رئیس سازمان تأمین اجتماعی گفت: در حال حاضر ۵۰ درصد از بازنشستگی بیش از موعد بوده و ما پیشنهاد داده ایم از این ظرفیت در بخش های مختلف تولید و خدمات استفاده مجدد شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نژادعلی گفت:هم‌اکنون بیش از۵۰ درصد از توزیع سوخت کشور از طریق کارت‌های سوخت شخصی انجام می شود.
از ۱۵۵ پذیرفته‌شده رشته ارتوپدی دوره ۴۶، تنها ۵۹ نفر سهمیه ندارند. در رشته قلب و عروق از ۲۲۹ نفر پذیرفته‌شده تنها ۸۹ نفر بدون سهمیه قبول شدند. ۶۲درصد قبول‌شدگان تخصص قلب کشور پزشکان سهمیه‌ای هستند.
مدیرعامل توزیع برق پایتخت گفت: از هر دو واحد مسکونی در شهر تهران یک واحد مشمول دریافت پاداش ریالی مدیریت مصرف برق شده است.
تاکنون بیش از ۸ میلیون تن گندم خرید تضمینی شده که مبلغ آن بیش از ۱۲۰ هزار میلیارد تومان می شود؛ از این مبلغ فقط ۶۲ هزار میلیارد تومان پرداخت شده است.
سخنگوی قوه قضائیه گفت: بر اساس گزارش‌ها بین ۵۰ تا ۵۵ درصد از پرونده‌های حقوقی دعاوی ناظر بر اسناد عادی است.
مشهد ـ معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: ۵۰ درصد برداشت گندم از اراضی زیر کشت این محصول استراتژیک در استان پایان یافت.
تاکنون ۳ میلیون و ۴۶۰ هزار تن گندم از سوی وزارت جهاد کشاورزی خریداری و با اعتبارات تخصیص یافته ۵۰ درصد مطالبات گندم‌کاران پرداخت شده است.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: نزدیک به ۵۰ درصد خدمات دستگاه‌های دولتی از طریق پنجره ملی خدمات دولت هوشمند ارائه می‌شود.
رئیس کل سازمان امور مالیاتی گفت:یش از ۵۰ درصد بودجه جاری کشور توسط درآمدهای مالیاتی محقق می‌شود.
محققان در یک شرکت دانش بنیان موفق به تامین ۵۰ درصد نیاز واکسن آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان شدند.
با دستور رئیس جمعیت هلال احمر، امروز ۵۰ درصد پاداش پایان خدمت بازنشستگان جمعیت در سال ۱۴۰۱ پرداخت می‌شود.
کارشناسان می‌گویند مقابله با بحران چاقی در جهان به چیزی بیش از گفتن به مردم برای پیروی از تغذیه سالم و ورزش بیشتر نیاز دارد.
کارشناس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: بیش از ۵۰ درصد موتورسواران از کلاه ایمنی استفاده نمی کنند.
اصفهان- مشاور وزیر و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گفت: ۵۰ درصد مدارس در حال ساخت کشور با مشارکت خیران احداث می‌شود.‌
سمنان- سرپرست معاونت راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان، گفت: ۵۰ درصد عملیات ساخت پروژه تعریض و بهسازی محور چنداب گرمسار در غرب استان انجام شد.
بجنورد- مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: ۵۰ درصد بازنشستگان سطح کشور مربوط به بازنشستگی پیش از موعد است در حالی که در سال ۹۲ این عدد ۱۹ درصد بود.
معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۵ تهران از پیشرفت ۵۰ درصدی باغ گلاریس خبر داد.
احمدی (بازنشسته‌ی کارگری) در این رابطه می‌گوید: وقتی می‌توانند ماهانه ۷ هزار میلیارد تومان برای برخی کارکنان دستگاه‌های اجرایی اختصاص دهند، چرا هر ماه همین مبلغ به تامین اجتماعی پرداخت نشد؛ چرا ۹۰ هزار میلیارد تومان که الزام قانون است پرداخت نشد تا لااقل همان بدهی معوق ۵ ماهه‌ی بازنشستگان کارگری یکجا پرداخت شود؛ با ۹۰ هزار میلیارد تومان، هم اعتبار پرداخت معوقات فراهم می‌شد و هم اعتبار مورد نیاز برای اجرای باقیمانده‌ی متناسب‌سازی.
نظرسنجی اخیر نشان می‌دهد که نیمی از آلمانی‌ها بر این باورند که اقدامات دولت این کشور برای مقابله با بحران انرژی، در زمستان از سرمایه آنها محافظت نمی‌کند.
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد گفت: ۵۰ درصد از مجموع زکات پرداخت شده مردمی توسط مراکز نیکوکوکاری جمع‌آوری شده است.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی بیان کرد: ۵۰ درصد از ظرفیت‌های پارکینگ‌های شهرهای مهران و شلمچه تکمیل شده است.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی بیان کرد: ۵۰ درصد از ظرفیت‌های پارکینگ‌های شهرهای مهران و شلمچه تکمیل شده است.
یک کارشناس صنعت خودرو با بیان اینکه حداقل ۵۰ درصد خودروها باید در بورس عرضه شوند، گفت: اگر حاشیه قیمت معقولی بین بازار آزاد و بورس شکل گیرد عملاً دلالی دیگر معنایی نخواهد داشت.
نایب رئیس هیأت مدیره سندیکای کنسرو ایران از تعطیلی ۵۰ درصد از کارخانجات تولید رب گوجه فرنگی به دلیل تعلل دولت در قیمت گذاری این محصول خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ