برخی از دستگاه‌ها تنها صفر تا ۱۹ درصد وظایف خود را برای اجرای قانون جوانی جمعیت انجام دادند اما ۳۵ درصد بالاترین میزان انجام تعهدات است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ستاره شناسان یک سیاره فراخورشیدی دو برابر سیاره مشتری پیدا کرده‌اند که تنها چند میلیون سال سن دارد و تاکنون از دید ما پنهان شده بود.
بر اساس داده‌های سازمان هواشناسی، در شبانه روز گذشته در هیچ یک از ایستگاه سینوپتیک هواشناسی کشور بارشی ثبت نشده است که این نخستین روز بدون بارش ایران از ابتدای سال تاکنون است.
بر اساس داده‌های سازمان هواشناسی، در شبانه روز گذشته در هیچ یک از ایستگاه سینوپتیک هواشناسی کشور بارشی ثبت نشده است که این نخستین روز بدون بارش ایران از ابتدای سال تاکنون است.
قلعه تاریخی بهستان تاکنون کاوش نشده و تنها یک‌بار در دهه ۶۰ به سرپرستی علی‌اصغر میرفتاح بررسی شده است. او با توجه به ساختار فضا‌ها و به خصوص قوس‌های ورودی بعضی از اتاق‌ها، قلعه را سلجوقی می‌داند و بازمانده حدود قرن پنجم هجری؛ البته اگر تیشه حفاران غیرمجاز بگذارد ردی از تاریخ مبهم قلعه برجای بماند.
گمان می رود این الماس های سیاه بین 2.6 تا 3.8 میلیارد سال قدمت داشته باشند و تاکنون تنها در برزیل و جمهوری آفریقای مرکزی یافت شده‌اند.
در این مقاله قرار است به آثار افرادی نگاهی بیندازیم که با کمترین امکانات و تنها با خلاقیتشان دنیا را زیباتر می‌کنند.
تاکنون 10 باشگاه اماراتی مربیان خود را تغییر داده‌اند، وضعیت سه سرمربی نیز نامشخص است و مجیدی تنها مربی فصل بعد است که خیالش بابت ادامه حضور در کلباء راحت است.
سرمربی آلومینیوم از آخرین مسابقه دور رفت تاکنون فقط یک باخت همراه تیمش تجربه کرده است.
رسانه‌های روسیه می‌گویند از مجموع تانک‌هایی که آمریکا و کشورهای اروپایی وعده دادند به اوکراین تحویل دهند، تاکنون نزدیک به ۱۹ درصد از آنها تحویل ارتش اوکراین داده شده است.
فضاپیمای «وویجر۲» تنها فضاپیمایی است که تا کنون از کنار سیاره اورانوس رد شده است و داده‌های به دست آمده از این ماموریت فضایی که در مسیر خود حدود ۴۰ سال پیش از کنار اورانوس عبور کرده است.
نظامیان صهیونیست از ابتدای سال جاری میلادی که تنها 77 روز از آن گذشته، تاکنون 88 فلسطینی را در مناطق مختلف اراضی اشغالی به شهادت رسانده اند.
روزنامه اطلاعات روز چهارشنبه ششم اسفند ۱۳۵۴ عکس پایین را منتشر کرد و نوشت که همه عکس‌هایی که تاکنون از امیر دیده‌اید نادرست بوده و عکس واقعی امیرکبیر این تصویر است.
درحالی که سخنگوی اقتصادی دولت از اولویت نظام بانکی برای پرداخت تسهیلات سرمایه در گردش صحبت کرده اما یک فعال اقتصادی معتقد است این اظهارات باوجود امیدوارکننده بودن، تاکنون عملی نشده است.
اینکه کشوری تنها با چهار میلیون نفر جمعیت تا کنون در شش دوره حضور در جام جهانی موفق شده سه مدال این رقابتها را به گردن بیاویزد خارق‌العاده است.
حقانی‌نسب کارشناس بازار سهام با اشاره به اینکه تنها عاملی که می تواند در کوتاه مدت بورس را در یک مسیر رو به رشد قرار دارد، اجرای قانون مالیات بر عایدی سرمایه است، ادامه داد: طی چند ماه اخیر مدام مسئولان دولت و مجلس اعلام کردند این قانون به تصویب خواهد رسید، اما تاکنون متاسفانه این موضوع محقق نشده، از سویی اگر از فعالیت‌های سوداگرانه و سفته بازانه در بازارهای مسکن، خودرو، طلا ارز، سکه و کالاهای مختلف دیگر مالیات گرفته شود، بدون شک مشاهده خواهیم کرد که افزایش قیمت مسکن به طور مثال با کنترل و کاهش روبرو خواهد شد.
در این دوره از جام جهانی تا کنون تنها سه گل از پشت محوطه جریمه به ثمر رسیده است.
رییسی گفت: نظام اسلامی تنها نظامی است که پرچم مقابله با نظام سلطه را بر افراشته است، دشمنان تاکنون فتنه‌های زیادی علیه انقلاب به راه انداخته‌اند تا بتوانند از صدور انقلاب و روحیه بسیجی جلوگیری کنند.
ارتش اوکراین برای نخستین بار از ماه سپتامبر تاکنون، تنها در یک روز نیروگاه اتمی زاپروژیا را ۱۲ بار هدف حمله و بمباران قرار داد.
از ابتدای امسال تاکنون موارد مرگ ناشی از آنفلوانزا بین ۳۰ تا ۴۰ نفر در کشور بوده است و در گروه سنی زیر پنج سال نیز تنها یک مورد فوتی گزارش شد؛ این در حالیست که در سال ۹۶ شمار جانباختگان ۲۱ نفر بود و نتیجه آزمایش‌ها نشان می‌دهد که هرسال ۴۰ درصد از مراجعین با علائم سرماخوردگی به آنفلوانزا مبتلا هستند.
آبی‌ها تاکنون در دیدارهای خارج از خانه توانسته‌اند ملوان بندر انزلی، گل‌گهر سیرجان و ذوب‌آهن اصفهان را شکست بدهند و تنها مقابل نفت مسجدسلیمان به تساوی رسیدند.
قائم مقام وزیر صمت گفت: تاکنون متأسفانه تنها ۱۰ درصد زنجیره ارزی با فعالیت‌های صنایع پتروشیمی تأمین شده که باید این میزان افزایش یابد.
چارلز سوم، پادشاه کنونی بریتانیا تنها عضو خانواده سلطنتی این کشور است که از زمان انقلاب تا کنون به ایران سفر کرده است. وی در بهمن ۱۳۸۲ و پس از وقوع زلزله بم به ایران رفت و ضمن حضور در مناطق زلزله زده با سید محمد خاتمی، رئیس جمهوری وقت ایران دیدار کرد. زلزله بم در سال ۱۳۸۲ به وقع پیوست و بیش از ۵۰ هزار کشته برجای گذاشت.
سازمان هواپیمایی کشوری با بیان اینکه تا کنون تنها ۳۰ درصد بلیت پروازهای اربعین به فروش رفته، از ممنوعیت فروش چارتری این پروازها خبر داد.
براساس آخرین یافته ها مشخص شد در بهترین حالت تنها حدود نیمی از زائران تاکنون در سامانه سماح ثبت نام کرده اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ