اگر مارادونا الان فوتبال بازی می کرد قیمتش بیش از ۳۰۰ میلیون یورو بود و رونالدو نازاریو نیز گران ترین بازیکن دنیا محسوب می شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قیمت هر اسکناس دلار امروز در مرکز مبادله ارز و طلای ایران در مقایسه با روز کاری گذشته کاهش یافت.
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز در بازار تهران کاهش یافت.
قیمت نفت دیروز، هفتمین رشد هفتگی متوالی خود را به ثبت رساند و در لحظه تنظیم این گزارش با قیمت 86.73 دلار در هربشکه وارد بازارهای بین‌المللی شد.
قیمت نفت دیروز، هفتمین رشد هفتگی متوالی خود را به ثبت رساند و در لحظه تنظیم این گزارش با قیمت 86.73 دلار در هربشکه وارد بازارهای بین‌المللی شد.
قیمت طلا امروز با کاهش ارزش دلار، بازده خزانه‌داری آمریکا و سهام آسیایی افزایش یافت.
شاخص کل بورس روز چهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ در نهایت با ۶۹۴۵ واحدی بر روی کانال دو میلیون و ۱۷۳ هزار و ۸۹۳ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز شنبه ۳ تیر ۱۴۰۲ را بخوانید.
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۱۰ درصد کاهش به ۲۰۴۸ دلار و ۳۲ سنت رسید.
شاخص کل بورس روز یکشنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۷۷۳۰ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۷۹۵ هزار و ۹۴۴ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز دوشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ را بخوانید.
در حالی که چند روزی است نرخ ارز در بازار با روند افزایشی مواجه شده است، صبح امروز در شروع معاملات رسمی بازار متشکل ارزی و صرافی‌های مجاز، شاخص ارزی به طرز معناداری قد کشید و به رکورد جدید رسید.
قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال در معاملات امروز بازار جهانی انرژی بیش از یک درصد رشد کرد و از ۸۸ دلار و 50 سنت عبور کرد.
شاخص کل بورس سه شنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۸۸۱۳ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۴۹۲ هزار و ۹۵ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز چهارشنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۱ را بخوانید.
اعرابی معاون بازرگانی سازمان میوه و میادین تربار تهران گفت: تقاضای خرید مرغ گرم در بازار مشابه روزهای گذشته افزایش یافته است.
بر اساس یک الگوریتم، مشخص شده است که بزرگترین نقل و انتقالات تاریخ فوتبال، امروز چقدر هزینه داشتند. بر این اساس رونالدو نازاریو و مارادونا گران‌ترین بودند.
معاملات ارز در دومین روز هفته با افزایش عرضه در بازار توافقی همراه شده و در نتیجه نرخ دلار توافقی نسبت به ابتدای روز، با کاهش نسبی روبروست؛ هرچند بهای دلار در بازار آزاد همچنان در کانال 36 جای دارد.
شاخص کل بورس شنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۲۸۶۷ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۳۱۶ هزار و ۷۲۰ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز یکشنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۱ را بخوانید.
قیمت هر قطعه سکه بهار آزادی طرح جدید امروز شنبه ۹ مهر ۱۴۰۱ روی رقم ۱۴ میلیون و ۸۸۰ هزار تومان تثبیت شد.
قیمت هر قطعه سکه بهار آزادی طرح جدید امروز چهارشنبه ۶ مهر ۱۴۰۱ روی رقم ۱۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان تثبیت شد.
قیمت هر قطعه سکه بهار آزادی طرح جدید امروز دوشنبه ۴ مهر ۱۴۰۱ به ۱۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان رسید.
قیمت هر قطعه سکه بهار آزادی طرح جدید امروز دوشنبه ۴ مهر ۱۴۰۱ به ۱۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان رسید.
رئیس بنیاد ملی گندمکاران با بیان اینکه قیمت گندم امروز اعلام می شود، گفت: قیمت گندم رقمی بین ۱۳ تا ۱۳ هزار و ۵۰۰ تومان خواهد بود.
پس از هشدار عربستان سعودی مبنی بر اینکه سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) ممکن است تولید خود را برای اصلاح قیمت‌های آتی نفت کاهش دهد، افزایش یافت.
هر ساله تقریبا ۷۹۵۰۰۰ آمریکایی دچار سکته مغزی می‌شوند که حدود ۱۶۰۰۰۰ نفر از آنان به دلایل مرتبط با سکته جان خود را از دست می‌دهند. در واقع، سکته مغزی چهارمین دلیل مرگ و میر در امریکا محسوب می‌شود.
مدیرعامل فرابورس ایران به جلسه اخیر سازمان خصوصی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌سازی که برای تعیین‌تکلیف عرضه سهام سرخابی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ها برگزار شد، اشاره کرد و گفت: برخی مراحل برای تکمیل فرآیند عرضه سهام، باقی‌مانده که اگر به صورت منظم پیش برود، طی هفته‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های آتی شاهد درج نماد و عرضه سهام سرخابی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ها در بازار پایه فرابورس هستیم
سیگنال مثبت بانک مرکزی به بورس در ابتدای هفته، امیدواری نسبت به آینده بازار سرمایه را در دل سهامداران زنده کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ