آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ عروس چشم به راه!/ مرگ ۴ کارگر فصلی در واژگونی مینی‌بوس/ دستبرد ۳۰۰ میلیون تومانی به حساب دوست قدیمی/ کارگر ساختمانی به قتل با بیل اعتراف کرد/ بازداشت عامل پیش فروش آپارتمان با بیش از ۱۰۰ شاکی/ حبس و ترک ایران مجازات سارقان خانه/ سرقت مسلحانه برای دوربین مخفی!/ بخشیدن ۲ جان به خاطر رضای خدا
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به گزارش مقامات محلی، یک دیوار که بر اثر باد و باران شدید آسیب دیده بود، بر روی چادرهای کارگران در یک محل ساخت و ساز فروریخت.
کارگر جوانی که بر اثر سقوط از یک ساختمان در حال احداث، از ناحیه گردن با میلگرد برخورد می کند، در یک عمل جراحی سخت در بیمارستان شهدای تجریش، دوباره به زندگی باز می‌گردد.
مشهد ـ مدیرعامل آتش نشانی مشهد گفت: با توجه به وقوع حادثه برای کارگری جوان در یک پروژه ساختمانی در مشهد، آتش نشانان ضمن ایمن سازی محل، فرد مصدوم را نجات دادند.
گل‌محمد از زندان به شعبه یکم منتقل شد و در شرح ماجرا به قضات دادگاه گفت: من و احمد هر دو کارگر ساختمانی بودیم. او در ایران کسی را نداشت و با هم رفت و آمد خانوادگی داشتیم تا آن اتفاق شوم افتاد و من هم تصمیم به انتقام گرفتم. اما حالا پشیمــانم باید او را تحویل قانون می‌دادم.
چان هو، کارگر ساختمانی، گفت: "زندگی کردن هر روز سخت‌تر می‌شود. کافی است یک حرکت اشتباه کنید تا اعدام شوید! ما اینجا گیر کرده ایم و منتظر مرگ هستیم".
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از وقوع یک آتش‌سوزی در ساختمانی در شمال‌ غرب تهران خبر داد.
اگر یک کارگر ساختمانی به کشور ارمنستان مهاجرت کند، روزی یک میلیون و ششصد هزار تومان درآمد خواهد داشت. یعنی ۴ برابر حقوق همین کار در ایران. برخی کارگران به کشور‌های اطراف از جمله عراق مهاجرت می‌کنند. حتی در سطح مشاغل بالاتر هم شرایط به همین منوال است. یک استاد دانشگاه در ایران ماهی چهارصد دلار درآمد دارد و با این وضعیت درآمد حتی برای خرید یک لپ تاپ، دچار مشکل خواهد شد.
مشهد ـ جانشین فرماندهی انتظامی مشهد گفت: مردی ۳۸ ساله هنگام اجرای بتن‌ریزی سقف یک ساختمان در یکی از روستاهای حوالی مشهد به علت ریزش سازه ساختمان جان باخت.
مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی، از پوشش بیمه ای ۵۰۰ هزار کارگر ساختمانی در آینده نزدیک خبر داد.
پایان شیادی‌های ۲ کلاهبردار در گلستان/ قصاص کارگر ساختمانی به جرم قتل دختر ایرانی/ تکرار حادثه عجیب مسمومیت دانش آموزان در قم/ ضرب سکه طلا در زیرزمین یک خانه/ جنجال خونین دختر ۱۳ ساله!/ فرضیه قتل در پرونده مرگ کودک ۳ ساله/ پولداران هوسران، طعمه عشوه های شیطانی!/ میهمانی اینستاگرامی برای دختر تنها گران تمام شد
قصاص کارگر ساختمانی به جرم قتل دختر ایرانی
مشهد ـ مدیرعامل آتش نشانی سازمان آتش نشانی مشهد گفت: ۱۲ کارگر از آتش سوزی ساختمان در دست احداث در مشهد توسط آتش نشانان نجات یافتند.
تبریز- رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر حدود ۴۵۰ هزار نفر از کارگران ساختمانی فعال، معطل تصویب نهایی ماده پنج قانون کار در شورای نگهبان هستند.
مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی، اصلاح قانون بیمه کارگران ساختمانی با هدف تأمین منابع پایدار و مطمئن برای بیمه شاغلان این بخش را نتیجه همکاری دو ساله این سازمان و مجلس دانست.
نیشابور ـ فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور گفت: مرد ۴۲ ساله بر اثر سقوط از ساختمان در حال ساخت در شهرستان نیشابور جان باخت.
مشهد ـ معاون عملیات آتش‌نشانی شهر مشهد گفت: ریزش بخشی از یک ساختمان سه طبقه در حال بازسازی واقع در مشهد منجر به مرگ کارگر جوان شد.
بیمه کارگران ساختمانی از آن بحث‌هایی است که آن‌قدر بوده و به جایی نرسیده که احتمالا مدیران و برنامه‌ریزان اجرائی، نمایندگان مجلس، کارشناسان و اهالی خانه کارگر به بودن و بطالتش عادت کرده‌اند. کارگران خانه‌ای هم البته دارند در حوالی خیابان کارگر که سقفش برای همه کارگران سایه ندارد.
مدیرکل امور بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی گفت: برای پوشش بیمه کارگران ساختمانی پشت نوبت ، منتطر تصویب قانون جدید در مجلس هستیم.
گفتنی است روز چهارشنبه (۲۳ شهریورماه) بخش‌هایی از باقیمانده ساختمان متروپل آبادان هنگام انجام عملیات تخریب توسط پیمانکار، فرو ریخت که به گفته مسئولین این عملیات یک کشته و تعدادی مصدوم برجای گذاشت.
آبادان- به دنبال ریزش بخشی از بقایای ساختمان متروپل آبادان یک کارگر زیر آوار مانده و یک خودرو کاملاً تخریب شد.
کارگر ساختمانی به قتل با بیل اعتراف کرد
مأموران پلیس راهی محل موردنظر شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند، اما در ادامه مشخص شد یکی از کارگر‌ها از ناحیه سر هدف ضربات بیل قرار گرفته و بشدت مجروح شده و متهم نیز قبل از حضور پلیس فرار کرده است.
شاخص کل بورس شنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۵۰۹۹ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۴۵۸ هزار و ۶۷۹ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز یکشنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۱ را بخوانید.
شاخص کل بورس دوشنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۵۳۸۰ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۴۷۹ هزار و ۴۹۲ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز سه شنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ را بخوانید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ