وزیر صمت گفت: امروز بیش از ۳۰۰ میلیون قطعه‌ خودرو شناسه رهگیری دریافت کردند که با یک کد دستوری می‌توان فهمید که قطعه اصالت دارد یا خیر.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس ستاد اربعین کشور گفت: تاکنون حدود یک میلیون و ۱۵۰ هزار زائر به صورت قطعی و بیش از یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر به صورت غیرقطعی ثبت نام کرده اند.
مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران گفت: خرید گندم با بیش از ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تُن افزایش نسبت به سال گذشته، به مرز ۹ میلیون تن رسید.
سکه امامی امروز چهارشنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۲ با کاهش بیش از ۳۰۰ هزار تومانی نسبت به دیروز به ۲۷ میلیون و ۴۵۱ هزار تومان رسید.
وزیر نفت گفت:روزانه بیش از ۷۰۰ میلیون مترمکعب گاز از میدان پارس جنوبی برداشت می‌شود و با تولیدی شدن طرح توسعه فاز ۱۱ این میدان مشترک تولید افزایش پیدا می‌کند.
اراک-رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: بیش از ۷ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر تحت پوشش سازمان بهزیستی هستند و از خدمات این سازمان بهره مند می شوند.
رشت- معاون وزیر صمت با بیان اینکه رکورد ایجاد اشتغال در کشور شکسته شده است، گفت: در سه ماهه پایانی سال گذشته بیش از ۸ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر در واحدهای تولیدی و صنعتی مشغول به کار شدند.
رئیس سازمان بهزیستی گفت: بیش از یک میلیون و ۳۰۰ هزار خانوار جامعه هدف مستمری بگیر سازمان بهزیستی هستند.
رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: در سال گذشته بیش از ۹ میلیون و ۳۰۰ هزار تن کالای ترانزیتی توسط ناوگان ایرانی و خارجی حمل‌ونقل بین المللی جاده‌ای از قلمرو  ایران عبور کرده است.
دوم اسفندماه سال گذشته، مرکز مبادله ارز و طلای ایران رونمایی شد. همان طور که از نام آن مشخص است، در کنار ارز، معاملات طلا نیز در این مرکز در دستور کار است. بر این اساس مدیر پروژه مرکز مبادلات ارز و طلای ایران در آن مقطع از عرضه ۳۰۰ هزار ربع سکه در مرکز مبادله خبر داده بود.
معاون امور زراعت وزارت جهاد کشاورزی گفت: بیش از یک میلیون و ۳۰۰ هزار هکتار از اراضی گندم کشور تحت پوشش کشت قراردادی قرار دارد.
قیمت سکه امامی با افزایش بیش از ۳۰۰ هزار تومان نسبت به دیروز به ۲۵ میلیون تومان رسید.
درشرایطی که منابع رسمی آمار جان باختگان زلزله ۷.۷ ریشتری بامداد دوشنبه در سوریه را بیش از ۳۵۰۰ نفر اعلام کرده اند، منابع غیر رسمی اعلام کردند که شمار کشته شدگان از ۴ هزار نفر فراتر رفته است.
با رصد انجام شده از سوی کارشناسان پلیس فتا مشخص شد که فردی با هویت نامعلوم در بستر شبکه‌های اجتماعی اقدام به فروش سوال تقلبی کنکور به بیش از ۱۰ نفر از داوطلبان کرده است که در همین راستا پرونده‌ای تشکیل شده و رسیدگی به موضوع به قید فوریت در دستورکار ماموران پلیس فتا قرار گرفت.
مشاور عالی قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه ستاد کل نیروهای مسلح، گفت: بیش از یک میلیون و ۳۰۰ هزار سرباز در طرح مهارت آموزی نیروهای مسلح مهارت های فنی را کسب کردند.
میانگین حضور روزانه دانش آموزان مقطع ابتدایی بیش از ۳ میلیون و ۳۰۰ هزار، متوسطه اول بیش از یک میلیون و ۸۰۰ هزار و متوسطه دوم بیش از یک میلیون و ۳۰۰ هزار دانش آموز بوده است.
اگر مارادونا الان فوتبال بازی می کرد قیمتش بیش از ۳۰۰ میلیون یورو بود و رونالدو نازاریو نیز گران ترین بازیکن دنیا محسوب می شد.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گفت: از ابتدای صفر تاکنون تعداد ۳ میلیون و ۲۶۲ هزار و ۲۰۱ نفر از زائران از کشور خارج شدند و تعداد ۲ میلیون و ۶۵۴ هزار و ۳۰۰ نفر به کشور بازگشته‌اند.
یک ارزیابی اطلاعاتی آمریکا اعلام کرد: روسیه از سال ۲۰۱۴ به طور مخفیانه حداقل ۳۰۰ میلیون دلار به احزاب سیاسی و نامزد‌های خارجی در بیش از ۲۲ کشور در تلاش برای به دست آوردن نفوذ در آن‌ها پرداخت کرده است.
پاک‌کن عروسکی ۱۰۰ هزار تومان، قمقمه آب یک میلیون تومان، دفتر ۱۰۰ برگ فانتزی ۳۰۰ هزار تومان، کیف تغذیه ۵۰۰ هزار تومان، مداد رنگی برند از ۶۰۰ هزار تومان تا بیش از ۲ میلیون تومان و بسیاری دیگر که البته مشتری‌های خاص خود دارد.
مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره ایران گفت: با تامین مالی پروژه NGL خارگ و بهره‌برداری از طرح، از سوزاندن روزانه بیش از ۳۰۰ میلیون فوت مکعب گازهای میادین خارگ و بهرگان جلوگیری می‌شود.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ عروس چشم به راه!/ مرگ ۴ کارگر فصلی در واژگونی مینی‌بوس/ دستبرد ۳۰۰ میلیون تومانی به حساب دوست قدیمی/ کارگر ساختمانی به قتل با بیل اعتراف کرد/ بازداشت عامل پیش فروش آپارتمان با بیش از ۱۰۰ شاکی/ حبس و ترک ایران مجازات سارقان خانه/ سرقت مسلحانه برای دوربین مخفی!/ بخشیدن ۲ جان به خاطر رضای خدا
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۳ میلیون و ۳۰۰ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از ۷ هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۱۳۹۸ تن از ایشان وخیم است.
شاخص کل بورس یکشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۲۹۸۵۹ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۴۶۱ هزار و ۹۶۵ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز دوشنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ را بخوانید.
شاخص کل بورس دوشنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۵۳۸۰ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۴۷۹ هزار و ۴۹۲ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز سه شنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ را بخوانید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ