سخنگوی قوه قضائیه گفت: بر اساس گزارش‌ها بین ۵۰ تا ۵۵ درصد از پرونده‌های حقوقی دعاوی ناظر بر اسناد عادی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مربی تیم امید از باشگاه‌های لیگ برتری درخواست کرد برای موفقیت این تیم تعامل لازم را با مسئولان داشته باشند.
طی یک هفته گذشته قیمت خودروهای داخلی میانگین بین ۵۰ تا ۸۰ میلیون تومان و خودروهای مونتاژی بین ۳۰ تا ۳۵۰ میلیون تومان با کاهش مواجه شده اند.
بررسی بازار نشان می دهد که قیمت خودرو نسبت به ۴ روز پیش با کاهش محسوسی مواجه شده است؛ به طوریکه در خودروهای داخلی شاهد کاهش میانگین ۲۰ تا ۵۰ میلیون تومانی قیمتها هستیم.
معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به جزئیات واگذاری رایگان ۲۰۰ متر زمین به خانوارهای دارای سه فرزند و بیشتر گفت: هزینه آماده سازی این زمین‌ها ۵۰ تا ۲۰۰ میلیون تومان است.
معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به جزئیات واگذاری رایگان ۲۰۰ متر زمین به خانوارهای دارای سه فرزند و بیشتر گفت: هزینه آماده سازی این زمین‌ها ۵۰ تا ۲۰۰ میلیون تومان است.
هفته پایانی بیست و دومین دوره رقابتهای لیگ برتر در شرایطی برگزار می شود که پرسپولیس یا سپاهان عنوان قهرمانی را به خود اختصاص خواهد داد. از بین مس کرمان و نفت آبادان هم یکی سقوط می‌کند.
محققین این مطالعه نتیجه گیری کردند که هم مصرف زیاد و هم مصرف کم کربوهیدرات در رژیم غذایی با افزایش مرگ و میر همراه است و کمترین میزان خطر با مصرف ۵۰ تا ۵۵ درصد انرژی از کربوهیدرات مشاهده شد. الگو‌های غذایی کم کربوهیدرات که در آن منابع غذایی پروتئین و چربی حیوانی مثل گوشت قرمز و مرغ جایگزین میشود با مرگ و میر بالاتری همراه خواهند بود، در حالی که اگر مصرف پروتئین و چربی گیاهی از منابعی مثل سبزیجات. آجیل، کره بادام زمینی و نان‌های سبوس‌دار به جای کربوهیدرات جایگزین شود میتواند مرگ و میر را کاهش دهد.
روز گذشته اولین نشست مدیران عامل شرکت سنگ آهن مرکزی برگزار شد.
کارشناسان می‌گویند مقابله با بحران چاقی در جهان به چیزی بیش از گفتن به مردم برای پیروی از تغذیه سالم و ورزش بیشتر نیاز دارد.
تیم‌های فوتبال سپاهان و پرسپولیس که رقیبان اصلی قهرمانی در لیگ برتر هستند، در مرحله یک هشتم نهایی رقابتهای جام حذفی به مصاف هم رفتند که نیمه اول این بازی با رد و بدل شدن دو گل همراه بود.
دیدار تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس که نود و نهمین دیدار تاریخ دو تیم است در شرایطی متفاوت برگزار شد و غیبت تماشاگران حتی گل های به ثمر رسیده را هم سرد و بی روح کرده بود.
فینال رقابتهای فوتبال جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در شرایطی بین تیم های آرژانتین و فرانسه برگزار شد که در پایان این دیدار یکی از این دو تیم در قهرمانی ادوار مختلف جام جهانی هت تریک خواهند کرد.
دروازه‌بان تیم ملی آرژانتین گفت: مسی می‌تواند در جام جهانی بعدی هم فرمانده آلبی‌سلسته باشد.
در دیداری از گروه E جام جهانی ۲۰۲۲ دو تیم کرواسی و بلژیک از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه به مصاف هم رفته‌اند.
تیم ملی فوتبال ایران در سومین دیدار خود در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به مصاف تیم ملی فوتبال آمریکا رفت تا تکلیف صعود به مرحله حذفی این مسابقات یا کنار رفتن از دور رقابتها را مشخص کند.
تیم ملی فوتبال ایران برای زنده نگه داشتن شانس صعود خود از مرحله گروهی بیست و دومین دوره رقابتهای جام جهانی به مصاف تیم ملی ولز رفت تا با پیروزی در این دیدار آماده بازی با آمریکا شود.
نخستین دیدار تیم ملی فوتبال ایران در بیست و دومین دوره رقابتهای جام جهانی در شرایطی برابر تیم ملی انگلیس برگزار شد که در نیمه اول ملی‌پوشان کشورمان سه گل دریافت کردند.
اهواز- استاندار خوزستان گفت: ساخت حداقل ۵۰ هزار و حداکثر ۷۰ هزار واحد مسکونی در سال در خوزستان هدف‌گذاری شده است.
مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران با بیان اینکه اعتقاد ما این است باید توجه ویژه‌ای به استعداد نهفته‌ای در چنین کودکانی شود، گفت: چنانچه به شخصیت آن‌ها توجه شود و استعداد نهفته آن‌ها شکوفا شود، این افراد می‌توانند جزو نخبگان و ذخایر آینده کشور باشند؛ در همین ارتباط سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی طرحی در خصوص استعدادیابی، آموزشی و تربیتی ویژه این کودکان در دستور کار خود قرار داده است.
معاون نخست‌وزیر روسیه می‌گوید علی‌رغم ظهور منابع انرژی جدید، جهان هم‌چنان به سوخت‌های فسیلی وابسته است و این وابستگی حداقل تا ۵ دهه دیگر ادامه خواهد داشت.
حجت رستمی با بیان اینکه حدود ۲۰۰ منزل مسکونی بر اثر زمین لرزه ۵.۴ ریشتری بامداد امروز دچار خسارت شدند، گفت: بیشتر خسارت منازل مسکونی در این زمین لرزه، ترک دیوار بوده است.
احمد مهری، اپیدمیولوژیست می‌گوید: «در یک مطالعه جهانی، تصویر بالینی بیماران کووید نشان داد که حدود ۴۰ درصد از مبتلایان با وجود مثبت‌شدن تست‌شان، ناقل یا حامل ویروس هستند، اما هیچ علامتی ندارند. در برخی افراد این عدد به ۵۰ تا ۵۷درصد هم می‌رسد؛ یعنی از هر ۲ مبتلا یک نفر علائم ندارد، اما ناقل ویروس هستند.»
مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) گفت: روزانه در ایام پروازهای اربعین، ۵۰ تا ۵۵ سورتی پرواز به عتبات عالیات انجام خواهد شد.
سخنگوی وزارت برق عراق گفت: پس از پرداخت بدهی‌های گازی به ایران میزان واردات گاز به ۴۵ میلیون متر مکعب رسید، اما نیاز فعلی ما به گاز ۵۰ تا ۵۵ میلیون متر مکعب است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ