اراک-رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: بیش از ۷ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر تحت پوشش سازمان بهزیستی هستند و از خدمات این سازمان بهره مند می شوند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در حالی که سال گذشته یکی از اقدامات عجیب دولت سیزدهم عقب نشینی به نفع پرمصرف‌های گاز خانگی بود، عملا اجرای قانون ابلاغی دولت نیز روی زمین ماند. حالا در پنجمین ماه سال، زودتر روال گذشته شاهد ابلاغ تعرفه‌های جدید گاز از سوی شرکت ملی گاز ایران هستیم.
معاون نیروی انسانی فراجا گفت: بهره مندی از ارشدیت های مدارک تحصیلی کارکنان صرفا برابر دستور العمل های ابلاغی صورت میذیرد.
رئیس سازمان بهزیستی گفت: باید به این سمت برویم که معلولان به جای مستمری سهام یک کارخانه را که در آن کار می‌کنند، دریافت کنند.
گرمسار- با وجود مصوبه قانونی بهره مندی مردم گرمسار و آرادان از ۹۱ درصد آب سد نمرود، این حقابه قانونی و شرعی با کم توجهی های بسیاری روبرو ب و علیرغم مطالبات گسترده مردم همچنان عملی نشده است.
مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال ایران، خبر داده که احتمالا از فصل آینده سهمیه بازیکنان خارجی افزایش یابد. از سوی دیگر، شایعه شده که باشگاه‌ها احتمالا بتوانند از شش یا هفت بازیکن خارجی بهره ببرند. اینکه فدراسیون یکباره دست به چنین تصمیمی زده، ارتباط مستقیمی با افزایش بی‌رویه قیمت بازیکنان ایرانی دارد.
اهواز - استاندار خوزستان گفت: اگر در خانواده‌ای فرزندانی چند قلو و تک قلو متولد شود، باید براساس جدول تعیین شده در اولویت تسهیلات قرار گیرند.
آموزش و پرورش تهران: به منظور بهره مندی از فیوضات معنوی شب قدر ساعت آغاز فعالیت ادارات آموزش و پرورش و مدارس شهرستان‌های استان تهران فردا از ساعت ۹ صبح خواهد بود.
رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر از بهره مندی ۳۰۵ هزار و ۸۷۴ نفر از خدمات اکیپ‌های سیار طرح سحاب در ایام نوروز خبرداد.
رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر از بهره مندی ۱۷۸ هزار و ۷۵ نفر از خیمه نماز در پایگاه‌های ثابت و موقت جمعیت هلال‌احمر خبرداد.
با هدف تکریم شهروندان و بهره مندی آنان از خدمات برتر بانکی، شعب و باجه های کشیک بانک شهر در تعطیلات نوروز هم آماده خدمت‌رسانی به مشتریان هستند.
شهردار منطقه ۲ با اشاره به بهره مندی از استثنایی ترین بخشودگی جرایم تاریخ شهرداری گفت: خودرو شاهین از جوایز نفیسی است که برای شهروندان خوش حساب در نظر گرفته شده است.
بانک ملی در راستای حفظ و تقویت سنت قرض الحسنه، پرداخت عادلانه تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان، اقشار ضعیف و ... را همواره یکی از اولویت ها و سیاست های مهم خود در نظر دارد و به آن عمل می کند.
تراشه سازان برای بهره مندی از یارانه ۳۹ میلیارد دلاری دولت آمریکا باید توافق نامه ای امضا کنند و تعهد دهند که ظرفیت تولید خود را در چین افزایش نمی دهند.
رئیس سازمان فضایی گفت: بر اساس چشم انداز سند فضایی کشور در کنار اهمیت دادن به توسعه بومی به توسعه کسب و کارها و بهره مندی شهروندان از خدمات فضایی تاکید شده است.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس‌جمهوری ، از ایجاد زمینه‌ها و بسترهای لازم برای بهره‌گیری از توانمندی نخبگان اثرگذار و میهن‌دوست گفت.
رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا از امکان بهره مندی کارکنان وظیفه غایب حین خدمت از کسرخدمت ایثارگری والدین خبرداد.
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان تهران گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۱ هزار و ۵۷۳ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد از دوره‌های آموزشی فنی و حرفه‌ای برخوردار شدند.
معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان تهران، از بهره مندی ۹ هزار و ۲۵۱ مددجوی تهرانی از خدمات مشاوره و راهنمایی خبر داد.
معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان تهران، از بهره مندی ۹ هزار و ۲۵۱ مددجوی تهرانی از خدمات مشاوره خبر داد.
معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان تهران، از بهره مندی ۹ هزار و ۲۵۱ مددجوی تهرانی از خدمات مشاوره خبر داد.
گروه های مقاومت فلسطین در راستای تلاش برای شکست محاصره تحمیلی رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه، یک گذرگاه آبی را در آب های این منطقه افتتاح کردند.
مسئول نظارت بر قرارداد بیمه زائران اربعین حسینی سازمان حج توضیحاتی را در خصوص بیمه زائران اربعین اعلام کرد.
تفاهم نامه همکاری مشترک معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه با هدف استفاده از توانایی نخبگان منعقد شد.
سعید جابری انصاری: رعایت قانون و احراز ضوابط موضوعه، مبنای اطلاق عنوان خبرنگاری و بهره مندی از حمایت های عرصه مطبوعات است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ