رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گفت: از ابتدای صفر تاکنون تعداد ۳ میلیون و ۲۶۲ هزار و ۲۰۱ نفر از زائران از کشور خارج شدند و تعداد ۲ میلیون و ۶۵۴ هزار و ۳۰۰ نفر به کشور بازگشته‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
طبق گزارش‌های ارائه شده و بر اساس اطلاعات منتشره در سایت IranFTTx.ir تا امروز سه میلیون و ۲۶۳ هزار و ۱۳۷ خانوار در سراسر کشور تحت پوشش قرار گرفته‌اند.
سکه با افزایش قیمت بیش از ۶۰۰ هزار تومانی نسبت به دیروز به ۲۸ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان رسید.
مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران با اعلام شکسته شدن رکورد سال گذشته خرید گندم از کشاورزان در پایان چهارمین ماه سال، از خرید تضمینی بیش از ۷ میلیون و ۲۰۰ هزار تن خبر داد.
قانعی گفت: با پایش مستمر و افزایش بیش از ۴۰ درصدی عمر متوسط پمپ‌های درون‌چاهی در این منطقه از چند سال گذشته تاکنون بیش از ۲۰۰ میلیون دلار در این شرکت صرفه‌جویی شده است.
روند صعودی در بازار سرمایه امروز نیز ادامه یافت و شاخص کل بورس با بیش از ۱۸ هزار واحد صعود دوباره وارد کانال دو میلیون و ۲۰۰ هزار واحد شد. این روند صعودی فردا در آخرین روز معاملاتی هفته نیز ادامه خواهد داشت؟
قیمت سکه و طلا با افزایش نسبت به دیروز مواجه شده است و سکه امامی با افزایش بیش از ۲۰۰ هزار تومانی نسبت به دیروز به ۲۸ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان رسیده است.
سخنگوی سازمان امور مالیاتی، ۳۱ خرداد ماه را آخرین مهلت تسلیم اظهارنامه مالیاتی عنوان و اعلام کرد تاکنون بیش از ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر از صاحبان مشاغل وضعیت مالیاتی خود را تعیین تکلیف کردند.
در جریان معاملات روز جاری شاخص بورس تهران با افت بیش از ۶۲ هزار واحدی کار را تمام کرد تا سطح حمایتی ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار واحدی شاخص از دست برود. سطح حمایتی شاخص کل چه عددی است؟ و تا چه کانالی شاخص کل افت خواهد کرد؟
هزار و ۲۰۰ قالیباف طی دو سال با بیش از ۳۶۰ میلیون گره، هزار و ۶۰۰ متر مربع فرش بافته‌اند تا این فرش‌ها به حرم قم هدیه شود.
رئیس انجمن سنگ ایران گفت: با وجود پتانسیل‌های فراوان در صنعت سنگ از جمله بیش از ۶ هزار واحد معدنی و فراوری سنگ تزئینی، صادرات این صنعت کمتر از ۲۰۰ میلیون دلار است.
قیمت سکه امامی امروز به زیر ۳۱ میلیون تومان ریزش کرده و به قیمت ۳۰ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان رسیده تا کاهش قیمت بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومانی را نسبت به هفته قبل شاهد باشیم.
محمد شریفی‌مقدم دبیرکل خانه پرستار گفت: سالانه بیش از ۳ هزار پرستار از ایران مهاجرت می‌کنند. پرستاران در بدو ورود به کشور‌های اروپایی ماهانه ۴ هزار دلار معادل ۲۰۰ میلیون تومان ما حقوق می‌گیرند و بعد از چند ماه حقوقشان به ۷ تا ۸ هزار دلار معادل ماهانه ۵۰۰ میلیون تومان ما افزایش پیدا می‌کند. پرستارانی که در کشور ما حقوق اداره کاری یعنی ماهانه ۸ تا ۱۰ میلیون تومان معادل ۲۰۰ دلار بیشتر دریافت نمی‌کنند!
شاخص کل بورس امروز با اصلاح بیش از ۶۳ هزار واحدی به جایگاه ۲ میلیون و ۲۱۴ هزار واحد رسید تا به ناحیه‌های حمایت قوی شاخص کل نزدیک شود، حال شاخص کل ناحیه قوی ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار واحد را پیشرو دارد و باید دید در معاملات روز یکشنبه می‌تواند آن را حفظ کند یا خیر؟
صادرات زنجیره بخش معدن و صنایع معدنی در سال ۱۴۰۱ به بیش از ۱۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون دلار رسید که در مقایسه با سال پیش از آن، از نظر وزنی ۳.۴ درصد رشد نشان می‌دهد.
بانک سپه در سال گذشته ۲۰۱ هزار و ۶۳۱ میلیارد و۲۰۰ میلیون تومان در قالب یک میلیون و ۹۶۷ هزار و۲۶۲ فقره تسهیلات در بخش‌های مختلف پرداخت کرده است.
در آذرماه سال جاری بیش از ۷ میلیون و ۲۰۰ هزار فقره چک مبادله‌ شد که بیش از ۹۳ درصد این چک‌ها وصول شده است.
مدیرعامل اتحادیه سراسری مرغداران مرغ تخم گذار گفت: سال گذشته یک میلیون و ۱۲۰ هزار تن تخم مرغ تولید شده بود که این رقم در سال جاری به بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار تن می‌رسد.
دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور با اشاره به لزوم آموزش همگانی برای آمادگی در برابر مخاطرات طبیعی، از صدور دو میلیون و ۲۰۰ گواهی آموزشی در کشور خبر داد.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۴ میلیون و ۹۷۷ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از ۲۰۰ تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۱۳۳ تن از ایشان وخیم است.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۴ میلیون و ۹۷۷ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از ۲۰۰ تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۱۳۳ تن از ایشان وخیم است.
سخنگوی صنعت برق گفت: تاکنون قبوض بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار مشترک تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی به مبلغ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان، رایگان شده است.
سخنگوی صنعت برق گفت: تاکنون قبوض بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار مشترک تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی به مبلغ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان، رایگان شده است.
مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی هلال احمر: این سازمان از تمامی ظرفیت ها برای تامین نیاز دارویی جامعه استفاده می کند و در هفته گذشته بیش از ۴ میلیون و ۲۰۰ هزار قلم دارو تولید شده است.
رئیس‌کل سازمان امور مالیاتی کشور گفت:با ایجاد پایگاه جامع اطلاعات مودیان مالیاتی در ماه‌های گذشته بیش از ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار مودی جدید شناسایی شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ