکل از وزارت اقتصادی و دارایی، سازمان برنامه و بودجه و بانک مرکزی از هرگونه تصمیمی که منجر به افزایش تورم شود، جلوگیری به عمل آوردند.
رئیس جمهور به معاون اول مأموریت داد با تشکیل کارگروهی متشکل از وزارت اقتصادی و دارایی، سازمان برنامه و بودجه و بانک مرکزی از هرگونه تصمیمی که منجر به افزایش تورم شود، جلوگیری به عمل آوردند.
با نهایی شدن احکام رتبه‌بندی فرهنگیان، قرار بود معوقات مربوط به رتبه‌بندی برای فرهنگیان مشمول، واریز شود، اما شمار بسیاری از فرهنگیان اعلام کرده اند، در آخرین لحظات سال ۱۴۰۱ حقوق اسفند و معوقات رتبه‌بندی برای آن‌ها واریز نشده یا با تاخیر پرداخت شده است، به طوری که در آخرین روز اسفند هم برخی از آنان چشم انتظار پرداخت حقوق هستند.
با نهایی شدن احکام رتبه‌بندی فرهنگیان، قرار بود معوقات مربوط به رتبه‌بندی برای فرهنگیان مشمول، واریز شود اما تعداد زیادی از فرهنگیان اعلام کرده اند که در آخرین لحظات سال 1401 حقوق اسفند و معوقات رتبه‌بندی برای آنها واریز نشده یا با تاخیر پرداخت شده است به طوریکه در آخرین روز اسفند هم برخی از آنان چشم انتظار پرداخت حقوق هستند .
نمایندگان مجلس و رییس سازمان برنامه و بودجه می گویند براساس گزارش مشترک کمیسیون برنامه و بودجه مجلس و سازمان برنامه و بودجه در سال ۱۴۰۱ کسری بودجه نخواهیم داشت و این مسئله نقطه مثبتی در روند ثبات اقتصادی کشور و کنترل نرخ تورم در آینده ای نزدیک خواهد شد.
رئیس سازمان برنامه‌وبودجه گفت: دولت برای پوشش هزینه‌های خود استقراض نمی‌کند.
بهارستان نشینان در جلسه نظارتی امروز مجلس، پرونده عملکرد سازمان برنامه و بودجه در خصوص عدم تخصیص منابع اشتغالزایی را مورد بررسی قرار داده و تاکید کردند دولت باید گام‌های عملیاتی برای ایجاد اشتغال در جامعه بردارد.
میرکاظمی رییس سازمان برنامه و بودجه اظهار داشت: هیچ افزایش قیمتی در حامل‌های انرژی و حجم تولید نداشته‌ایم، چطور شما این در آمد را از ۳۳۰ به ۶۴۰ همت افزایش دادید! این درآمد تحقق پیدا نمی‌کند، ما روی تحقق ۶۶ درصد این منابع حساب کرده ایم بنابراین ۲۰۰ همت در این تبصره عدم تحقق داریم. نمی‌توانیم از آسمان بیاوریم.
بهارستان نشینان در جلسه نظارتی امروز مجلس پرونده عملکرد سازمان برنامه و بودجه در خصوص عدم تخصیص منابع اشتغالزایی را مورد بررسی قرار داده و تاکید کردند دولت باید گام های عملیاتی برای ایجاد اشتغال در جامعه بردارد.
بهارستان نشینان در جلسه نظارتی امروز مجلس پرونده عملکرد سازمان برنامه و بودجه در خصوص عدم تخصیص منابع اشتغالزایی را مورد بررسی قرار داده و تاکید کردند دولت باید گام های عملیاتی برای ایجاد اشتغال در جامعه بردارد.
در جلسه شورای عالی مسکن به ریاست معاون اول رئیس جمهور بر ضرورت پرداخت وام ۲۰۰ میلیون تومانی مسکن روستایی توسط شبکه بانکی کشور بر مبنای ضمانت نامه سازمان برنامه و بودجه تاکید شد.
مدافع ایرانی دینامو زاگرب در آخرین تمرین تیمش قبل از دیدار با لودوگورتس حضور داشت.
بازی به تیک تاک اضافه می‌شود
مجمع تشخیص مصلحت نظام در جلسه امروز عصر خود که به ریاست آیت‌الله آملی لاریجانی و با حضور روسای قوای مقننه و قضاییه، دبیر و اعضای مجمع برگزار شد و وزیر امور اقتصادی و دارایی، معاون سازمان برنامه و بودجه، معاون بانک مرکزی، رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس نیز حضور داشتند، به بحث و بررسی درباره ادامه سیاست‌های کلی برنامه هفتم توسعه پرداخت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ