یک ارزیابی اطلاعاتی آمریکا اعلام کرد: روسیه از سال ۲۰۱۴ به طور مخفیانه حداقل ۳۰۰ میلیون دلار به احزاب سیاسی و نامزد‌های خارجی در بیش از ۲۲ کشور در تلاش برای به دست آوردن نفوذ در آن‌ها پرداخت کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک پلتفرم نمایش خانگی شعار خود را «همه هزینه‌ها با من» انتخاب کرده و باعث شده داوود هزینه یکی از چهره‌های شناخته شده به شاخ اینستاگرام از این پلتفرم درخواست هزینه‌ی طراحی شعار کند!
در پی طرح سوال از سوی مشتریان مبنی بر چگونگی محاسبه هزینه صدور کارت سوخت، ایران خودرو شفاف سازی کرد.
رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا با اشاره به هزینه‌ میلیارد دلاری تحویل جنگنده اف-۱۶ به اوکراین، هشدار داد که این جنگ‌افزار «معجزه» نمی‌کند.
هافبک پیکان می‌گوید تیمش با وجود هزینه‌ای که انجام داده و شرایطی که داشته، کار بزرگی انجام داده است.
سرمربی فولاد معتقد است که سه مدعی فعلی لیگ برتر، برای فصل آینده سقف هزینه را جا به جا می‌کنند.
دو ورزشکار ایران کمک هزینه‌ای را از سوی شورای المپیک آسیا دریافت کردند.
تیم اسپانیایی برای کاهش هزینه‌ ها و جمع‌ آوری پول در یک دیدار دوستانه شرکت خواهد کرد.
برخی از دستگاه‌ها مکلف شدند بخشی از اعتبارات هزینه‌ای خود را صرف تضمین و ارتقای سطح امنیت سامانه‌های خود و پیشگیری مؤثر از وقوع حوادث امنیتی سایبری کنند.
نرخ تورم کل کشور در بهمن ماه ١٤٠١ برابر ۴۷.۷ درصد است که در دهک‌های مختلف هزینه‌ای در بازه ٤٥.١ درصد برای دهک­­ دهم تا ٥٤.٩ درصد برای دهک­ اول نوسان دارد.
معاون عملیات سپاه پاسداران، گفت: برخی باید از دوستان آمریکایی‌شان بپرسند که تقابل با سپاه چه هزینه‌ای داشته و دارد؟ از ژنرال مکنزی بخواهید که بگوید هواپیمای متجاوزش چگونه به وسیله سپر دفاعی مدافعان انقلاب اسلامی ساقط شد.
رئیس دانشکده برنامه ریزی و علوم محیطی دانشگاه تبریز گفت: مطرح شدن موضوع لیتیوم، راهی برای منحرف کردن اذهان عمومی است؛ چرا که اگر قرار بود گروه خاصی به استخراج لیتیوم اقدام کنند، قطعا بی سرو صدا و با هزینه‌ی کم این اقدام را انجام می‌دادند و نیازی نبود میلیون‌ها نفر را از این موضوع آگاه کنند.
سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گزارش کمیسیون متبوع خود در خصوص بررسی عملکرد مهمترین احکام، تبصره‌ها و ردیف‌های مرتبط با واگذاری دارایی های مالی در قانون بودجه ۱۴۰۱ کل کشور را قرائت کرد.
رئیس مرکز پژوهش های مجلس با بیان اینکه مکانیسم فعلی بودجه‌ریزی بر اساس چانه‌زنی است، گفت: بودجه‌ریزی برنامه‌ای باید جایگزین بودجه‌ریزی هزینه‌ای شود.
ویدئویی از حجت‌الاسلام حسین جلالی عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در جمع بانوان متحصن قم منتشر شده که وی از اجرای طرح حجاب و عفاف تا دو هفته آینده خبر می‌دهد و می‌گوید: به حول و قوه الهی هزینه‌ی بدحجابی و بی‌حجابی را در کشـور بالا خواهیم برد. اظهارات این نماینده را ببینید و بشنوید.
مدیرعامل تراکتور در لابه لای صحبت‌های خود با فوتبال برتر یک مساله مهم را افشا کرد؛ دستور به باشگاه‌ها برای خرید تابلوی تبلیغاتی دیجیتال.
در جدیدترین بیانیه از سوی دولت قطر در زمینه سفر زمینی به این کشور حضور تماشاگران با خودروی شخصی آزاد شد، ولی ۴ شرط برای این افراد گذاشته شد.
هزینه‌ای که جامعه در هر بار اعتراض برای بیدار کردن روح خفته یا مغرور سیاست در ایران می دهد، آن را بر سر عقل آورد در غیر این صورت رویه‌های موجود هزینه‌های بیشتری ایجاد خواهند کرد. این مردم نه تنها شایسته تکریم و گفتگو هستند بلکه منفعت حکومت هم در گفتگو با مردم و کسب همدلی آنهاست.
اگرچه کارگروهی به ریاست وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برای رصد این اقدام ارزشمند دولت و مجلس در این آیین نامه در نظر گرفته شده و مسئول اجرای این آیین نامه نیز بالاترین مقام اجرایی هر دستگاهی در نظر گرفته شده اما باید در نظر داشت که با توجه ابعاد بسیار عظیمی که این ردیف می‌تواند داشته باشد، انتظار می‌رود این موضوع در قالب یک سامانه شفاف عملیاتی شود و مشخص باشد دستگاه‌ها برای چه اثری چه میزان هزینه می‌کنند؟
آیت الله مکارم شیرازی:‌ مردم می خواهند نتیجه‌ی حل مشکلات اقتصادی را در سفره‌هایشان ببینند، و ما می‌بینیم که در بیشتر موارد، هزینه‌ی سفره‌های مردم گران‌تر شده است.
بر اساس ادعای پدرو سِپولودا، خبرنگار پایگاه خبری «اس‌آی‌سی نوتیسیاس» پرتغال؛ باشگاه پورتیموننزه بابت انتقال قرضی پیام نیازمند به سپاهان ۲۰۰ هزار یورو دریافت می‌کند
باشگاه پرسپولیس با توجه به هزینه‌ای که برای جذب لوکادیا انجام داده تنها حاضر به پرداخت ۳۰۰ هزار دلار برای عقد قرارداد با دیاباته است در حالی که شیخ دیاباته ۴۰۰ هزار دلار درخواست کرده است.
معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران گفت: در اربعین شهرداری تهران تنها خدمات‌رسانی می‌کند و هیچ‌گونه هزینه‌کرد برای احداث فضایی خاص در این زمینه نخواهد داشت.
شاید برانکو ایوانکوویچ با خودش فکر کرده که ممکن است این فرصت دیگر برای او به وجود نیاید که بخواهد دوباره جام جهانی را به عنوان سرمربی تجربه کند.
وقتی مجوزی برای کنسرت یا تئاتری صادر نمی‌شود، بخشی از هزینه‌ها و دستمزدها برای تمرین اعضای گروه، اجاره سالن، تبلیغات و... پرداخت نمی‌شود و ریسک تولید به شدت کاهش می‌یابد؛ اما وقتی مجوزی داده می‌شود و این مجوز در نهایت لغو یا اجرایش معلق می‌شود، عملاً این هزینه‌ها در شرایط اقتصادی کنونی انجام و برنامه نیز لغو شده است؛ اتفاقاتی که خسارات معنادارای برای تهیه کنندگان دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ