مشهد ـ معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: ۵۰ درصد برداشت گندم از اراضی زیر کشت این محصول استراتژیک در استان پایان یافت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل توزیع برق پایتخت گفت: از هر دو واحد مسکونی در شهر تهران یک واحد مشمول دریافت پاداش ریالی مدیریت مصرف برق شده است.
تاکنون بیش از ۸ میلیون تن گندم خرید تضمینی شده که مبلغ آن بیش از ۱۲۰ هزار میلیارد تومان می شود؛ از این مبلغ فقط ۶۲ هزار میلیارد تومان پرداخت شده است.
رئیس سازمان تأمین اجتماعی گفت: در حال حاضر ۵۰ درصد از بازنشستگی بیش از موعد بوده و ما پیشنهاد داده ایم از این ظرفیت در بخش های مختلف تولید و خدمات استفاده مجدد شود.
مطالعات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نشان می‌دهد حدود ۴۷ درصد زنان بالای ۵۰ سال در ایران دچار کمبود تراکم استخوان هستند، اما این رقم در بین مردان ایرانی کمتر است.
تاکنون ۳ میلیون و ۴۶۰ هزار تن گندم از سوی وزارت جهاد کشاورزی خریداری و با اعتبارات تخصیص یافته ۵۰ درصد مطالبات گندم‌کاران پرداخت شده است.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: نزدیک به ۵۰ درصد خدمات دستگاه‌های دولتی از طریق پنجره ملی خدمات دولت هوشمند ارائه می‌شود.
رئیس کل سازمان امور مالیاتی گفت:یش از ۵۰ درصد بودجه جاری کشور توسط درآمدهای مالیاتی محقق می‌شود.
محققان در یک شرکت دانش بنیان موفق به تامین ۵۰ درصد نیاز واکسن آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان شدند.
رکورد زنی در برداشت برداشت گاز از مخازن ، افزایش ۵۰ درصدی ظرفیت تولید گاز ایران تا سال ۱۴۰۸، افزایش ۷۰۰ درصدی وصول درآمدهای نفتی از مهمترین اخبار نفتی در سال جاری بودند.
کارشناسان می‌گویند مقابله با بحران چاقی در جهان به چیزی بیش از گفتن به مردم برای پیروی از تغذیه سالم و ورزش بیشتر نیاز دارد.
کارشناس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: بیش از ۵۰ درصد موتورسواران از کلاه ایمنی استفاده نمی کنند.
اصفهان- مشاور وزیر و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گفت: ۵۰ درصد مدارس در حال ساخت کشور با مشارکت خیران احداث می‌شود.‌
«علی بهادری جهرمی» با بیان این‌که جهت‌گیری لایحه بودجه ۱۴۰۲ مبتنی بر پیشرفت و عدالت مردم‌بنیاد برای تحقق ایران قوی است، تصریح کرد: ۴۰ نکته از این لایحه در 4 حوزه «اقتصاد و تولید دانش‌بنیان»، «اشتغال و مسکن»، «اجتماعی، بهداشت و سلامت» و «محیط‌زیست، فرهنگ و صنایع‌دستی» احصا شده است.
معاون بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: طبق استانداردها باید در شرایط عادی ۳۲۰ تن برداشت زعفران داشته باشیم که امسال ۱۸۰ تن بوده که نشان از کاهش حدود ۵۰ درصدی برداشت دارد.
سمنان- سرپرست معاونت راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان، گفت: ۵۰ درصد عملیات ساخت پروژه تعریض و بهسازی محور چنداب گرمسار در غرب استان انجام شد.
نظرسنجی اخیر نشان می‌دهد که نیمی از آلمانی‌ها بر این باورند که اقدامات دولت این کشور برای مقابله با بحران انرژی، در زمستان از سرمایه آنها محافظت نمی‌کند.
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد گفت: ۵۰ درصد از مجموع زکات پرداخت شده مردمی توسط مراکز نیکوکوکاری جمع‌آوری شده است.
معاون درمان وزیر بهداشت گفت: روزانه حدود هزار و دویست نفر در بیمارستان‌های کشور به دلیل بیماری‌های تنفسی در کشور بستری می‌شوند که بیش از ۵۰ درصد از آن‌ها را مبتلایان به آنفلوآنزا تشکیل می‌دهند و کمتر از ۱۰ درصد آن را کرونا و مابقی آن‌ها را سایر بیماری‌های تنفسی تشکیل می‌دهند.
مدیر زیرساخت ایمیدرو گفت: در خاورمیانه ۵۰ میلیون متر مکعب آب شیرین می‌شود که سهم خلیج فارس حدود ۲۴ درصد است که بیشتر آن توسط امارات و سپس عربستان انجام می‌شود و ایران سهم پایینی دارد.
وزارت جهاد کشاورزی از رفع تعهد ارزی صادر کنندگان شیر خشک صنعتی و همچنین کاهش تعهد ارزی پرتقال و نارنگی و سیب درختی به ۵۰ درصد خبر داد.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی بیان کرد: ۵۰ درصد از ظرفیت‌های پارکینگ‌های شهرهای مهران و شلمچه تکمیل شده است.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی بیان کرد: ۵۰ درصد از ظرفیت‌های پارکینگ‌های شهرهای مهران و شلمچه تکمیل شده است.
یک کارشناس صنعت خودرو با بیان اینکه حداقل ۵۰ درصد خودروها باید در بورس عرضه شوند، گفت: اگر حاشیه قیمت معقولی بین بازار آزاد و بورس شکل گیرد عملاً دلالی دیگر معنایی نخواهد داشت.
نایب رئیس هیأت مدیره سندیکای کنسرو ایران از تعطیلی ۵۰ درصد از کارخانجات تولید رب گوجه فرنگی به دلیل تعلل دولت در قیمت گذاری این محصول خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ