روزنامه اطلاعات ۱۰ مرداد ۱۳۵۲ در خبری آورده که تخلفاتی مانند دور زدن در محل ممنوعه، توقف در پیچ‌ها، توقف دوبله و استفاده از بوق شیپوری با ۱۰۰ تومان جریمه روبرو خواهند شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در این پروژه شهرک‌های ویلایی، شهرک‌های آپارتمانی و همچنین مجتمع‌های تجاری و درمانی و تفریحی طراحی شده بود.
ملی‌پوش دوچرخه‌سواری ایران گفت: در لیگ برتر به صورت رایگان شرکت می‌کنیم و در پیستی تمرین داریم که ۵۰ سال پیش ساخته شده است.
رستوران ریویرا در خیابان قوام السلطنه (۳۰ تیر) مکانی است که شاعران و نویسندگان و هنرمندان تهرانی در ساعات میانه روز با همدیگر ملاقات می‌کردند.
اقتصاددانان ترکیه پیش بینی می‌کنند که نرخ بهره در این کشور تا پایان امسال ممکن است بین ۲۵ تا ۵۰ درصد تعیین شود و برخی رسانه‌ها نیز اعلام کرده‌اند که انتظار می‌رود نرخ بهره در ترکیه تا پایان سال ۲۰۲۳ در رقم ۲۸.۵ درصد تثبیت شود.
میدان خراسان تا همین ۵۰ سال پیش پاتوق درشکه‌چی‌ها بود. در این میدان حدود ۲۵۰ تا ۳۰۰ درشکه ایستگاه داشتند که بیشتر مسافران آن را ساکنان مسگرآباد و زائران حرم شاه‌عبدالعظیم تشکیل می‌دادند و برای هر رفت‌وآمد ۱۵ تا ۲۰ ریال کرایه می‌پرداختند.
پیش از این بالاترین دمای بهار این شهر با میزان ۴۹.۶ درجه سلسیوس در خرداد سال ۱۳۸۷ ثبت شده بود.
حدود ۵۰ سال پیش این غار توسط آقای نجفی کشف شد، ولی مردم به دلیل ناشناخته بودن غار از رفت و آمد به آن اجتناب می‌کردند، در سال ۱۳۷۷ دو نفر از بزرگان روستای عشق آباد به اداره آب و فاضلاب منطقه مراجعه نمودند و به مسئول وقت اعلام کردند که غاری مخوف و افسانه‌ای در حاشیه عشق آباد قرار دارد که به غار جهنم معروف است و کسی نزدیک آن نمی‌شود.
طالبان مانند اشرف غنی گستاخی نمی‌کند و تحویل آب در مقابل بهای آن را پیش نمی‌کشد و نمی‌گویند نمی‌دهیم بلکه می‌گویند آب نیست تا بدهیم.
دکتر «جان گاتمن» روان شناس معروف براساس مطالعاتی که در ۵۰ سال روی ۴۰ هزار زوج انجام داده، ۴ عاملی که یک طلاق را پیش بینی می‌کنند معرفی کرد.
کربلایی ابراهیم در خانه‌ی دختر کوچکش که حالا ۷۲ ساله است زندگی می‌کند و می‌گوید از هر چهار تا دختر و داماد‌ها و نوه و نتیجه‌هایم راضی هستم. هر کدام ماهی چندین بار به دیدن من می‌آیند و دور هم می‌نشینیم و با هم غذا می‌خوریم. اهالی حیدرمحله هم پیرمرد یک‌قرن و نیمی قریه‌ی خود را دوست دارند و می‌گویند «او ۱۵۰ سال دارد.» چشمان آسمانی رنگش هنوز به خوبی می‌بینند و گوش‌هایش هم خوب می‌شنود. غذای خوب می‌خورد و خوب حرف می‌زند و خوب راه می‌رود.
امروز مطالبی همچون پیش بینی روند بازار ارز در سال ۱۴۰۲، چگونه وام اجاره بگیریم؟، میزان تولید خودرو در سال ۱۴۰۲ اعلام شد، افزایش بیش از ۵۰ درصدی قیمت در این نماد؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
آنچه ما از تهران شلوغ این روز‌ها در ذهن داریم، با تهران شلوغ ۵۰ سال پیش تفاوت‌های اساسی دارد. در این عکس که به نظر می‌رسد در سه‌راه جمهوری گرفته شده، می‌توان تعداد خودرو‌ها و عابران پیاده را شمرد.
تیم مطالعه خاطرنشان کرد که حدود ۵۰ میلیون نفر در سراسر جهان اکنون با درجاتی از زوال عقل زندگی می‌کنند. پیش بینی می‌شود که این رقم تا سال ۲۰۵۰ سه برابر شود.
در روز‌های سرد زمستانی بهمن سال ۱۳۵۰، بارش برف شروع شد و تا حدود ۲‌هفته در سراسر مناطق شمالی و مرکزی و غربی ایران ادامه داشت و تهران نیز از این اتفاق مستثنی نبود.
شب گذشته انتقال کریستیانو رونالدو از منچستر به النصر رسمی شد. شاید جالب باشد که بدانید پرسپولیس نیز ۵۰ سال پیش برای جذب جرج بست، یکی از بهترین بازیکنان تاریخ منچستر یونایتد و برنده توپ طلا سال ۱۹۶۸ تلاش کرد اما تیم انگلیسی ستاره خود را نفروخت.
شب گذشته انتقال کریستیانو رونالدو از منچستر به النصر رسمی شد. شاید جالب باشد که بدانید پرسپولیس نیز ۵۰ سال پیش برای جذب جرج بست، یکی از بهترین بازیکنان تاریخ منچستر یونایتد و برنده توپ طلا سال ۱۹۶۸ تلاش کرد اما تیم انگلیسی ستاره خود را نفروخت.
پرسپولیس ۵۰ سال پیش به دنبال جذب جرج بست بود.
بجنورد- مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: ۵۰ درصد بازنشستگان سطح کشور مربوط به بازنشستگی پیش از موعد است در حالی که در سال ۹۲ این عدد ۱۹ درصد بود.
ملیسا های‌اسمیت زمانی که ربوده شده یک سال بیشتر نداشت. در آن زمان مادرش که در یک رستوران مشغول به‌کار بود، تصمیم گرفت برای مراقبت از دختر یک‌ساله‌اش پرستار بچه استخدام کند. او ۵۰سال پیش در یک روزنامه محلی آگهی استخدام پرستار بچه منتشر کرد و کمی بعد زنی با او تماس گرفت. این زن می‌گفت که در خانه‌اش که حیاط بزرگی دارد از چند کودک نگهداری می‌کند و می‌تواند در کنار آن‌ها از ملیسا هم مراقبت کند.
رئیس‌جمهور همه دستگاه‌های اجرایی را مکلف کرد تا پیش از پایان سال ۱۴۰۱ حداقل ۵۰ درصد خدمات خود را از طریق پنجره ملی خدمات دولت هوشمند ارائه کنند.
اولین عابربانک ایران و حتی خاورمیانه ۵۰ سال پیش در خیابان جمهوری افتتاح شده است.
یکی از یخچال‌های طبیعی تهران که تا همین ۵۰ سال پیش فعال بود و بعد از تبدیل شدن به کارخانه یخ، تا ۱۵ سال پیش قالب‌های بزرگ یخ دست مردم و صنوف مختلف می‌داد، یخچال حاج محمدخان امیرمعتضدی معروف به یخچال حاج‌محمدخان بود.
در یک رویداد جالب توجه، یک مشتری در حیاط بیرونی یک رستوران در کشور چین موفق به شناسایی ردپای یک دایناسور شد.
بازار سهام در سال ۱۴۰۰ یکی از راکدترین روزهای عمر خود را تجربه کرد، به طوری که سال را در محدوده یعنی یک میلیون و ۳۴۵ هزار واحد به پایان رساند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ