نماینده مردم شهریار در مجلس شورای اسلامی گفت: دلیل ناراحتی مستکبران جهانی از سپاه این است که این نهاد تنها عامل شکست برنامه ها و توطئه های رنگارنگ آنها بوده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نبی کیتا، ستاره سابق لیورپول، تنها چند روز بعد از آنکه به هواداران تیم جدیدش وردربرمن قول داد هر هفته برای این تیم بازی خواهد کرد مصدوم شد.
ورود به این سازمان هر چند با نگاه به شرق صورت پذیرفته، اما کیست که نداند تمامی اعضای این سازمان، چه رسمی یا ناظر یا شرکای گفتگو همگی در چارچوب قواعد بین‌المللی عمل می‌کنند و لااقل از نگاه اف‌ای‌تی‌اف جزو لیست سیاه نیستند. اگر ورود ایران به سازمان همکاری‌های شانگ‌های را از این منظر نگاه کنیم - یعنی از نیمه پر لیوان- نه تنها مهم است بلکه می‌توان آن را از یکی از نقاط عطف روند ۴۰ سال گذشته ایران دانست.
فرمانده نیروی قدس سپاه با بیان اینکه دعوای ما با آمریکا و اذناب آن مانند رژیم خونخوار صهیونیستی سر این است که ما راه مستقیم را تشخیص دادیم و به دیگران هم یاد دادیم و آن‌ها از این موضوع ناراحت هستند، گفت: آن‌ها جنگ راه می‌انداختند، سلاح می‌فروختند و نحوه جنگیدن را در دانشگاه‌ها تدریس می‌کردند. یعنی همه چیز دست خودشان باشد. آمریکایی‌ها ۷ هزار میلیارد دلار در این ۲۰ سال در منطقه هزینه کردند نه تنها چیزی را بدست نیاوردند بلکه هر روز یک چیزی را از دست دادند.
گمان می رود این الماس های سیاه بین 2.6 تا 3.8 میلیارد سال قدمت داشته باشند و تاکنون تنها در برزیل و جمهوری آفریقای مرکزی یافت شده‌اند.
رئیس کمیسیون قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت گفت: طبق بررسی‌هایی که در کشور درباره عملکرد دستگاه‌ها و نهاد‌های اجرایی برای آموزش و ترویج جوانی جمعیت انجام دادیم، تنها دستگاهی که در درون خودش برخلاف آمار کشور، با افزایش نرخ ازدواج مواجه بود، سپاه پاسداران بود.
جانشین فرمانده کل سپاه گفت: جمهوری اسلامی در برابر خدعه‌ها و هجمه دشمن نه تنها ضعیف نبوده که در موضع ابتکارعمل است. ما در همه پایگاه‌های مواجهه با دشمن موفق بوده‌ایم .
تنها هدف فرماندهی نیرو‌های مسلح عراق حفظ و نگهداری خرمشهر به هر قیمت ممکن بود. به طوری که در این مورد رهنمود‌هایی از شخص صدام صادر شد. وی هم چنین، معاون خود «عزت الدوری» و بعضی از اعضای فرماندهی کشوری را برای بررسی وضعیت و آگاهی از نظرات آنان درباره نبرد آینده خرمشهر به «سپاه سوم» اعزام کرد.
والنتین کاستیانوس، مهاجم آرژانتینی و جوان باشگاه خیرونا، تنها در 60 دقیقه مقابل رئال مادرید چهار بار گلزنی کرد.
شکست 3-1 بایرن مونیخ مقابل ماینتس بلافاصله بعد از حذف شدن از چمپیونزلیگ مقابل منچسترسیتی بحران در باشگاه باواریایی را وارد ابعادی جدید کرد.
فرمانده کل سپاه گفت گفت: هیچ چیزی غیر از امنیت و آسایش برای کشورهای منطقه آرزو نمی‌کنیم و پیام ما در واقع برای همسایگان این است که ما حامی ملت‌های مسلمان هستیم و آنها را تنها نمی‌گذاریم.
کارنامه طیف مدعی اصلاحات در حوزه زنان پر از نقاط سیاهی است که تاریخ آن‌ها را فراموش نخواهد کرد. این طیف در چند سال اخیر نشان داده‌اند که هیچ اعتقادی به حقوق زنان نداشته و اگر هم در مواردی ژست حمایت از حقوق زنان گرفته‌اند تنها برای اهداف و مقاصد سیاسی بوده است.
ناسا تنها تعداد انگشت شماری از هزاران نفری را که هر سال برای عضویت در گروه فضانوردی کشور درخواست می‌دهند، انتخاب می‌کند. تنها ۱۵ فضانورد سیاه پوست از ۳۴۸ داوطلب انتخاب شده‌اند.
این میمون ماده که دستانی سفید رنگ دارد در قفسی با میله‌های بزرگ زندگی می‌کرد که با توری مرغی (نوعی فنس مشبک) پوشانده شده و از قفس میمون‌های نر کناری اش جدا شده بود. با این حال، موموی ۱۲ ساله در سال ۲۰۲۱ فرزندی با دستان سیاه و سفید به دنیا آورد. محققان با استفاده از تست دی‌اِن‌اِی به تجزیه و تحلیل مدفوع ۴ میمون نر برای پیدا کردن پدر فرزند او پرداختند. در نهایت معلوم شد مومو با میمون دراز دست نر ۳۴ ساله‌ای به نام ایتو جفتگیری کرده بود.
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: ما نه تنها به انجام تکالیف الهی در خانه خود اصرار داریم بلکه در خارج از خانه خود نیز خدمت به مسلمانان و مستضعفان غیرمسلمان را هم چون دستور دین است در برنامه رسمی و عملی نظام قرار دادیم و دفاع از مظلوم جزو برنامه های قطعی نظام است.
مشهد ـ نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گفت: سردار سلیمانی در مسیر جهادی خود، وابسته به هیچ جریان و حزبی نبود و تنها زیر خیمه ولایت در مسیر شکوفایی اسلام گام بر می‌داشت.
مروه می‌گوید: می‌خواستم در نقاط دور به زنان خدمت کنم تا هرگز شاهد از دست دادن جان یک مادر در هنگام زایمان نباشیم. در عوض او اکنون در خانه می‌ماند تا به شش خواهر و برادر کوچک‌ترش بیاموزد، در حالی که پدرش، تنها نان‌آور خانواده، به‌عنوان یک سبزی‌فروش درآمد کسب می‌کند.
آدریانو، ستاره سابق تیم ملی برزیل، در حالی که تنها سه هفته قبل ازدواج کرده بود از همسرش جدا شد.
جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه برنامه ۱۴۰۱ هم این بود که بر بستر نارضایتی مردم سوار شوند و بتوانند یک جنبش اجتماعی دیگر ایجاد کنند، عنوان کرد: در یکی از کشورهای عربی، یک محوری با حضور امریکا، اسرائیل و انگلیس تشکیل شد و می‌خواستند از مهرماه در دانشگاه و مدارس این کار را شروع کنند
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت:با فتنه نمی‌شود مثل عملیات دفاع مقدس جنگید، یکی از ابعاد جهاد تبیین این است که فضا را روشن کرد، اگر فضا روشن شود مردم درست انتخاب می‌کنند و اگر فضا تاریک باشد نمی‌بینند.
ساکت الهامی در تقابل‌های خود با استقلال تنها یک بار تن به شکست داده است.
فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: اگر نگاهی کلی به ۴۳ سال عمر انقلاب داشته باشیم می‌بینیم که اغتشاشات اخیر مسئله‌ای جدی نیست. ما با موارد مهم‌تر و عمیق تری طی این سال‌ها درگیر شده ایم. لَنْ یَضُرُّوکُمْ إِلَّا أَذیً. یعنی آن‌ها تنها کمی ما را آزار می‌دهند، اما نمی‌توانند ما را از پای دربیاورند.
آیت‌الله دژکام با اشاره به حرکت بزرگ خانواده حاج عبدالله اسکندری، فرمانده شهید سپاه پاسداران در رد درخواست داعش گفت: به خانواده شهید می‌گوییم شما تنها نیستید تا آرمان‌های انقلابی و نهضت حسینی مردم ایران تحقق پیدا کند.
مشاور فرمانده کل سپاه گفت: «تمام تمرکز و باور بایدن و تیم او این است که ایران را پای میز برجام بکشاند تا از این طریق از ایران امتیاز بگیرد. آن‌ها از این طریق می‌خواهند دوباره منطقه را به دست بگیرند؛ چرا که تنها از این طریق است که می‌توانند امنیت رژیم صهیونیستی را تأمین کنند و نفت ارزان به دست آورند».
بانک ملت در 12 ماهه سال گذشته، بیشترین تسهیلات بانکی را به شرکت های دانش بنیان پرداخت کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ