با رصد انجام شده از سوی کارشناسان پلیس فتا مشخص شد که فردی با هویت نامعلوم در بستر شبکه‌های اجتماعی اقدام به فروش سوال تقلبی کنکور به بیش از ۱۰ نفر از داوطلبان کرده است که در همین راستا پرونده‌ای تشکیل شده و رسیدگی به موضوع به قید فوریت در دستورکار ماموران پلیس فتا قرار گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری فروشنده مواد مخدر که اقدام به توزیع انواع مواد در محدوده باقرشهر شهرستان ری می‌کرد خبر داد و گفت: از متهم حدود یک کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.
مهدیشهر- رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر سمنان از دستگیری هفت فروشنده مواد مخدر در این شهرستان خبر داد و گفت: شش مرد و یک زن در جریان اقدام نیروی انتظامی دستگیر و به مراجع قضایی ارجاع شدند.
سمنان- رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان از دستگیری چهار خرده فروش مواد مخدر در این استان خبر داد و گفت: دو کیلو و ۱۲۸ گرم انواع مواد شیشه و تریاک و روان گردان از این افراد کشف شد.
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فراجا: برابر اقدام‌های عملیاتی و قانونی صورت‌گرفته از سوی واحد‌های پلیس فتا در استان‌ها تاکنون تعداد ۳۲ نفر از مجرمان فعال در این حوزه که مدیریت ۸۰ فقره صفحه و کانال را به‌عهده داشتند شناسایی، دستگیر و تحویل مراجع قضائی شده‌اند و اقدامات عملیاتی در این زمینه همچنان در دست پیگیری است.
سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری تهران از دستگیری فروشنده حرفه‌ای و سابقه دار مواد مخدر در تهران خبر داد و گفت: در این عملیات یک نفر دستگیر و بیش از ۳۵۰ گرم هروئین کشف شد.
جانشین پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از دستگیری فروشنده و توزیع کننده موادمخدر در منطقه شوش و دروازه غار تهران خبر داد.
سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ری از دستگیری فروشنده حرفه‌ای و سابقه‌دار مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری فروشنده حرفه‌ای قرص‌های روان گردان در تهران خبر داد.
رودسر- فرمانده انتظامی رودسر گفت: در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در این شهرستان ۱۱۹ معتاد متجاهر و ۸۰ قاچاقچی و فروشنده مواد مخدر جمع‌آوری و دستگیر شدند.
رودسر- فرمانده انتظامی رودسر گفت: در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در این شهرستان ۱۱۹ معتاد متجاهر و ۸۰ قاچاقچی و فروشنده مواد مخدر جمع‌آوری و دستگیر شدند.
اهواز - رئیس پلیس فتای خوزستان از شناسایی و دستگیری چندین فروشنده اینترنتی که اقدام به توزیع و فروش مواد محترقه و منفجره در فضای مجازی می‌کردند، خبر داد.
سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری فروشنده مواد مخدر و کشف مواد مخدر از نوع شیشه خبر داد.
سردار سعید منتظرالمهدی با تاکید بر اینکه جوانان و نوجوانان عزیز کشورمان با کنترل و مدیریت هیجانات آنی، هم از خطرات احتمالی پیشگیری کنند و هم پلیس را یاری کنند، گفت: با وجود تمامی هشدارها، تبشیر و انذار پلیس، متاسفانه طبق آخرین آمار واصله تا صبح سه‌شنبه، بیش از ۱۵ نفر از هموطنان عزیزمان جان خود را بر اثر هیجانات کاذب و شادی‌های لحظه‌ای از دست داده‌اند.
لحظه دستگیری فروشنده قرص لاغری گلوریا (شیشه) را در یک عطاری ببینید.
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری فروشنده مواد مخدر در محدوده خلیج فارس خبر داد .
ری- فرمانده انتظامی ری از دستگیری ۱۴ فروشنده مواد مخدر و کشف یک قبضه سلاح گرم در جنوب تهران در راستای طرح ضربتی یک روزه در این شهرستان خبر داد.
رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش گفت: امنیت امتحانات نهایی کاملاً برقرار است و علاوه بر راکت‌های فلزیاب، دستگاه‌های سیگنال یاب هم در اختیار حوزه‌های امتحان قرار می‌گیرد.
سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری فروشنده ای که تجهیزات دفاع شخصی به اغتشاشگران می‌فروخت خبر داد و گفت: از این متهم ۱۱ عدد شوکر و افشانه کشف شد.
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با اشاره به کشف دو دشتگاه تلفن همراه از متهم گفت: از متهم ۲۵ ساله دو دستگاه گوشی سرقتی کشف شد. وی همچنین در تحقیقات ابتدایی به جرم خود اعتراف کرد و ۱۰ تن از مالباختگان نیز متهم را شناسایی کردند.
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از کشف پرونده و دستگیری مجرم سایبری که با ترفند فروش ارز دیجیتال از تعدادی از شهروندان کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از کشف پرونده و دستگیری مجرم سایبری که با ترفند فروش ارز دیجیتال از تعدادی از شهروندان کلاهبرداری کرده بود خبر داد.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا اعلام کرد: در طرح مبارزه با دلالان ارزی ۶۲ فروشنده غیرمجاز ارز در پایانه‌های مرزی مهران، شلمچه و چذابه شناسایی شدند.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا گفت: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی در این مرحله از اجرای طرح ۶۲ فروشنده غیرمجاز ارز را در پایانه‌های مرزی مهران، شلمچه و چذابه شناسایی و میزان بیش از ۴۶ میلیون دینار عراقی به همراه شش دستگاه خودروی سواری بنز، ۲۷۰ هزار عدد محموله دارویی، ۱۱ دستگاه تلفن همراه و سه هزار لیتر سوخت قاچاق کشف کردند.
رییس مرکز عملیات پلیس اطلاعات تهران بزرگ از دستگیری ۱۸ فروشنده انواع سلاح و مهمات غیر مجاز در پایتخت خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ