چند ساعت قبل از زلزله با او حرف زدیم، مدام شوخی میکردیم و می‌خندیدم اما خنده روی لبهای خشک شد، هنوز هم رفتن حامد را باور نمی‌کنیم...
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اهواز- رئیس بنیاد مسکن کشور گفت: بازسازی منازل شادگان و بندر امام با سرعت انجام شود.
مجید ناصری‌نژاد نماینده مردم شادگان درخصوص حادثه سوءقصد به خود گفت: ما در مراسم کلنگ‌زنی دانشکده پرستاری شادگان به همراه جمعی از مسئولین حضور داشتیم که یک فرد جوانی با یک بطری بنزین ۲-۳ لیتری آمد و بنزین را روی من ریخت.
شادگان- مدیر جهاد کشاورزی شادگان گفت: نخلستان‌های شهرستان شادگان در برابر آفت سوسک چوب‌خوار ایمن شدند.
شادگان- معاون سازمان حفاظت محیط زیست گفت: تهیه سند توسعه تالاب شادگان پس از دستور رئیس جمهور در دستور کار سازمان حفاظت محیط زیست قرار گرفت.
درویش توضیح می‌دهد: «ساخت‌وساز اقامتگاه و هتل و تبدیل آن به جایی مانند کیش، کاملا خطاست. آشوراده در زون امن میانکاله قرار دارد و معبر ورود پرندگان مهاجر به کشور است. این پرندگان نیز نیاز به امنیت دارند تا به ایران وارد شوند. ضمن اینکه این پرندگان می‌توانند با آفات مقابله و حاصلخیزی خاک منطقه را تقویت کنند.»
اهواز - رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: تا یک ماه آینده طرح جامع گردشگری شادگان آماده و تقدیم دولت خواهد شد.
اهواز - رئیس جمهور در ادامه سفر خود به استان خوزستان از تالاب شادگان بازدید کرد.
اهواز - رئیس جمهور امروز در سفر به شادگان از تالاب بین المللی شادگان بازدید کرد.
اهواز- رئیس جمهور در دومین روز سفر خود به خوزستان برای سخنرانی در میان مردم شادگان حضور یافت.
اهواز - مردم شادگان با حضور در محل سخنرانی رئیس جمهور، آماده استقبال از «سید ابراهیم رئیسی» هستند.
طرح میان‌مدت آبرسانی غدیر، ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر از جمعیت خوزستان را زیرپوشش قرار می‌دهد و طرح اصلی آن در ۲ سال آینده به پایان می‌رسد.
شادگان- نماینده مردم شادگان در مجلس با اشاره به وجود زیرساخت‌های مطلوب بندری در این شهرستان گفت: به‌کارگیری مناسب از این ظرفیت‌ها باعث محرومیت‌زدایی در منطقه خواهد شد.
شادگان- استاندار خوزستان با تأکید بر رونق هرچه بیشتر بندر شادگان گفت: این بندر تجاری پشتوانه خوبی برای صادرات محصولات شیلاتی و کشاورزی کشور است.
اهواز- علاوه بر فعالیت شرکت فولاد و تأمین نشدن حق‌آبه که وضعیت اسفناکی را برای تالاب شادگان رقم زده، این بار اجرای طرح پتروشیمی در محدوده تالاب بر نگرانی مردم و فعالان محیط زیست افزوده است.
شامگاه گذشته به دفتر امام جمعه شادگان تیراندازی شد.
معاون محیط طبیعی اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان گفت: آورده تالاب شادگان از رودخانه جراحی است که عنوان می‌شود این رودخانه به دلیل پایین بودن تراز آب، آب ندارد. همه تلاش ما این است که حداقل آبی وارد تالاب بین‌المللی شادگان شود و آب را در این تالاب رهاسازی کنیم. هر چند اکنون روزانه میزان آبی وارد تالاب می‌شود، اما این آب، تنها مقداری از نیاز آبی تالاب است.
اهواز - دفتر حجت‌الاسلام منصوری امام جمعه شادگان توسط یک موتور سوار ناشناس به رگبار بسته شد.
به گفته یک شاهد عینی تیر‌های شلیک شده به درب و تجهیزات دفتر برخورد کرده است.
شادگان- فرمانده انتظامی خوزستان از انهدام باند قاچاق سلاح در شهرستان شادگان و کشف ۱۰ هزار و ۹۰۰ عدد فشنگ جنگی خبر داد.
مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب از اطفای حریق در یکی از چاه‌های میدان نفتی شادگان با اقدام به موقع تیم‌های عملیاتی خبر دا
ناصری، مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون گفت: آتش‌سوزی صبح امروز میدان نفتی شادگان با دستکاری عوامل ناشناس رخ داد.
اهواز - مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب از اطفای حریق در یکی از چاه‌های میدان نفتی شادگان خبر داد.
محوریت فولاد اکسین در منطقه با صادرات محصولات
ناصری نژاد نماینده مردم شادگان در مجلس با بیان اینکه پیش از این حادثه سابقه تهدید یا دشمنی با کسی را نداشته‌ایم افزود: تا کنون علت تیراندازی به منزلمان را نمی‌دانم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ