رئیس سازمان هواشناسی کشور گفت: ۵۰ ایستگاه سینوپتیک هواشناسی کشور به شبکه دیدبانی اصلی جهانی موسوم به GBON ملحق شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: ۳۳ شرکت دانش بنیان و ۱۷ شرکت فناور و خلاق در حوزه های سلامت، ارتباطات و حمل ونقل به زائران اربعین خدمت رسانی می کنند.
بر اساس اعلام اداره‌کل هواشناسی خوزستان روز گذشته (۱۱ مردادماه) حداکثر دما در ایستگاه هواشناسی امیدیه ۵۱.۸، شوش ۵۱.۵، آبادان ۵۱.۳، بستان ۵۱.۲، صفی آباد دزفول ۵۰.۵، اهواز، رامهرمز و بندر ماهشهر ۵۰.۲ درجه سانتیگراد بوده است.
خوزستان حداکثر دمای روز گذشته در چهار ایستگاه هواشناسی شهر‌های استان خوزستان به بالای ۵۰ درجه رسید.
روزنامه اطلاعات ۱۰ مرداد ۱۳۵۲ در خبری آورده که تخلفاتی مانند دور زدن در محل ممنوعه، توقف در پیچ‌ها، توقف دوبله و استفاده از بوق شیپوری با ۱۰۰ تومان جریمه روبرو خواهند شد.
بر اثر وقوع یک انفجار در ایالت خیبرپختونخواه واقع در پاکستان، ده‌ها نفر کشته و زخمی شدند.
بر اثر وقوع یک انفجار در ایالت خیبرپختونخواه واقع در پاکستان، ده‌ها نفر کشته و زخمی شدند.
بر اثر وقوع یک انفجار در ایالت خیبرپختونخواه واقع در پاکستان، ده‌ها نفر کشته و زخمی شدند.
عرب عامری از امضای تفاهم‌نامه بین شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی و شهرداری تهران برای ساخت ۵۰ جایگاه کوچک‌مقیاس در شهر تهران ازسوی شهرداری در آینده نزدیک خبر داد.
رئیس سازمان تأمین اجتماعی گفت: در حال حاضر ۵۰ درصد از بازنشستگی بیش از موعد بوده و ما پیشنهاد داده ایم از این ظرفیت در بخش های مختلف تولید و خدمات استفاده مجدد شود.
حداکثر دمای روز گذشته در پنج ایستگاه هواشناسی شهر‌های استان خوزستان به بالای ۵۰ درجه رسید.
میدان خراسان تا همین ۵۰ سال پیش پاتوق درشکه‌چی‌ها بود. در این میدان حدود ۲۵۰ تا ۳۰۰ درشکه ایستگاه داشتند که بیشتر مسافران آن را ساکنان مسگرآباد و زائران حرم شاه‌عبدالعظیم تشکیل می‌دادند و برای هر رفت‌وآمد ۱۵ تا ۲۰ ریال کرایه می‌پرداختند.
سخنگوی قوه قضائیه گفت: بر اساس گزارش‌ها بین ۵۰ تا ۵۵ درصد از پرونده‌های حقوقی دعاوی ناظر بر اسناد عادی است.
متقاضایان برای سفر حج در سال ۱۳۵۲ به ۴۱ مسجد در تهران و ۲۰۰ مسجد اوقافی در شهرستان‌ها مراجعه و دفترچه ثبت اطلاعات دریافت می‌کردند.
در سال ۱۳۵۲، نزدیک به ۳۰ هزار ایرانی به خانه خدا مشرف شدند.
مشهد ـ معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: ۵۰ درصد برداشت گندم از اراضی زیر کشت این محصول استراتژیک در استان پایان یافت.
رئیس سازمان هواشناسی کشور گفت: در حال حاضر حدود ۱۲۶ ایستگاه هواشناسی تحت شبکه دیدبانی اصلی جهانی در کشور فعال است که تلاش می شود ۵۰ ایستگاه دیگر نیز به این شبکه اضافه شود.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف انبار احتکار انواع لوازم خانگی در شهرستان سمنان خبر داد و گفت: ۵۰ میلیارد ریال ارزش کالاهای مکشوفه و احتکار شده در این انبار برآورد می شود.
سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن گفت: وزارت راه و شهرسازی ۵۰ هزار هکتار از اراضی در مالکیت خود را در اختیار طرح نهضت ملی مسکن قرار داده است.
یکی از مسافران قطار تهران به مشهد که هم اکنون قطارشان متوقف شده است، می‌گوید: مسافر تهران - مشهد و با قطار ساعت ۱۴:۵۰ به شماره ۳۶۸ هستم و متاسفانه قطار از ساعت حدود یک بامداد در ایستگاه تربت حیدریه واقع در بینالود به دلیل فنی از حرکت ایستاده است. وی می‌گوید: دمای داخل قطار منفی ۱۹ است، چون قطار ما متوقف شده، قطار‌ها پشت سر هم متوقف شده‌اند
سید جلال ملکی گفت: ساعت ۰۵:۵۰ حادثه تصادف زنجیره‌ای در مسیر غرب به شرق بزرگراه نیایش تقریبا تقاطع کردستان به سامانه ۱۲۵ اعلام و بی درنگ ماموران ۲ ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.
محققان ناسا، ظرف ۵ ماه گذشته و به دنبال نصب طیف سنج تصویربرداری (EMIT) در ایستگاه فضایی بین‌المللی با قابلیت تشخیص گاز‌های گلخانه‌ای از جمله متان و دی‌اکسیدکربن، موفق به شناسایی ۵۰ ابر ساطع‌کننده متان در چند منطقه جهان از جمله آسیای مرکزی (ترکمنستان) خاورمیانه و جنوب غربی ایالات متحده (حوزه پرمین، جنوب شرقی نیومکزیکو و یکی از بزرگ‌ترین میادین نفتی جهان) شده‌اند که به استناد تصاویر ثبت شده توسط این طیف‌سنج، یکی از این کانون‌ها شامل ابری از گاز متان به طول ۵ کیلومتر، در آسمان جنوب تهران و بر بالای یک مجتمع دپوی زباله شناسایی شده و طبق تصاویر به دست آمده، این ابر ۵ کیلومتری در هر ساعت حدود ۸۵۰۰ کیلوگرم متان به هوا می‌فرستد.
سخنگوی شهرداری تهران گفت: در اغتشاشات اخیر به ۵۰ اتوبوس و ۱۲۰ ایستگاه اتوبوس آسیب رسید. بیش از ۳۰ میلیارد تومان خسارت به شهرداری وارد شد.
آتشپاد دوم مجید فرهادی گفت: در پی گزارش ارسالی به سامانه ۱۲۵ مبنی بر مشاهده آتش و دود از داخل یک فروشگاه بزرگ فرش در غرب مشهد، حدود ۵۰ آتش نشان و نجاتگر به همراه ۱۵ دستگاه خودرو سبک و سنگین و نردبان ۳۲ متری آتش‌نشانی از هشت ایستگاه به محل حادثه در بلوار معلم اعزام شدند.
پس از چند روز هشدار درباره احتمال حمله مسکو در سالروز استقلال اوکراین، رئیس جمهوری این کشور از کشته‌شدن دست‌کم ۲۲ نفر و زخمی‌شدن حدود ۵۰ نفر در حمله چهارشنبه نیرو‌های روسیه به یک ایستگاه قطار در مرکز این کشور خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ