کشتی گیر وزن 60 کیلوگرم تیم ملی فرنگی گفت: در مسابقات جهانی روی یک اشتباه و غفلت طلای جهان را راحت از دست دادم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قانون جوانی جمعیت همچنان مورد انتقاد کارشناسان است. اگرچه این قانون با هدفی درست تدوین و تصویب شده است اما رویکرد و نگاه تدوین‌کنندگان این قانون به نظر می‌رسد نه‌تنها با واقعیات جامعه همخوانی ندارد، بلکه از همین قانون نه‌چندان کامل نیز تنها مفادی مورد توجه قرار گرفته‌اند که با برخوردهای سلبی و پلیسی همراه هستند.
مجید ناصری‌نژاد نماینده مردم شادگان درخصوص حادثه سوءقصد به خود گفت: ما در مراسم کلنگ‌زنی دانشکده پرستاری شادگان به همراه جمعی از مسئولین حضور داشتیم که یک فرد جوانی با یک بطری بنزین ۲-۳ لیتری آمد و بنزین را روی من ریخت.
زن جوانی در درگیری خونین با شوهرش، گلویش بریده شد، اما به شکلی معجزه‌آسا زنده ماند.
«ابراهیم نابلسی» نماد جنبش مقاومت مسلحانه به رهبری جوانان کرانه باختری است؛ جوانی دلیر که شاید در میان ما نباشد اما نامش لرزه به جان صهیونیست‌ها می‌اندازد.
او بهترین راننده تاریخ نیست، اما یک نماد است که در جالب ترین سناریو، می تواند دوباره قهرمان شود.
چند ساعت قبل از زلزله با او حرف زدیم، مدام شوخی میکردیم و می‌خندیدم اما خنده روی لبهای خشک شد، هنوز هم رفتن حامد را باور نمی‌کنیم...
طی هفته‌های اخیر یحیی گل محمدی با اعتماد ویژه به بازیکنان جوانی که از آکادمی راهی تیم بزرگسالان شده، امیدواری بزرگی را در این بخش شکل داده است.
جشن «توانایی متفاوت بودن» با حضور عبدالفتاح السیسی، رئیس جمهور مصر، شاهد صحنه‌ای جالب بود که در آن یکی از جوانان دارای معلولیت تلاش کرد تا دست رئیس جمهور را ببوسد، اما سیسی دست خود را پس کشید و مرد جوان را در آغوش گرفت. این جوان در حالی که گریه می‌کرد گفت: پدر و مادرم آدم‌های ساده‌ای هستند… من نمی‌توانم صحبت کنم. رئیس جمهور مصر نیز او را در آغوش گرفت و به سخنانش گوش داد.
پدیده مهاجرت نخبگان یکی از موضوعاتی است که شاید در نگاه اول ارتباطی با جمعیت کشور نداشته باشد اما در اصل یکی از موضوعاتی است که در موضوع افزایش جمعیت بسیار حائز اهمیت است.
زن ۳۷ ساله گفت: همسرم را راضی کردم تا پولی را که برای خرید خانه پس انداز کرده بود برای انجام عمل پیکرتراشی من هزینه کند. پزشک معالج مدعی بود فقط یک هفته در بیمارستان خصوصی بستری می‌شوم و بعد از آن به زندگی عادی بازمی گردم، اما بعد از انجام عمل جراحی تازه سیاهی روزگار به سراغم آمد. تب و لرز شدید، حالت تهوع و انواع و اقسام عوارض دیگر درحالی به طرز دلخراشی آزارم می‌داد که همه پیکرم با نخ‌های بخیه دوخته شده بود. شب‌ها نیز حالم بدتر می‌شد. پزشک جراح مرا دلداری می‌داد که این‌ها از عوارض طبیعی هستند، اما وضعیت جسمانی من به اندازه‌ای وخیم شد که چند بار بیهوش شدم و به کما رفتم. مدتی بعد جراح مذکور گفت: باید عمل جراحی دیگری روی پیکرم انجام بدهد.
جوانی جاه‌طلب و فارغ‌التحصیل از دانشگاه‌های آمریکا «گروه پیشرو» را تاسیس کرد و مدتی بعد به «کانون مترقی» ارتقاء داد و با جذب چهره‌های متنفذ عصر پهلویِ پسر کانون را توسعه داد و به «حزب ایران‌نوین» تبدیل کرد اما سخنان، رفتارها و سیاست‌های ضد دینیش ۱۴ ماه بعد کار دستش داد و به دست یکی از چهره‌های جمعیت فداییان اسلام، اعدام انقلابی شد و در حسرت حزب و عوایدش ماند.
دبیر ستاد ملی جمعیت گفت: یک سال از تصویب قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت می‌گذرد، اما هنوز ما تبلیغات لازم را نمی‌بینیم و فرهنگ‌سازی برای افزایش جمعیت مورد غفلت قرار گرفته است.
برخی از دستگاه‌ها تنها صفر تا ۱۹ درصد وظایف خود را برای اجرای قانون جوانی جمعیت انجام دادند اما ۳۵ درصد بالاترین میزان انجام تعهدات است.
چند روز قبل زن جوانی به اداره پلیس رفت و از سرقت طلا‌ها و اموال خانه‌اش خبر داد و گفت: برای ماه عسل به همراه همسرم به مسافرت رفته بودیم، اما زمانی که برگشتم، متوجه شدم تمامی طلا‌ها و پول‌هایی که در جشن عروسی به ما هدیه داده بودند، به سرقت رفته است.
وقتی تعداد سلول‌ها خیلی کم می‌شود، بخش‌هایی از اعضای بدن نمی‌تواند به‌طور طبیعی کار کند. البته تغییرات در سلول‌ها در سنین جوانی هم اتفاق می‌افتد، اما بدن، در جوانی می‌تواند به‌سادگی بسیاری از این تغییرات را ترمیم کند یا ذخایر کافی برای جبران آن‌ها داشته باشد، اما توانایی مقابله با این آسیب‌ها، با افزایش سن کاهش می‌یابد و نشانه‌های پیری در برخی از اعضای بدن به‌سرعت نمایان می‌شود.
مرد جوانی با مراجعه به اداره یازدهم پلیس آگاهی مراجعه کرد و گفت: چند وقتی می‌شود که از همسرم جدا شدم و با دخترم در شهرک غرب زندگی می‌کنم، اما روز گذشته همسرم به خانه مراجعه کرد و هنگامی که در خانه حضور نداشتم، دخترم را ربود.
مرد جوانی با مراجعه به اداره یازدهم پلیس آگاهی مراجعه کرد و گفت: چند وقتی می‌شود که از همسرم جدا شدم و با دخترم در شهرک غرب زندگی می‌کنم، اما روز گذشته همسرم به خانه مراجعه کرد و هنگامی که در خانه حضور نداشتم، دخترم را ربود.
رئیس فدراسیون تکواندو گفت: تیم جوانی داریم، اما همین نفرات پتانسیل حضور دوباره روی سکوی جهان و کسب مدال در المپیک را دارند.
صبح سه شنبه گذشته پیکر مثله شده زن جوانی در گاری زباله‌های شهرداری در حالی کشف شد که هر قطعه‌ای از این جسد درون پلاستیک‌های مشکی قرار داشت، اما در عین حال برخی از اندام‌های زن جوان مانند دست‌های وی درون کیسه‌های زباله نبود و عامل یا عاملان جنایت پوست بدن وی را نیز سلاخی کرده بودند.
فرنگی‌کار وزن 67 کیلوگرم تیم ملی کشورمان گفت: هرچند تیم جوانی هستیم اما برای بالا بردن پرچم ایران در جام جهانی آماده‌ایم.
"امیر جابر" پزشک جوانی در دمشق که در جراحی پلاستیک تخصص دارد مرتبا پیشنهاد‌های کاری وسوسه انگیزی از مراکز بزرگ جراحی پلاستیک در کشور‌های حوزه خلیج فارس دریافت می‌کند، اما ترجیح می‌دهد در دمشق بماند.
بهروز عطایی، سرمربی تیم ملی والیبال سکوت خود بعد از مسابقات قهرمانی جهان را به شکلی جنجالی شکاند.
نساجی در فصل گذشته بالاترین میانگین سنی را در بین تیم های لیگ برتر داشت اما از بدو ورود مطهری تلاش کرد تا نیروی جوانی را با خریدهای جدیدش به تیمش تزریق کند
«ارائه تسهیلات» یا «زمین» یا مثلا «حضور بدون نوبت در قرعه کشی خودرو» یا «حاشیه امن داشتن برای قرار نگرفتن در تعدیل نیرو» یا همچنین در نوبت استخدام قرار گرفتن، همه احکامی هستند که در قانون «حمایت از خانواده و جوانی جمعیت» دیده می‌شود؛ اما...

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ