جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: حدود ۵۰ نفر از لیدر‌های شناسایی شده در اغتشاشات اخیر کشور از منافقین بودند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: ۳۳ شرکت دانش بنیان و ۱۷ شرکت فناور و خلاق در حوزه های سلامت، ارتباطات و حمل ونقل به زائران اربعین خدمت رسانی می کنند.
روزنامه اطلاعات ۱۰ مرداد ۱۳۵۲ در خبری آورده که تخلفاتی مانند دور زدن در محل ممنوعه، توقف در پیچ‌ها، توقف دوبله و استفاده از بوق شیپوری با ۱۰۰ تومان جریمه روبرو خواهند شد.
بر اثر وقوع یک انفجار در ایالت خیبرپختونخواه واقع در پاکستان، ده‌ها نفر کشته و زخمی شدند.
بر اثر وقوع یک انفجار در ایالت خیبرپختونخواه واقع در پاکستان، ده‌ها نفر کشته و زخمی شدند.
بر اثر وقوع یک انفجار در ایالت خیبرپختونخواه واقع در پاکستان، ده‌ها نفر کشته و زخمی شدند.
عرب عامری از امضای تفاهم‌نامه بین شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی و شهرداری تهران برای ساخت ۵۰ جایگاه کوچک‌مقیاس در شهر تهران ازسوی شهرداری در آینده نزدیک خبر داد.
رئیس سازمان تأمین اجتماعی گفت: در حال حاضر ۵۰ درصد از بازنشستگی بیش از موعد بوده و ما پیشنهاد داده ایم از این ظرفیت در بخش های مختلف تولید و خدمات استفاده مجدد شود.
سخنگوی قوه قضائیه گفت: بر اساس گزارش‌ها بین ۵۰ تا ۵۵ درصد از پرونده‌های حقوقی دعاوی ناظر بر اسناد عادی است.
متقاضایان برای سفر حج در سال ۱۳۵۲ به ۴۱ مسجد در تهران و ۲۰۰ مسجد اوقافی در شهرستان‌ها مراجعه و دفترچه ثبت اطلاعات دریافت می‌کردند.
در سال ۱۳۵۲، نزدیک به ۳۰ هزار ایرانی به خانه خدا مشرف شدند.
مشهد ـ معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: ۵۰ درصد برداشت گندم از اراضی زیر کشت این محصول استراتژیک در استان پایان یافت.
رئیس سازمان هواشناسی کشور گفت: در حال حاضر حدود ۱۲۶ ایستگاه هواشناسی تحت شبکه دیدبانی اصلی جهانی در کشور فعال است که تلاش می شود ۵۰ ایستگاه دیگر نیز به این شبکه اضافه شود.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف انبار احتکار انواع لوازم خانگی در شهرستان سمنان خبر داد و گفت: ۵۰ میلیارد ریال ارزش کالاهای مکشوفه و احتکار شده در این انبار برآورد می شود.
سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن گفت: وزارت راه و شهرسازی ۵۰ هزار هکتار از اراضی در مالکیت خود را در اختیار طرح نهضت ملی مسکن قرار داده است.
رئیس کل دادگستری استان اصفهان گفت: ۵۰ مورد حکم قصاص با تلاش خیران در سال ۱۴۰۱ منجر به گذشت شد.
وقتی بحث ورزش کردن به میان می‌آید، شما باید به دنبال برنامه‌ای منظم باشید که متناسب با شرایط زندگی‌تان است.
سرپرست وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه نزدیک به ۵۰ هزار مدرسه معاون پرورشی ندارند گفت: متأسفانه آن قدر که روی آموزش ایستادیم، روی پرورش نایستاده‌ایم.
معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از استقرار ۵۰ تیم پلیس با دوربین‌های لیزرگان در ۵۰ نقطه از بزرگراه‌های تهران در نوروز ۱۴۰۲ خبر داد.
شاهرود- فرمانده انتظامی شاهرود بابیان اینکه برقراری نظم و امنیت شهروندان اولویت پلیس است، گفت: بر این اساس ۵۰ شرور به پلیس و کلانتری های شاهرود احضار شدند.
کارشناسان می‌گویند مقابله با بحران چاقی در جهان به چیزی بیش از گفتن به مردم برای پیروی از تغذیه سالم و ورزش بیشتر نیاز دارد.
اسامی ۵۰ بازیکن نهایی برای حضور در جام ملت های زیر ۲۰ سال مشخص شد.
رئیس سازمان هواشناسی کشور گفت: ۵۰ ایستگاه سینوپتیک هواشناسی کشور به شبکه دیدبانی اصلی جهانی موسوم به GBON ملحق شد.
سمنان- استاندار سمنان با بیان اینکه این استان دارای ۱۱۰ شرکت دانش بنیان است، گفت: ۵۰ شرکت جدید نیز در حال دریافت مجوز برای تشکیل و فعالیت در عرصه‌های مختلف هستند.
جانشین نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: طراحی فتنه اخیر در کشور برای آبان ماه بود که دشمن در نظر داشت همان سناریویی که در سوریه به کاربردند را با کمک افراد و لیدر‌های آموزش دیده داخلی و داعش شروع به فتنه و اغتشاشات در کشور کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ