قانون جوانی جمعیت همچنان مورد انتقاد کارشناسان است. اگرچه این قانون با هدفی درست تدوین و تصویب شده است اما رویکرد و نگاه تدوین‌کنندگان این قانون به نظر می‌رسد نه‌تنها با واقعیات جامعه همخوانی ندارد، بلکه از همین قانون نه‌چندان کامل نیز تنها مفادی مورد توجه قرار گرفته‌اند که با برخوردهای سلبی و پلیسی همراه هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر خارجه گفت: حجم تبادلات تجاری دوجانبه ایران و پاکستان در ۲۰ ماه اخیر به میزان خوبی رشد داشته است، اما رضایت‌بخش نیست و گام بعدی ما ارتقا به حجم پنج میلیارد یورو است.
معاون سیاسی دفتر رئیس‌جمهور گفت: عضویت کامل در شانگهای با موفقیت نهایی شد و گام بعدی بریکس است.‌
فرمانده پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ ادامه داد: کارآگاهان در گام بعدی با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف جرم و اقدامات اطلاعاتی هویت متهم را شناسایی کرده و متوجه شدند که متهم با اجرای نقشه قبلی این سرقت را انجام داده است.
وقتی دانشمندان در سال ۲۰۱۵ کشف کردند که فیل‌ها دارای نسخه اضافه‌ای از ژن سرکوب‌کننده تومور به نام TP53 هستند، گام منطقی بعدی این بود که بررسی کنند که آیا افزایش فعالیت TP53 در موش‌ها سرطان را کاهش می‌دهد یا خیر.
در جریان سفر اخیر سلطان عمان به کشورمان، روابط ایران و مصر یکی از محورهای اصلی مذاکرات میان مقامات عالی دو کشور بوده است و به نظر می‌رسد سلطان حامل پیامی از طرف قاهره بوده است.
وزیر ارتباطات گفت: الان بیش از ۳۵ میلیون نفر از هموطنان در پیامرسانهای داخلی حضور دارند و در گام بعدی آنها به یکدیگر متصل می شوند تا کاربران آنها بتوانند با یکدیگر پیام دهند
وزیر ارتباطات گفت: الان بیش از ۳۵ میلیون نفر از هموطنان در پیامرسانهای داخلی حضور دارند و در گام بعدی آنها به یکدیگر متصل می شوند تا کاربران آنها بتوانند با یکدیگر پیام دهند
امروز ورزشگاه یادگار امام محل حضور کارشناس مجوز حرفه‌ای بود.
کیهان نوشت: اولین گام ضروری و اجتناب‌ناپذیر پیشگیری جدی از کشف حجاب است. همان‌گونه که معتاد فریب‌خورده را به حال خود رها نمی‌کنند تا با اندرز و نصیحت از این بلای خانمانسوز دست بردارد بلکه ابتدا و در اولین گام مانع استفاده او از مواد مخدر می‌شوند و در گام بعدی، برای آگاهی او از عواقب خطرناک اعتیاد و ضرورت ترک آن تلاش می‌کنند.
مدیر امور فنی شرکت نفت مناطق مرکزی گفت:اگر روش‌های شرکت‌های دانش بنیان برای احیای چاه‌های نفت موثر باشد، می‌توان در گام بعدی از ظرفیت آن‌ها برای چاه‌های گازی هم استفاده کرد.
اقدام رهبر انقلاب و قوه قضاییه گام مهمی برای آرامش بخشیدن به جامعه و فضای سیاسی کشور بود لذا سوال این است که آیا صدور بیانیه های شعاری و غیر عملی آیا می تواند پاسخ مناسبی به این حرکت باشد یا خیر؟این بیانیه ها چه تاثیری بر اقدامات مهم بعدی خواهد گذاشت؟
نماینده ادوار مجلس با اشاره به سه اقدام ضروری برای تحقق گام دوم انقلاب گفت: کار مهم در گام بعدی انقلاب آن است که توسعه شعاری جای خود را به توسعه عملیاتی بدهد.
اگر در خانه فرزند کوچک دارید بعید نیست که روی دیوار خط کشیده باشد. برای پاک کردن خطوط روی دیوار هم راه حل وجود دارد. مقدار کمی خمیر دندان سفید را با یک پارچه مستقیماً روی خطوط بمالید. از نوع ژله‌ای خمیر دندان استفاده نکنید؛ می‌توانید خمیر دندان را با مقدار کمی آب در یک فنجان مخلوط و کمی رقیق کنید. این مخلوط رقیق شده را روی خطوط بمالید. بگذارید خمیر دندان ۵ تا ۱۰ دقیقه بماند. علامت را با پارچه بشویید. خمیر دندان را با یک پارچه مرطوب پاک کنید. علامت باید از بین برود.
علی فتح‌الله‌زاده بعد از باز کردن پنجره نقل و انتقالاتی استقلال حالا باید برای عبور از یک بحران بزرگ دیگر گام بردارد.
معاون جرائم جنایی پلیس آگاهی پایتخت گفت: کارآگاهان اداره یکم پلیس آگاهی در گام بعدی با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم، هویت متهمان را شناسایی کردند و در ادامه نیز موفق به ردیابی مخفیگاه متهمان در محله یاغچی‌آباد شدند.
بانوی ملی‌پوش روئینگ کشور گفت: گام بعدی من کسب مدال در هانگژو و راه یافتن به فینالA قهرمانی جهان است.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با بیان این که نیمه دوم در اختیار ملی‌پوشان کشورمان بود گفت: باید به گل می‌رسیدیم اما این اتفاق نیفتاد و رویا ما کامل نشد و از حالا باید به فکر گام بعدی باشیم.
سرمربی تیم ملی عنوان کرد که تیمش باید در نیمه دوم دروازه آمریکا را باز می‌کرد.
این منطق قادر است چرخۀ خشونت در یک جامعه را تا نهایت خونبارش پیش ببرد، زیرا در گام بعدی به فرض گفته خواهد شد، او می‌کُشد پس من هم می‌کشم، او شکنجه می‌دهد، پس من هم شکنجه می‌دهم، او زور می‌گوید پس من هم زور می‌گویم، مگر من چه کم از او دارم!
چارچوب هماهنگی شیعی عراق در واکنش به حوادث امروز عراق و به تعطیلی کشاندن قوه قضاییه عراق از سوی طرفداران صدر واکنش نشان داد.
شبکه اسکای نیوز به نقل از منابع سیاسی عراقی، به گام بعدی مقتدی صدر رهبر جریان صدر عراق اشاره کرد.
رهبر جریان صدر با ادعای اینکه گروه های سیاسی مناظره علنی را قبول نکرده اند، گفت که گفتگوی محرمانه ای وجود نخواهد داشت و همه باید منتظر اقدام بعدی باشند.
پرسپولیس در یک بازی نفسگیر نتوانست در گام اول از پس ذوب آهن بربیاید و بدون گل زده منتظر مهاجم هلندی خود در بازی‌های بعدی خواهد بود.
مدیرکل پیشین خاورمیانه وزارت امور خارجه درباره سرانجام پرونده هسته ای ایران اظهار می دارد: باید قطعنامه شورای حکام را یک گام تلقی کرد و اگر تا سه ماه آینده توافقی حاصل نشود و وضعیت عادی نگردد ممکن است گام بعدی ارسال پرونده ایران به شورای امنیت باشد و طبیعتا بازگشت پرونده ایران به شورای امنیت می تواند عواقب ناخوشآیندی به همراه داشته باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ