دهمین اجلاس رسمی مجلس خبرگان رهبری «دوره پنجم» در روزهای سه شنبه و چهارشنبه ۱۵ و ۱۶ شهریور ۱۴۰۱ در ساختمان سابق مجلس شورای اسلامی در تهران برگزار شد که در این گزارش، برنامه ها و اقدامات خبرگان رهبری در این اجلاس دو روزه به طور اجمال بیان شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در جلسه شورای اقتصاد به ریاست معاون اول رئیس جمهور اهم اقدامات انجام شده در خصوص برنامه مهار تورم و رشد تولید، گزارش پیشرفت طرح حکمرانی ریال و سه پیشنهاد دستگاه های مختلف بررسی بررسی شد.
شیوع بیماری ها ممکن است در مقایسه با اقدامات و برنامه های انسانی تاثیر بیشتری بر روند رویدادها داشته باشند. کندی در کتاب "پاتوژنز" اشاره می کند که سیر تاریخ کم تر به میل ما مربوط می شود و بیش تر مرتبط با شیوه های بروز بیماری های مختلف در آب و هوای گوناگون است.
وزیر فرهنگ درباره اقدامات این وزارتخانه برای مقابله با کشف حجاب، گفت: در این زمینه قانون محور است و نمی‌توانیم به کسانی که کشف حجاب کرده‌اند، اجازه حضور در برنامه‌های هنری را دهیم.
شرکت ارتباطات زیرساخت در گزارشی برنامه های خود را برای توسعه اینترنت بین الملل و افزایش ظرفیت شبکه تا پایان سال ۱۴۰۲ اعلام کرد.
حائری گفت:۳۱ مورد از ۱۴۰ اقدام برنامه‌ریزی شده برای گذر از پیک مصرف تابستان سال‌جاری به اقدامات بخش مدیریت مصرف و تقاضا و ۱۳ مورد به اقدامات ستادی و همکاری مربوط می‌شود.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: هیأت ایرانی در دو گروه کاری در ریاض و جده اقدامات لازم را جهت راه اندازی سفارت و سرکنسولگری و نیز فعالیت نمایندگی دائم جمهوری اسلامی ایران نزد سازمان همکاری اسلامی انجام خواهد داد.
شهردار تهران درباره اقدامات صورت گرفته در حوزه ساخت مسکن در سال گذشته و برنامه‌های قرارگاه مسکن در سال جاری توضیحاتی داد.
معاون اول رئیس جمهور تاکید کرد: برنامه ریزی برای اقدامات پیشگیرانه در حوادث طبیعی از لازمه های اساسی مقابله با بحران است.
رئیس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات با ارائه گزارشی از اقدامات و برنامه‌های این پژوهشگاه، از راه اندازی مرکز نوآوری پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات خبر داد.
کنفرانس تعامل و اقدامات اعتمادساز در آسیا (سیکا) برگزار شد و موضوعات متنوعی از جمله تبیین برنامه‌های بین‌المللی گردشگری پایدار در پسا کرونا مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
امام جمعه تهران تاکید کرد: اقدامات و برنامه‌های بنیاد ۱۵ خرداد در حوزه فرزندآوری و افزایش جمعیت با شتاب بیشتری دنبال شود.
وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اقداماتی که در یک سال گذشته صورت گرفته است به تشریح برنامه های این وزارتخانه به مناسبت هفته تربیت بدنی و اهمیت ورزش همگانی در کاهش هزینه های درمان پرداخت.
مشهد ـ استاندار خراسان رضوی گفت: در بحث زیارت باید برنامه ریزی برای زائر را در قالب برنامه های محتوایی شکل دهیم تا ارائه خدمات در مراکز تفریحی برای زائر همراه با معنویت باشد.
مدیرعامل کانون جهان‌گردی واتومبیل‌رانی ایران گفت: این کانون، برنامه‌ریزی‌های مدون و اقدامات سازنده‌ای را برای اجرا در دوران پسا کرونا در نظر گرفته و شروع به اجرا کرده است.
وزارت امور اقتصادی و دارایی در پی منویات مقام معظم رهبری در دیدار با اعضای هیات دولت طی بیانیه ای از شتاب برنامه ها و اقدامات ۹ گانه وزارت اقتصاد در مقابله با جنگ اقتصادی خبر داد.
آمریکا و کره جنوبی با بهانه قرار دادن برنامه های کره شمالی، اقدامات نظامی خود را در منطقه افزایش می دهند.
رئیس کمیسیون اتحادیه آفریقا در مورد دومین برنامه ۱۰ ساله این اتحادیه گفت که اقداماتی در زمینه‌ های کشاورزی، انرژی پاک و فنی انجام خواهد شد.
رئیس فدراسیون فوتبال طی نامه‌ای سرگشاده به رئیس صدا و سیما با اشاره به اقدامات اخیرصورت گرفته برای تهیه برنامه‌های جهت‌دار در شبکه‌های مختلف، خواستار توقف آنها و همراهی به خاطر تیم ملی شد.
رئیس مرکز امور بین الملل و کنوانسیون‌های سازمان حفاظت محیط زیست، دستاوردها، اقدامات و فعالیت‌های شاخص این سازمان در راستای گسترش تعاملات بین المللی و تقویت دیپلماسی محیط زیست را تشریح کرد.
سازمان برنامه و بودجه یکی از مهمترین برنامه‌های اجرایی برای تامین آب دریاچه ارومیه را تشریح کرد.
سازمان برنامه و بودجه یکی از مهمترین برنامه‌های اجرایی برای تامین آب دریاچه ارومیه را تشریح کرد.
وزیر نیرو با اشاره به افزایش ۵ درصدی تقاضای مصرف برق نسبت به سال گذشته، گفت: محور برنامه‌های مختلف وزارت نیرو برای عبور موفق از تابستان، بر اساس اقدامات صنعت برق و همکاری و صرفه‌جویی مردم است که ضرورت دارد این همکاری ادامه یابد.
اگرچه این طلاق در هیچ یک از دفاتر ثبت احوال ثبت نشده است، اما زندگی مشترک هم هیچ گونه علائم و نشانه زندگی زناشویی سالم و با کیفیت را نیز ندارد. شوربختانه در کشور‌هایی که ازدواج را امری مقدس می‌دانند و طلاق برایشان نوعی شکست تلقی می‌شود آمار طلاق عاطفی زیاد است.
وی با اشاره به برگزاری پویش نظامی خوانی و مسابقات متنوع در سایر سامانه ها و سکوهای پر مخاطب با حمایت مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی گفت: سامانه شاد مسابقات متنوعی برای دانش آموزان با هدف آشنایی ایشان با حکیم نظامی شاعر نامدار ایرانی و آثار این شاعر فارسی زبان برگزار خواهد کرد. همچنین برگزاری مسابقات کتابخوانی و ارایه تخفیف به کتب حکیم نظامی از جمله اقدامات برنامه های سکوهای حوزه عرضه کتاب در فضای مجازی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ