کارشناسان می‌گویند مقابله با بحران چاقی در جهان به چیزی بیش از گفتن به مردم برای پیروی از تغذیه سالم و ورزش بیشتر نیاز دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل توزیع برق پایتخت گفت: از هر دو واحد مسکونی در شهر تهران یک واحد مشمول دریافت پاداش ریالی مدیریت مصرف برق شده است.
تاکنون بیش از ۸ میلیون تن گندم خرید تضمینی شده که مبلغ آن بیش از ۱۲۰ هزار میلیارد تومان می شود؛ از این مبلغ فقط ۶۲ هزار میلیارد تومان پرداخت شده است.
رئیس سازمان تأمین اجتماعی گفت: در حال حاضر ۵۰ درصد از بازنشستگی بیش از موعد بوده و ما پیشنهاد داده ایم از این ظرفیت در بخش های مختلف تولید و خدمات استفاده مجدد شود.
رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی از ارائه خدمات درمانی با تعرفه ۵۰ درصدی به ۶ گروه جمعیتی شامل جانبازان، معلولان، نابینایان، کم‌بینایان، بیماران خاص و دانش‌آموزان مدارس استثنایی خبر داد.
مشهد ـ معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: ۵۰ درصد برداشت گندم از اراضی زیر کشت این محصول استراتژیک در استان پایان یافت.
دولت در شرایطی که مردم با تورم بالای ۵۰ درصد مواجه هستند، جمعیت زیر خط فقر دو برابر شده و با مسائلی مثل تشدید فقر مسکن و فقر غذایی به دلیل روند فزاینده تورم مواجه هستیم، عملاً بخش بزرگی از مسئولیت‌ها را از سر خود باز کرده و نظام اقتصادی جدیدی به وجود آورده که دست‌کم در ۸۰ سال گذشته بی‌سابقه بوده است. این وضعیت می‌تواند به یک موقعیت فاجعه‌بار منجر شود.
مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی با اشاره به این که رفع نیاز بیماران خاص در دستور کار قرار دارد، از افزایش ۵۰ درصدی تولید «سوکارت» در جمعیت هلال احمر خبر داد.
با دستور رئیس جمعیت هلال احمر، امروز ۵۰ درصد پاداش پایان خدمت بازنشستگان جمعیت در سال ۱۴۰۱ پرداخت می‌شود.
عضو منتخب شورای عالی جمعیت هلال احمر گفت: تخصیص کامل قدر السهم هلال احمر از حق الثبت اسناد و افزایش بیش از ۵۰ درصد در بودجه ۱۴۰۲ برای انجام وظایف محوله همانند سایر نهادهای امدادی ضروری است.
کارشناس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: بیش از ۵۰ درصد موتورسواران از کلاه ایمنی استفاده نمی کنند.
اصفهان- مشاور وزیر و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گفت: ۵۰ درصد مدارس در حال ساخت کشور با مشارکت خیران احداث می‌شود.‌
سمنان- سرپرست معاونت راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان، گفت: ۵۰ درصد عملیات ساخت پروژه تعریض و بهسازی محور چنداب گرمسار در غرب استان انجام شد.
­سخنگوی وزارت صمت گفت: اگر خودروسازان قرار است هزار دستگاه خودرو عرضه کند‏، باید ۲۰ درصد از آن را به دارندگان خودرو فرسوده و ۵۰ درصد به طرح جوانی جمعیت بدهند و بقیه را نیز در بورس عرضه کنند.
خزاعی گفت: من مدتی سکوت کردم اما دیشب دلم به درد آمد. نمی‌دانستم به خانواده شهدا چه بگویم، در این کشور خون‌ها ریخته شده. تا زمانی که من در سازمان سینمایی هستم و آقای اسماعیلی مرا در سازمان نگه دارد، قطعاً فیلم بدون حجاب نخواهیم داشت. ما نیامده‌ایم که به دهه‌های ۴۰ و ۵۰ برگردیم اینجا سینمای جمهوری اسلامی ایران است. خزاعی همچنین به بیانیه اخیر یک بازیگر (حمید فرخ‌نژاد) اشاره کرد و گفت که این بیانیه از خط قرمزها گذر کرده است و همچنین از هیأت مدیره جدید خانه سینما قدردانی کرد و افزود: برخی مشکلات مربوط به خود سینماگران است که سبب بیکاری جمعی دیگر می‌شوند و سال بعد سال بیکاری سینما است.
پازوکی، یکی از مهم‌ترین معضلات حوزه سلامت را بیماری‌های ناشی از اضافه وزن و چاقی دانست و گفت: بیش از ۶۰ درصد جمعیت کشورمان گرفتار اضافه وزن و چاقی هستند. به عبارتی بیش از ۵۰ میلیون نفر با این معضل دست به گریبان هستند.
نظرسنجی اخیر نشان می‌دهد که نیمی از آلمانی‌ها بر این باورند که اقدامات دولت این کشور برای مقابله با بحران انرژی، در زمستان از سرمایه آنها محافظت نمی‌کند.
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد گفت: ۵۰ درصد از مجموع زکات پرداخت شده مردمی توسط مراکز نیکوکوکاری جمع‌آوری شده است.
نماینده ولی فقیه در خوزستان در خصوص دستگیرشدگان اتفاقات اخیر، گفت: کل شرکت کنندگان در اغتشاشات در سراسر کشور فقط ۹۰ هزار نفر هستند که می گوییم مقداری بیشتر است که نسبت به جمعیت ۹۰ میلیون نفری ایران، دو دهم درصد است. یکی از مسائل موجود مغالطه دشمن است. در خصوص تحلیل آماری دستگیرشدگان؛ ۹۵ درصد این افراد مجرد بودند، ۸۰ درصد فرزندان طلاق یا مطلقه بودند، ۵۰ درصد سابقه اعتیاد به مواد مخدر و الکل داشتند و انگیزه این ها ۶۵ درصد هیجانی است.
پژوهشگر مؤسسه رحمان مهم‌ترین دلایل بازماندن از تحصیل و ثبت‌نام‌نشدن مهاجران در مدارس را چنین برشمرد: «عدم اطلاع‌رسانی، قانون اقامت حداقل دو سال مهاجران در ایران و سال‌های طولانی بازماندگی از تحصیل که فرد از نظر سنی بزرگ‌تر از آن است که مدرسه را شروع کند. دومین گروه کودکان بدون شناسنامه است، کودکانی که یا پدر و مادر آنان مشخص نیست یا پدر غیرایرانی دارند؛ و در نهایت پیش‌دبستان است که حدود ۵۰ درصد از جمعیت آموزش پیش دبستانی را دریافت نمی‌کنند».
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی بیان کرد: ۵۰ درصد از ظرفیت‌های پارکینگ‌های شهرهای مهران و شلمچه تکمیل شده است.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی بیان کرد: ۵۰ درصد از ظرفیت‌های پارکینگ‌های شهرهای مهران و شلمچه تکمیل شده است.
یک کارشناس صنعت خودرو با بیان اینکه حداقل ۵۰ درصد خودروها باید در بورس عرضه شوند، گفت: اگر حاشیه قیمت معقولی بین بازار آزاد و بورس شکل گیرد عملاً دلالی دیگر معنایی نخواهد داشت.
نایب رئیس هیأت مدیره سندیکای کنسرو ایران از تعطیلی ۵۰ درصد از کارخانجات تولید رب گوجه فرنگی به دلیل تعلل دولت در قیمت گذاری این محصول خبر داد.
شاخص کل بورس روز شنبه ۱۸ دی ۱۴۰۰ در نهایت با کاهش ۷۵۱ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۳۶۲ هزار و ۳۴۴ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز یکشنبه ۱۹ دی ۱۴۰۰ را بخوانید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ