طی هفته‌های اخیر یحیی گل محمدی با اعتماد ویژه به بازیکنان جوانی که از آکادمی راهی تیم بزرگسالان شده، امیدواری بزرگی را در این بخش شکل داده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تهیه‌کننده «پرونده باز است» درباره دیدگاه و دغدغه کیومرث پوراحمد برای ساخت این فیلم، گفت: مرحوم پوراحمد ۱۱ سال پیش قرار بود این فیلم را با همراهی تهیه‌کننده دیگری بسازد که نتوانستند برای آن مجوز بگیرد. او این قصه را بسیار دوست داشت و اگر اینگونه نبود که بعد از ۱۱ سال بار دیگر سراغ آن نمی‌رفت. حتی در مقطعی در سال ۹۲ هم با هم می‌خواستیم این فیلم را بسازیم که شرایطش مهیا نشد و سراغ فیلم‌های بعدی رفتیم.
عبدی گفت: سیستم ارشاد در حوزه رسانه‌ها شفاف و درست عمل نمی‌کند. اینکه توسط قرارگاه ثارالله ده‌ها و صد‌ها شکایت علیه رسانه‌ها انجام می‌گیرد و مسوولان ارشاد هم از این شکایات حمایت می‌کنند، اشتباه است. به نظر می‌رسد برخی تصور می‌کنند، مطبوعات هم مانند صدا و سیما، رسانه زیرمجموعه آن‌ها هستند و باید هرچه آن‌ها دوست دارند، منعکس کنند.
گروه‌های مقاومت در جنین تاکید کردند: در سایه نبرد بأس جِنین تأکید می‌کنیم که گزینه جهاد و مقاومت تا زمانیکه اشغالگری پابرجاست، باقی خواهد بود. ما در صحنه حضور خواهیم داشت.
وظایف دولت در قبال کشاورزانِ تولیدکننده محصولات اساسی و در رأس آنها گندم موظف به اعمال انواع حمایت‌های مستقیم کشاورزان از کشاورزان بدون هیچ قید و شرطی است.
دبیر کمیسیون هماهنگی بانک های استان کرمان و مدیر شعب بانک کشاورزی استان کرمان از تمرکز منابع و مساعدت‌های شرکت ملی مس در این استان تقدیر کرد و گفت: اگر شرکت ملی مس نبود قطعا در پرداخت تسهیلات، شرمنده مردم می‌شدیم.
رئیس جمهور کره جنوبی می‌گوید ممکن است حمایت خود از اوکراین را فراتر از کمک‌های بشردوستانه و اقتصادی ادامه دهد.
هزاران نفر از مردم جمهوری چک در اعتراض به کمک‌های بیش از حد دولت این کشور به اوکراین برای جنگ با روسیه به جای هزینه‌کرد برای مقابله با بحران انرژی پراگ، به خیابان‌ها آمدند.
مجری طرح احداث ورزشگاه شهدای صنعت مس در کرمان گفت: با حمایت های دکتر رستمی مدیرعامل شرکت مس فاز پایانی استادیوم شهدای صنعت مس اوایل فروردین امسال آغاز می شود.
کارگاه‌آموزشی «حکایت‌های حیاتی پایه و آمادگی در مخاطرات» با حضور جمعی از اهالی رسانه‌و اعضای باور(باشگاه آموزش و رسانه) برگزار شد.
مدیرعامل بانک رفاه کارگران بخشی از عملکرد این بانک در سال جاری در راستای مشارکت و حمایت تسهیلاتی از پروژه‌های کلان ملی در حوزه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی، سلامت و... را تشریح کرد.
صنایع، دانشگاه‌ها و بخش تحقیقات برای اجرای طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت پیشقدم شدند.
رئیس مرکز تحقیق‌وتوسعه همراه اول گفت: توسعه ۵G در گرو ایجاد انگیزه برای ورود صنایع به استفاده از سرویس‌های این نسل خواهد بود، در حالیکه همچنان شیب کاربری ۴G به سمت B۲C است.
رئیس سازمان داوطلبان گفت: خدمات حمایتی دارو و درمان جمعیت هلال احمر به بیماران نیازمند در ۹ ماهه نخست امسال در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته بیش از ۶۳ درصد رشد داشته است.
رئیس‌ جمهور صربستان امروز از حمایت‌ های روسیه در بحبوحه افزایش تنش ها با کوزوو تشکر کرد.
رئیس کل دادگستری استان تهران از خروج از ورشکستگی یک شرکت تولیدی در حوزه فولاد با پیگیری‌ها و حمایت‌های قضائی خبر داد.
رئیس کل دادگستری استان تهران از خروج از ورشکستگی یک شرکت تولیدی در حوزه فولاد با پیگیری‌ها و حمایت‌های قضائی خبر داد.
تیم‌های سفیران حمایت‌های روانی و اجتماعی جمعیت هلال احمر ۶ استان در بوشهر پس از کارگاه آموزشی، تمرین کاربردی را برگزار کردند.
دبیرکل جنبش مقاومت اسلامی حزب الله لبنان با سفیر سوریه در پایان ماموریت وی در بیروت، دیدار و گفتگو کرد.
فدراسیون فوتبال کره‌جنوبی باانتشار بیانیه تند «حمایت غیرمتعارف قطر از ای اف سی» را عامل انتخاب این کشور برای میزبانی جام ملتهای آسیا دانست.
سرمربی پرسپولیس بابت شرایط شکل گرفته و حمایت‌ها از هواداران، مدیریت و پیشکسوت تشکر کرد.
یک کشتارگاه صنعتی طیور که مدتی قبل مورد بازدید رئیس کل دادگستری استان تهران قرار گرفته بود، با حمایت‌های قضایی از ورشکستگی خارج و به مالکان آن تحویل داده شد.
یک کشتارگاه صنعتی طیور که مدتی قبل مورد بازدید رئیس کل دادگستری استان تهران قرار گرفته بود، با حمایت‌های قضایی از ورشکستگی خارج و به مالکان آن تحویل داده شد.
نوه «نلسون ماندلا» خطاب به مشاور مقام معظم رهبری، گفت: ما هرگز حمایت‌های شما را در حمایت از نهضت آزادی آفریقای جنوبی فراموش نخواهیم کرد.
سفیر آفریقای جنوبی در کشورمان گفت: انقلاب مردم آفریقای جنوبی نه تنها مورد حمایت امام خمینی(ره) قرار گرفت بلکه به انقلابیون ما جرأت و جسارت سرنگونی رژیم آپارتاید را داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ