از سال‌ ۹۶ تاکنون‌ با وجود بندها و تبصره‌های مختلف در قانون‌ برنامه ششم‌ و بودجه‌ های سنواتی، فقط ۵ ميليارد تومان نصيب فوتبال شده‌ است!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: در این جلسه طرح نحوه واردات، تولید و بهره برداری از پرنده‌های هدایت پذیر با کاربری غیرنظامی بررسی شد.
با برگزاری قرعه کشی مرحله مقدماتی جام جهانی 2026، نگاهی می اندازیم به نحوه صعود تیم ها به بزرگترین تورنمنت فوتبالی جهان که برای نخستین بار با حضور 48 تیم برگزار می شود.
کمیته سیاسی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس نحوه همکاری ایران با گروه ویژه اقدام مالی موسوم به FATF را در هفته جاری بررسی می‌کند.
در این مطلب به نحوه واریز و زمان واریز سود سهامداران حقیقی ۱۲ نماد بورسی و فرابورسی که در سامانه سجام ثبت نام نموده اند و همچنین سهامدارانی که در سامانه سجام ثبت نام نکرده اند پرداخته ایم.
نحوه خدمت‌رسانی به بانوان سرپرست خانوار تحت پوشش کمیته امداد با حضور معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده و جمعی از مدیران کمیته امداد امام خمینی (ره) بررسی شد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی نحوه بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات مجلس در هیئت‌های نظارت استان‌ را تعیین کردند.
در این مطلب به نحوه واریز و زمان واریز سود سهامداران حقیقی ۹ نماد بورسی و فرابورسی که در سامانه سجام ثبت نام نموده اند و همچنین سهامدارانی که در سامانه سجام ثبت نام نکرده اند پرداخته ایم.
سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس از جلسه این کمیسیون برای نظارت بر حسن اجرای قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها با حضور رئیس سازمان انرژی اتمی خبر داد.
معاون اول رئیس جمهور: پس از برگزاری جلسات متعدد با دستگاه‌های اجرایی و نظارتی و بررسی اسناد و مدارک و توضیحات دست‌اندرکاران مشخص شد کوتاهی و نحوه اقدام وزارت‌ آموزش و پرورش علت اصلی بروز مشکل بوده است.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی صبح امروز در یک نشست غیررسمی نقطه نظرات خود را برای تسریع در بررسی بودجه سال آینده ارائه کردند.
دستور کار دوم نظارتی مجلس درخصوص واگذاری دارایی های مالی بود؛ کسری بودجه از پدیده‌های رایج در اقتصاد کشورها به شمار میآید اما بحث اصلی درباره این پدیده، نحوه جبران کسری بودجه است در این میان در تمام این سال ها، واگذاری دارایی های سرمایه ای و واگذاری دارایی های مالی از جمله روش های تأمین مالی کسری بودجه ساختاری در اقتصاد ایران محسوب می شده است
نمایندگان مجلس شورای اسلامی جهت تامین نظر شورای نگهبان، طرح تغییر در نحوه بررسی لایحه بودجه سالانه را اصلاح کردند.
وزرای خارجه کشورهای ناتو بحران اوکراین و نحوه مقابله با چالش‌های چین را طی روزهای آینده در پایتخت رومانی، بررسی می‌کنند.
معاون حقوقی رئیس‌جمهور گفت: کارشناسان معاونت حقوقی ریاست جمهوری با همکاری مجلس «طرح جدید نحوه برگزاری تجمعات» را تهیه کردند و به زودی با همکاری نمایندگان مجلس به تصویب خواهد رسید.
معاون حقوقی رئیس‌جمهور گفت: کارشناسان معاونت حقوقی ریاست جمهوری با همکاری مجلس «طرح جدید نحوه برگزاری تجمعات» را تهیه کردند و به زودی با همکاری نمایندگان مجلس به تصویب خواهد رسید.
معاون حقوقی رئیس‌جمهور گفت: کارشناسان معاونت حقوقی ریاست جمهوری با همکاری نمایندگان مجلس شورای اسلامی «طرح جدید نحوه برگزاری تجمعات» را تهیه کردند و به زودی در مجلس بررسی خواهد شد.
طرح مربوط به تغییر در سازوکار بررسی لایحه بودجه سنواتی در مجلس به منظور رفع ابهام به کمیسیون آیین‌نامه داخلی ارجاع شد.
معاون محیط زیست، زیرساخت و نوآوری شهری مرکز مطالعات شهرداری از بررسی نحوه استفاده شهرداری از بلاک‌چین خبر داد.
یک کارشناس مسائل حقوقی به بررسی ابعاد حقوقی مطالبه خسارت آسیب دیدگان ناآرامی‌های اخیر پرداخت.
کمیسیون اروپا از دریافت و بررسی پاسخ ایران درباره مذاکرات رفع تحریم ها خبر داد.
یزد- رئیس سازمان بازرسی کل کشور بازرس کل استان یزد را مامور کرد که به صورت ویژه به موضوع حقوق دولتی وصول شده از معادن و هزینه کرد آن در شهرستان‌ها ورود کند.
نمایندگان با بررسی اولویت‌دار استفساریه نحوه رسیدگی به شبهات تخلف داوطلبان در آزمون سراسری موافقت کردند.
نحوه مقابله دولت آمریکا با فناوری‌ و تلفن‌های همراه هوشمند چین به اذعان بسیاری از کارشناسان غربی، با شکست مواجه شده است. شکستی راهبردی که درس‌های بیشماری در آن نهفته است.
کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی در هفته جاری وضعیت تنظیم بازار کالاهای اساسی، قیمت مواد غذایی و جاماندگان یارانه را بررسی خواهند کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ