دخیل بودن بخش خصوصی در نوشتن قوانین و برنامه های توسعه، اعمال مشوق ها به فعالان پس از دوره رکورد، بخشی از مطالبات تشکل های گردشگری از نمایندگان مجلس بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: پیگیری‌های لازم انجام شده است و مطالبات گندم‌کاران به زودی پرداخت می‌شود.
چاقی و اضافه وزن یکی از مهمترین مشکلات جوامع مدرن محسوب شده و افراد زیادی تلاش می کنند با روش های مختلف، وزن خود را کنترل کنند. در این میان مطالعات جدید محققان نشان می دهد؛ یک گیاه گرمسیری بومی چین ممکن است کلید مبارزه با مشکل جهانی چاقی را دل خود داشته باشد.
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: باید پول گندم به گندم‌کاران پرداخت شود تا آنها بتوانند برای کاشت جدید، بذر تهیه کنند.
هنوز مطالعات پزشکی جامع زیادی وجود ندارد که بررسی کرده باشد چند درصد از تعریق‌های شبانه نشان دهنده بروز یک مشکل جسمی مهم است و چند درصد آن به دلایل غیرخطرناک رخ می‌دهد، اما فعلا پزشکان به این نتیجه رسیده‌اند که در بیشتر مواقع، عرق شبانه هیچ دلیل نگران کننده‌ای ندارد.
معاون شرکت مدیریت منابع آب ایران با بیان اینکه وزارت نیرو متولی انجام مطالعات مدیریت جامع سیلاب است، گفت: با انجام مدل مدیریت جامع سیلاب حدود ۸۰ درصد منابع آبی کشور حفظ می‌شود.
وزیر جهاد کشاورزی گفت: پیگیری‌هایی را انجام دادیم تا ظرف یک تا دو هفته آینده بخش عمده‌ای از مطالبات کشاورزان را پرداخت کنیم.
وزیر جهاد کشاورزی گفت: پیگیری‌هایی را انجام دادیم تا ظرف یک تا دو هفته آینده بخش عمده‌ای از بدهی و مطالبات کشاورزان را پرداخت کنیم.
باشگاه استقلال از پرداخت مطالبات کوین یامگا خبر داد.
طرح‌های پایلوت‌ مدیریت حوزه‌های آبخیز در سه استان کشور در سطح بیش از یک میلیون و ۴۸۸ هزار هکتار با هدف حفاظت از منابع طبیعی‏‏‏‏، پایداری معیشت جوامع محلی و امنیت غذایی و زیستی اجرا می‌شود.
رئیس دانشگاه جامع امام حسین گفت: در چند سال گذشته با نگاه بر حل مسایل کشوری، مطالعات دقیق و مفصلی در حوزه آب در سراسر کشور انجام داده ایم.
پس از حدود ۱۲ سال، در نشست علنی امروز مجلس، کلیات لایحه ارتقای امنیت زنان در برابر سوءرفتار به تصویب رسید؛ این لایحه پاسخی به مطالبات بیش از سه دهه رهبر انقلاب و نیز بانوان برای تصویب یک قانون جامع حمایت از زنان است.
کلیات لایحه ارتقای امنیت زنان در برابر سو رفتار در نشست علنی امروز مجلس پس از حدود ۱۲ سال به تصویب رسید. این لایحه پاسخی به مطالبات بیش از سه دهه رهبر انقلاب و نیز بانوان برای تصویب یک قانون جامع حمایت از زنان است.
کلیات لایحه ارتقای امنیت زنان در برابر سوء رفتار در نشست علنی امروز مجلس پس از حدود ۱۲ سال به تصویب رسید. این لایحه پاسخی به مطالبات بیش از سه دهه رهبر  انقلاب و نیز بانوان برای تصویب یک قانون جامع حمایت از زنان است.
تاکید بر لزوم پرداخت مطالبات بانکی ایران، حفظ و کنترل مرز و ضرورت اعمال حاکمیت کامل عراق در جلوگیری از هرگونه تحرکات تهدید آمیز علیه ایران، تقویت خطوط مواصلاتی و حمل ونقل، برگزاری دور بعدی نشست کمیته عالی مشترک و نهایی سازی سند جامع همکاری از موضوغات مهم مطرح شده از سوی حسین امیرعبداللهیان بود.
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران گفت: به استناد مصوبه طرح جامع مدیریت پسماند و در راستای برنامه پنج ساله سوم شهرداری تهران، سازمان مدیریت پسماند با همکاری مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهر تهران و اداره کل معماری و ساختمان معاونت شهرسازی نسبت به تدوین دستورالعمل احداث اتاقک پسماند به منظور استقرار مخازن ذخیره‌سازی پسماند در مجتمع‌های مسکونی بالای ۵۰ واحد در سطح شهر تهران اقدام کردند.
خودکشی یکی از مشکلات جدی است که جوامع مدرن با آن رو به هستند و نتایج مطالعات جدید محققان نشان می‌دهد کمال گرایی یک عامل خطر بزرگ در خودکشی محسوب می‌شود.
شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه اعلام کرد: در هفته دوم دی ماه سال جاری، ۲۱ ناشر مطالبات و سود جاری سهامداران خود را از طریق سامانه جامع اطلاعات مشتریان پرداخت کردند.
رئیس مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران گفت: راه دومی نداریم به غیر از اینکه پیوند علم و نظام سیاسی و تصمیم گیری کشور را ایجاد کنیم.
معاون عملیات شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه اعلام کرد : مطالبات سنواتی ۲۷ میلیون و ۵۰۰ هزار سهامدار از طریق سامانه جامع اطلاع مشتریان (سجام) پرداخت شد.
عضو شورای شهر تهران گفت: طرح ترافیک تهران باید بازنگری شود و مطالعات جامع ریلی منوط به اجرایی این موضوعات بود.
همان گونه که مطالبه داشتن و پیگیری صحیح از نشانه‌های یک جامعه قانونمند و سالم است به تبع آن پاسخ سریع و قانع کننده به این مطالبات هم از دیگر نشانه‌های این گونه جوامع است؛ لذا آنچه باید مورد توجه قرار گیرد، این است که «مطالبه گر» و «مطالبه شونده» هر دو باید از خطری به نام رفتن «مطالبه گری» به سمت «اغتشاشگری» پرهیز کنند.
همانگونه که مطالبه داشتن و پیگیری صحیح از نشانه های یک جامعه قانونمند و سالم است به تبع آن پاسخ سریع و قانع کننده به این مطالبات هم از دیگر نشانه های اینگونه جوامع است لذا آنچه باید مورد توجه قرار گیرد این است که «مطالبه گر» و «مطالبه شونده» هر دو باید از خطری به نام رفتن «مطالبه گری» به سمت «اغتشاشگری» پرهیز کنند
این موضوع از آن جهت اهمیت دارد که انتشار پیش نویس این لایحه در سال 1396 بسیار جنجال برانگیز شد و حجم بالای نقدها، منجر به عقب نشینی دولت پیشین و موکول کردن تصویب لایحه به اعمال مطالبات اهالی مطبوعات شد.
در جریان دور اول سفرهای استانی دولت «خبرگزاری مهر» در پرونده‌ای جامع پیگیر مطالبات مردمی و گنجاندن آن‌ها در فهرست مصوبات سفر بود و سپس ضمن رصد عملکرد دولتمردان، اجرای مصوبات را دنبال کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ