فرنگی‌کار وزن 67 کیلوگرم تیم ملی کشورمان گفت: هرچند تیم جوانی هستیم اما برای بالا بردن پرچم ایران در جام جهانی آماده‌ایم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
برونو گیمارش، ستاره نیوکسل، می‌گوید از بازی کردن جلوی منچسترسیتی متنفر است.
ورود بازیکنان جدید از سوی تیم‌های ملی پایه فوتبال ایران می‌تواند بهترین خبر برای مربیان به خصوص امیر قلعه نویی در تیم ملی بزرگسالان باشد.
طارمی: به کافا آمدیم که همه تیم‌ها را ببریم
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس از مخالفت هیات رئیسه فدراسیون فوتبال برای دادن سه دانگ سند ساختمان باشگاه پرسپولیس خبر داد.
قوانین جدید فدراسیون دست سرمربیان تیم‌ها را می‌بندد؛ در این فصل احتمالا همه باشگاه‌ها با کمبود بازیکن مواجه شوند.
اگر عملکرد تیم‌ها در فقط یک نیمه مقایسه می‌شد و نتایج آن نیمه ملاک قرار می‌گرفت، اتفاقات عجیبی را در مسابقات شاهد بودیم.
یا کامل تیم را منحل کنید یا همه جوره حمایتش کنید، این صحبت های بازیکنی است که سال ها تجربه حضور در تیم های نفتی را دارد.
شاهرخ بیانی یکی از ستاره‌های بزرگ فوتبال ایران در دهه 60 است که در تهران در سه تیم سابقه بازی دارد.
سرمربی نام آشنای تیم جوانان عراق تیم ملی ایران را یکی از بهترین تیم‌های آسیا دانست.
پس از جدایی جواد نکونام از فولاد، حمیدرضا رجبی به عنوان سرمربی این تیم انتخاب شد و در نشست خبری پیش از بازی با الهلال حضور پیدا کرد.
سرمربی تیم والیبال لبنیات هراز آمل می‌گوید با توجه به اینکه به هفته‌های پایانی لیگ برتر رسیده‌ایم، تیم‌ها در بهترین شرایط قرار دارند.
کاپیتان سابق تیم ملی پس از مدت‌ها در یک مصاحبه مفصل به انتقاد از شرایط فوتبال ایران پرداخت و به سوالات متعددی پاسخ داده است.
محمود فکری می‌گوید سایپا در نقل و انتقالات نیم فصل تقویت شده و تنها نیاز به زمان بیشتری برای هماهنگی دارد.
مربی تیم تکواندو فرمانیه گفت: هفته پایانی است و همه تیم ها مدعی، به همین دلیل کار برای همه تیم ها سخت است اما به کسب یکی از سکوهای قهرمانی این دوره از مسابقات امیدواریم.
جسارتا ما حتی نتوانستیم از جام جهانی قطر-به جز آن دلار‌هایی که فیفا به همه تیم‌های حاضر در جام جهانی می‌دهد- اندازه بانو «ایوانا نول» مدل اهل کرواسی هم سود کنیم. زنی که با زرنگی و ارتباطاتش خواسته یا ناخواسته از نظریه میان فرهنگی به بهترین نحو ممکن استفاده کرد و با آن شکل و شمایل و نوع لباس پوشیدنش در قطر حضور یافت. هم تمام بازی‌های تیم ملی کشورش را تا کسب مقام سوم تماشا کرد، هم چهره شد و حالا به عنوان یک مدل پرطرفدار، قیمت‌های نجومی برای تبلیغات در وب سایت و پیج اینستاگرام و سایر حساب هایش در شبکه‌های اجتماعی در نظر گرفته است.
ستاره سابق تیم ملی آرژانتین معتقد است تیم ملی کشورش جدی‌ترین مدعی قهرمانی جام جهانی است.
گادوین منشا در مصاحبه‌ای ضمن گلایه از شرایطش در مس رفسنجان درباره صعود تیم ملی از گروه دوم جام جهانی هم بسیار قاطعانه حرف زده است.
مربی فولاد معتقد است این تیم با وجود اینکه در دیدار با پیکان استرس داشت اما کاملا روی بازی مسلط بود.
نکونام می‌گوید ملوان تیم خوبی است که یک نیمه هم استقلال را شکست داد.
مهدی تاج اظهارنظر روز گذشته‌اش در مورد حذف قطعی پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا را اصلاح کرد.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز رضایت از وضعیت تیمش برای برگزاری دیدار هفته پنجم لیگ برتر گفت: بازیکنان جدیدی که به تیم ما اضافه شده‌اند عاشق پرسپولیس هستند.
دروازه‌بان گل‌گهر معتقد است همه تیم‌ها در این فصل کار سختی دارند و هیچ بازی راحتی در انتظارشان نیست.
سرمربی تیم ملی والیبال نشسته مردان گفت: همان طور که در پارالمپیک توکیو با ارایه بهترین تاکتیک دنیا برگه برنده مسابقات بودیم، در جهانی بوسنی نیز با تاکتیک جدید همه تیم‌ها را غافلگیر خواهیم کرد.
هافبک جوان نفت مسجد سلیمان معتقد است که سال سختی در انتظار تیمش خواهد بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ