مرکز پژوهش های مجلس در بررسی لایحه برنامه هفتم توسعه کشور تاکید کرد لازم است فصل بیستم لایحه برنامه هفتم توسعه با موضوع «ارتقا نظام علمی، فناوری و پژوهشی» اصلاح و بازنگری شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرپرست تیم فوتبال سپاهان درباره غیبت عیسی آل کثیر در بازی افتتاحیه فصل توضیح کوتاهی داده است.
طرح بانکداری جمهوری اسلامی ایران که بعد از طرح قانون بانک مرکزی دومین طرح مجلس یازدهم برای اصلاح نظام بانکی است در ۱۳ فصل و ۹۰ ماده تدوین شده و در نوبت بررسی در صحن علنی مجلس قرار دارد.
سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان این که شرایط این تیم برای شروع فصل جدید فوتبال کشور اصلا خوب نیست گفت: در طول عمرم یاد ندارم استقلال شرایطی به این سختی داشته باشد.
تابستان فصل هندوانه است. نیتروژن یکی از عناصر مهم در رشد و تکامل میوه هاست. با این حال، زیاده روی در دادن کود‌های شیمیایی به محصولات کشاورزی عوارض جدی به دنبال دارد.
جیمی کاراگر، ستاره سابق لیورپول، معتقد است که نباید به این تیم برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان فصل آینده اعتماد کرد.
امشب پاری سن ژرمن و لانس، دو رقیب اصلی کورس قهرمانی این فصل لیگ 1 مقابل هم قرار می‌گیرند؛ دو باشگاهی که از نظر ثروت و سرمایه اصلا قابل مقایسه نیستند.
سرمربی پرسپولیس می‌گوید اینکه از بازیکنان خواسته بود کارت نگیرند روی شرایط فنی تاثیر گذار بوده اما این تیم به سه امتیاز مهم بازی دست یافته است.
هافبک هوادار می‌گوید این تیم در نیم فصل دوم جا افتاده‌تر شده و امید زیادی به جام حذفی دارند اما استقلال ملاثانی را حریف راحتی نمی‌دانند.
بازگشت دیه‌گو کاستا به لیگ برتر اتفاق مثبتی برای این مهاجم برزیلی-اسپانیایی نبود و او که اصلا آمار خوبی در فصل جاری نداشت، روز گذشته به شدت مصدوم شد و به احتمال زیاد ادامه فصل را از دست می‌بدهد.
ضرورت اصلاحی بعدی که ذیل قانون اساسی است، رفتن به سمت استقلال قضایی است. یکی محاکم خارج از قانون اساسی حذف شوند. دادگاه انقلاب و ویژه روحانیت و تشریفاتی که قانون اساسی برای دادرسی فراهم کرده را به رسمیت بشناسید. یعنی استقلال قضات وجود داشته باشد که یکی از ارکان مهم فصل قضاییِ قانون اساسی ماست. همچنین هیات منصفه در جرایم سیاسی و مطبوعاتی در قانون اساسی (اصل ۱۶۸) می‌گوید که محاکم باید طبق تشریفات و با حضور هیات منصفه تشکیل شود. ما کجا چنین چیزی داریم؟
پائولو مالدینی، مدیر میلان، معتقد است که قهرمانی فصل گذشته انتظارات از این تیم را بالا برده و شرایط فعلی آنها فاجعه نیست.
در شرایطی که ساپینتو به خاقانی اعلام کرده برای نیم فصل دوم به او نیاز دارد، اما مدیران استقلال به دنبال کاهش مبلغ قرارداد این بازیکن هستند.
یک نماینده پارلمان لبنان گفت که یک رئیس جمهور با دیدگاه اصلاحی می تواند بحران ها و مشکلات فعلی این کشور را حل و فصل کند.
صورت‌های مالی منتشره بیمه سینا در فصل سوم سال 1401 نشان از تحقق اهداف پیش بینی شده دارد.
عباس عبدی در واکنش به اظهارات سعید جلیلی که گفته است «ما اصلا ذیل فصل هفت نبودیم که بخواهیم با برجام از آن بیرون بیاییم» نوشت: درکش از واقعیت بیرونی همین اندازه است.
سعید جلیلی مذاکره کننده ارشد ایران در دوره احمدی نژاد می گوید: ما اصلا ذیل فصل هفت نبودیم که بخواهیم با برجام از آن بیرون بیاییم.
پاتریس اورا، ستاره سابق منچستریونایتد، می‌گوید این تیم از شروع نیمه دوم فصل لیگ برتر باید بلافاصله ثابت کند که به کریستیانو رونالدو نیاز ندارد.
گروه بریکس متشکل از کشورهای روسیه، چین، هند، برزیل و آفریقای جنوبی بر ضرورت احترام به حاکمیت کشورها، حل و فصل مسالمت آمیز اختلافات و اصلاح ساختار سازمان ملل تاکید کرد.
بزرگترین دستاورد این جلسه تکمیل اصلاح قانون انتخابات مجلس خبرگان رهبری بود و یک قانون منظم برای انتخابات خبرگان نوشته شد که در هفت فصل و شش ماده به تصویب رسید.
آرمان گهر که فصل گذشته یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر بود و نمایش شایسته ای با مربیگری قاسم شهبا و مدیریت فنی حمید کللی فر داشت اصلا حال و روز خوشی ندارد.
از طریق سامانه‌های پرداخت گروهی، سود سهامداران به صورت متمرکز و گروهی در کوتاه‌ترین زمان ممکن پرداخت و از رسوب منابع مالی در شرکت‌ها یا سمات اجتناب می‌شود.
شاخص کل بورس شنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۴۰۹۴ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۴۹۸ هزار و ۵۰۹ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز دوشنبه ۲۰ تیر ۱۴۰۱ را بخوانید.
دبیر کل حزب کارگزاران درباره رایزنی اصلاح طلبان با شورای نگهبان برای حل و فصل مساله رد صلاحیت ها گفت: شورای نگهبان کاره‌ای نیست و تصمیم در جای دیگری گرفته می شود. رایزنی با شورای نگهبان بی فایده است چرا که شورای نگهبان تصمیم گیری نمی کند.
ضبط «خندوانه» تموم شده و معلوم نیست که دیگه اصلا ساخته بشه یا نه و معلوم نیست اگه ساخته بشه من در «خندوانه» باشم یا نه. اینها رو گفتم که بدونید از طرح این مسائل به دنبال هیچگونه منفعت طلبی نیستم. من و رامبد هرگز جزو صمیمی ترین دوستان همدیگر نبوده ایم. در فواصل فصل های خندوانه شاید ماهها از همدیگر بی خبر بوده ایم. شاید وجه همکاری ما بر وجه رفاقتمان بچربد و البته شاید در آینده من و رامبد هرگز همکاری هم نباشیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ