سرپرست وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه نزدیک به ۵۰ هزار مدرسه معاون پرورشی ندارند گفت: متأسفانه آن قدر که روی آموزش ایستادیم، روی پرورش نایستاده‌ایم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون وزیر راه و شهرسازی با اعلام اینکه تاکنون به ۳۳ هزار متقاضی طرح جوانی جمعیت زمین واگذار شده است، از برنامه افتتاح حداقل ۵۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی در هفته دولت خبر داد.
سهمیه حضور تماشاگران تراکتور و پرسپولیس مشخص شد.
رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: با احتساب ۵۰ هزار واحد جدید، تعداد واحدهای تحویل متقاضیان شده توسط بنیاد در دولت سیزدهم به ۱۹۷ هزار واحد می‌رسد.
رئیس پارک فناوری پردیس گفت: در سال ۱۴۰۰ بیش از ۵۰ هزار میلیارد تومان گردش مالی شرکت های مستقر در پارک فناوری پردیس بوده است و ۲۵۰ میلیون دلار نیز جلوگیری از خروج ارز صورت گرفته است.
ده ها هزار فلسطینی امروز نماز جمعه را در میان تدابیر شدید امنیتی ارتش رژیم صهیونیستی در مسجد الاقصی واقع در شهر بیت المقدس اقامه کردند.
منابع فلسطینی در قدس اشغالی اعلام کردند که پنجاه هزار نمازگزار فلسطینی نماز جمعه را در مسجدالاقصی اقامه کردند.
مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو از انصراف ۵۰ هزار متقاضی خرید خودرو از سامانه یکپارچه فروش در مرحله دوم خبر داد.
وزیر اقتصاد گفت:سال گذشته ۳۵ هزار میلیارد تومان به سرمایه بانک‌های دولتی اضافه شد که این رقم امسال به ۵۰ هزار میلیارد تومان می‌رسد که بی سابقه است.
وزیر اقتصاد گفت:سال گذشته ۳۵ هزار میلیارد تومان به سرمایه بانک‌های دولتی اضافه شد که این رقم امسال به ۵۰ هزار میلیارد تومان می‌رسد که بی سابقه است.
سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن گفت: وزارت راه و شهرسازی ۵۰ هزار هکتار از اراضی در مالکیت خود را در اختیار طرح نهضت ملی مسکن قرار داده است.
با توجه به تداوم افزایش تولید گروه صنعتی ایران‌خودرو، در هفته آینده نیز ۲۵ هزار دستگاه خودرو آماده عرضه به مشتریان خواهد شد.
رئیس کمیته امداد گفت: همزمان با عید سعید فطر ۵۰ هزار پایگاه در سراسر کشور آماده دریافت زکات فطریه و کفاره شهروندان است.
بلیت فروشی مسابقه دوستانه تیم‌های ملی فوتسال ایران و ازبکستان از امروز آغاز شد.
دوربین‌های لیزرگان پلیس راهور تهران بزرگ در نیمه اول تعطیلات تخلفات سرعت را رصد و اعمال قانون کردند.
رئیس سازمان امداد و نجات گفت:۵۰ هزار نفر از نیروهای جوانان و داوطلبان هلال احمر در ابتدای شهرها و به خصوص ۳۰ کیلومتری شهرها مستقر هستند.
رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر گفت: ۵۰ هزار نفر از اعضای سازمان جوانان هلال‌احمر امسال در طرح ملی خدمات مسافرین نوروزی ۱۴۰۲ مشارکت دارند.
مدیرکل نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی گفت: دیروز اولین محموله وارداتی پیاز به میزان هزار تن ثبت سفارش و وارد بند جاسک شد که پیش بینی ما واردات ۵۰ هزار تن پیاز است.
شهردار تهران از اختصاص ۵۰ هزار میلیارد تومان بودجه برای بخش زیرساختی شهر خبر داد.
رییس  مرکز اطلاعات مالی با بیان اینکه حدود ۵۰ هزار گزارش معامله مشکوک به پولشویی در نظام بانکی دریافت کردیم، گفت: نزدیک به یک هزار مورد از آنها به مراجع قضایی اعلام شده است.
نماز جمعه مسجدالاقصی با مشارکت ۵۰ هزار فلسطینی در شهر قدس اشغالی برگزار شد.
کمیته امور اسرا و آزادگان فلسطین اعلام کرد که رژیم صهیونیستی از سال ۱۹۶۷ تاکنون بیش از ۵۰ هزار کودک فلسطینی را بازداشت کرده است.
شهردار منطقه ۱۸ از اعاده به حالت اولیه ۵۰ هزار متر مربع از اراضی زراعی در راستای صیانت از حقوق عامه شهروندان که در اغتشاشات اخیر توسط افراد فرصت طلب تبدیل به فضای کارگاهی شده بود، خبر داد.
منابع فلسطینی از حضور دست کم ۵۰ هزار نمازگزار در مسجد الاقصی و اقامه نماز جمعه خبر داد.
علیرغم تدابیر امنیتی رژیم صهیونیستی در اطراف مسجدالاقصی، ۵۰ هزار فلسطینی با حضور در این مسجد، نماز جمعه را اقامه کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ