رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: در سال گذشته بیش از ۹ میلیون و ۳۰۰ هزار تن کالای ترانزیتی توسط ناوگان ایرانی و خارجی حمل‌ونقل بین المللی جاده‌ای از قلمرو  ایران عبور کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرماندار سرخس گفت: در حال حاضر دید افقی در جاده سرخس- مشهد به شدت کاهش یافته، اما فعلا برای برقراری ارتباط زمینی بین شهرستان و دیگر نقاط استان تصمیمی برای انسداد جاده اتخاذ نشده، اما در صورت افزایش شدت گرد و خاک ممکن است این جاده ترانزیتی نیز مسدود اعلام شود.
اهواز - مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از وقوع آتش سوزی در مسیر ترانزیتی جاده اهواز به اندیمشک خبر داد.
تعلل پنج ساله در خصوص پیشرفت فیزیکی عملیات طرح ملی محور «راه اصلی لنده -تشان» با وجود داشتن مجوز کمیسیون ماده ۲۳ و سابقه ۵ ساله درج اعتبار در قانون بودجه سنواتی قابل توجیه نیست.
تعلل پنج ساله در خصوص پیشرفت فیزیکی عملیات طرح ملی محور «راه اصلی لنده -تشان» با وجود داشتن مجوز کمیسیون ماده ۲۳ و سابقه ۵ ساله درج اعتبار در قانون بودجه سنواتی قابل توجیه نیست.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان از بازگشایی تونل تنگ زاغ در محور مهم ترانزیتی بندرعباس به سیرجان خبر داد.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان از برقراری اینترنت پهن باند سیار برای نصب ۸ عدد دوربین سرعت سنج در ۵۰ کیلومتری جاده ترانزیتی عباس آباد جهت حفاظت از یوزپلنگ آسیایی خبر داد.
وزیر راه و شهرسازی و دستیار ویژه رئیس جمهور روسیه بر توسعه همکاری‌ها در بخش هوایی، دریایی، ریلی و جاده‌ای و استفاده از ظرفیت ترانزیت از مسیر دریایی خزر تأکید کردند.
سید مرتضی ناصریان با اشاره به کریدورهای ترانزیتی در ایران و همسو با ابتکار یک کمربند و یک جاده ، بر ظرفیت کشور چین برای مشارکت و همکاری در تکمیل کریدورهای ریلی تاکید کرد.
معاون دفتر ترانزیت و پایانه های مرزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: از روز سه شنبه فاز نخست استقرار سامانه نوبت دهی در پایانه بار شهرستان آستارا راه اندازی شده است.
مدیر کل دفتر ترانزیت و حمل و نقل بین‌المللی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: تردد ناوگان جاده‌ای ورودی، خروجی وترانزیتی حامل کالادرمرز آستارانسبت به سال گذشته رشد ۱۸ درصدی داشته است.
آخرین آمار کرونا در ایران/ سرقت ۵۰ میلیارد تومانی از مرد طلافروش/ ماجرای قتل پسر توسط پدر!/ دستگیری عاملان درگیری در شهرری/ جنایت هولناک دزد‌ها در جاده ترانزیتی/ مردان اجاره‌ای برای یک میلیون تومان آدم کشتند/ زنی در چنگ زورگیران مسافرنما!/ انتقام میلیاردی عروس از پدر شوهر ثروتمند
جنایت هولناک دزدها در جاده ترانزیتی
بررسی عملکرد ۸ ماهه حمل و نقل جاده‌ای از رشد در جابه‌جایی مسافر، حمل بار و ترانزیت خبر می‌دهد.
آستارا- معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور از ترانزیت حدود ۶ میلیون تنی کالا در هفت ماهه سال جاری و افزایش ۱۹ درصدی نسبت به سال گذشته خبر داد.
مدیرکل ترانزیت و حمل و نقل بین‌المللی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور از ساری و جاری بودن تردد در ۳ مرز از ۴ مرز ایران و ترکمنستان خبرداد.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از ترانزیت ۶۱۴ هزار تن کالا از پایانه مرزی پرویزخان و معاینه فنی بیش از ۲۹هزار خودرو سنگین در مراکز معاینه فنی این استان در شش ماه خبر داد.
رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور گفت: در شش ماه گذشته حدود ۳۸ درصد ترانزیت کالا افزایش یافت
آستارا- معاون وزیر راه گفت: ظرفیت ترانزیت بین ایران و جمهوری آذربایجان و کشورهای اروپایی با تکمیل پایانه ریلی و پل مشترک جاده‌ای آستارا- آستارا افزایش می‌یابد.
رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و معاون وزیر راه و شهرسازی، از تعدیل تعرفه‌های سنگین ناوگان ترانزیتی توسط دولت ترکمنستان خبر داد.
مدیرکل حمل و نقل بین الملل و ترانزیت سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای آخرین وضعیت مرزهای ایران با منطقه قره باغ در پی درگیری های آذربایجان و امرنستان را تشریح کرد.
چند روز بعد از مرگ یک یوز ماده در جاده میامی، محیط‌بانان پارک ملی توران یک ماده یوز و چهار توله تازه متولدشده‌اش را رؤیت کردند. رئیس و محیط‌بانان پارک ملی توران روز بیستم مردادماه امسال وقتی در حال گشت‌زنی در سمت شمال جاده ترانزیت تهران به مشهد بودند، این خانواده پنج قلاده یوز‌ها را مشاهده کردند.
مشهد ـ رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور گفت: میزان تزانزیت جاده‌ای در کشور طی سال جاری ۳۲ درصد رشد داشته است.
معاون محیط زیست طبیعی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: رئیس و محیط‌بانان پارک ملی توران عصر پنجشنبه (۲۰ مرداد) در سمت شمال جاده ترانزیت تهران به مشهد موفق به مشاهده یک قلاده یوزپلنگ ماده و چهار توله امسالی شدند.
معاون محیط زیست طبیعی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: رئیس و محیط‌بانان پارک ملی توران عصر پنجشنبه (۲۰ مرداد) در سمت شمال جاده ترانزیت تهران به مشهد موفق به مشاهده یک قلاده یوزپلنگ ماده و چهار توله امسالی شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ