عرب عامری از امضای تفاهم‌نامه بین شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی و شهرداری تهران برای ساخت ۵۰ جایگاه کوچک‌مقیاس در شهر تهران ازسوی شهرداری در آینده نزدیک خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: ۳۳ شرکت دانش بنیان و ۱۷ شرکت فناور و خلاق در حوزه های سلامت، ارتباطات و حمل ونقل به زائران اربعین خدمت رسانی می کنند.
روزنامه اطلاعات ۱۰ مرداد ۱۳۵۲ در خبری آورده که تخلفاتی مانند دور زدن در محل ممنوعه، توقف در پیچ‌ها، توقف دوبله و استفاده از بوق شیپوری با ۱۰۰ تومان جریمه روبرو خواهند شد.
بر اثر وقوع یک انفجار در ایالت خیبرپختونخواه واقع در پاکستان، ده‌ها نفر کشته و زخمی شدند.
بر اثر وقوع یک انفجار در ایالت خیبرپختونخواه واقع در پاکستان، ده‌ها نفر کشته و زخمی شدند.
بر اثر وقوع یک انفجار در ایالت خیبرپختونخواه واقع در پاکستان، ده‌ها نفر کشته و زخمی شدند.
رئیس سازمان تأمین اجتماعی گفت: در حال حاضر ۵۰ درصد از بازنشستگی بیش از موعد بوده و ما پیشنهاد داده ایم از این ظرفیت در بخش های مختلف تولید و خدمات استفاده مجدد شود.
سخنگوی قوه قضائیه گفت: بر اساس گزارش‌ها بین ۵۰ تا ۵۵ درصد از پرونده‌های حقوقی دعاوی ناظر بر اسناد عادی است.
متقاضایان برای سفر حج در سال ۱۳۵۲ به ۴۱ مسجد در تهران و ۲۰۰ مسجد اوقافی در شهرستان‌ها مراجعه و دفترچه ثبت اطلاعات دریافت می‌کردند.
در سال ۱۳۵۲، نزدیک به ۳۰ هزار ایرانی به خانه خدا مشرف شدند.
مشهد ـ معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: ۵۰ درصد برداشت گندم از اراضی زیر کشت این محصول استراتژیک در استان پایان یافت.
رئیس سازمان هواشناسی کشور گفت: در حال حاضر حدود ۱۲۶ ایستگاه هواشناسی تحت شبکه دیدبانی اصلی جهانی در کشور فعال است که تلاش می شود ۵۰ ایستگاه دیگر نیز به این شبکه اضافه شود.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف انبار احتکار انواع لوازم خانگی در شهرستان سمنان خبر داد و گفت: ۵۰ میلیارد ریال ارزش کالاهای مکشوفه و احتکار شده در این انبار برآورد می شود.
سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن گفت: وزارت راه و شهرسازی ۵۰ هزار هکتار از اراضی در مالکیت خود را در اختیار طرح نهضت ملی مسکن قرار داده است.
رئیس کل دادگستری استان اصفهان گفت: ۵۰ مورد حکم قصاص با تلاش خیران در سال ۱۴۰۱ منجر به گذشت شد.
وقتی بحث ورزش کردن به میان می‌آید، شما باید به دنبال برنامه‌ای منظم باشید که متناسب با شرایط زندگی‌تان است.
سرپرست وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه نزدیک به ۵۰ هزار مدرسه معاون پرورشی ندارند گفت: متأسفانه آن قدر که روی آموزش ایستادیم، روی پرورش نایستاده‌ایم.
طبق آمار‌هایی که از بررسی صفحات ۳۰۰ اینفلوئنسر فعال در اینستاگرام به دست آمده ۴۳.۵ درصد از این تعداد متولد دهه ۶۰ و ۴۱.۵ درصد از این اینفلوئنسر‌ها متولد دهه ۷۰ هستند. دهه هشتادی‌ها و متولدین دهه ۵۰ هر کدام با ۶.۵ درصد جایگاه سوم را در میان این تعداد اینفلوئنسر بررسی شده دارند.
وزیر نفت گفت: در استان سیستان و بلوچستان، ۵۰ جایگاه سی ان جی جدید احداث می‌شود و تمام تجهیزات این ۵۰ جایگاه CNG را دولت رایگان در اختیار داوطلبان قرار می گیرد.
وزیر نفت گفت: بر اساس برنامه‌ریزی ساخت ۴۰ تا ۵۰ جایگاه سوخت و سی‌ان‌جی در این استان طی نشستی در استانداری مطرح و در صورت تصویب در شورای اقتصاد کمبود در این زمینه برطرف می‌شود.
استاد سابق دانشگاه تهران گفت: آیا ظرف ۵۰ سال گذشته، یک استاد یا دانشجوی ایرانی به کره شمالی رفته است؟ اصلا جایگاه دانشگاه‌های کره شمالی در عرصه بین المللی کجا است؟ متاسفانه طرح چنین مسائلی به جز اینکه حب و بغض و کینه مردم را تشدید کند، نتیجه دیگری ندارد.
«ای کاش اعلام می‌کردند که در کدام حوزه‌های قرار است تبادل دانشجو و استاد با کره شمالی برای ما مفید باشد. ادبیات؟ علوم تجربی؟ پزشکی؟ کشاورزی؟ فلسفه؟ هنر؟ آیا ظرف ۵۰ سال گذشته، یک استاد یا دانشجوی ایرانی به کره شمالی رفته است؟ اصلا جایگاه دانشگاه‌های کره شمالی در عرصه بین المللی کجا است؟ آیا یک فارغ التحصیل دانشگاه کره شمالی وجود دارد که مدرکش در آمریکا و انگلیس و امثال این‌ها مورد قبول باشد؟ اصلا طی ۴۰ سال اخیر اساتید کره شمالی چند مقاله در خصوص جامعه شناسی یا تاریخ یا روانشناسی یا روابط بین الملل و... منتشر کرده‌اند؟»
پایگاه اینترنتی اینسایدر مانکی در یک بررسی، ۲۵ ارتش قدرتمند جهان را در سال ۲۰۲۲ شناسایی و رده‌بندی کرده است که در این رده‌بندی علاوه بر این‌که کلیت هزینه‌های نظامی آنها در نظر گرفته شده، با توجه به اتکای شدید جنگ های مدرن به نیروهای هوایی و دریایی، در معیارهای مشخص شده ۵۰ درصد هزینه نظامی، ۳۰ درصد تعداد کل جنگنده‌های نیروهای هوایی و ۲۰ درصد تعداد زیردریایی‌ها مورد توجه بوده‌اند. همچنین در این رتبه‌بندی، ایران در یازدهمین رتبه و قطر در آخرِ فهرست، یعنی جایگاه بیست و پنجم قرار گرفته‌اند.
وزیر نفت گفت: با توجه به جایگاه راهبردی کشورهای عضو جی‌ئی‌سی‌اف و سهم نزدیک ۵۰ درصدی در سبد صادرات جهانی گاز و ال‌ان‌جی، لازم است توان، قابلیت‌ها و تمهیدهای مورد نیاز مجمع تقویت شود.
قیمت بلیت‌های این مسابقه ۵۰ هزارتومان برای پشت دروازه‌ها و طبقه بالا، ۱۰۰ هزار تومان برای روبروی جایگاه، ۲۰۰ هزار تومان برای جایگاه و ۵۰۰ هزار تومان برای VIP‌ تعیین شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ