«ارائه تسهیلات» یا «زمین» یا مثلا «حضور بدون نوبت در قرعه کشی خودرو» یا «حاشیه امن داشتن برای قرار نگرفتن در تعدیل نیرو» یا همچنین در نوبت استخدام قرار گرفتن، همه احکامی هستند که در قانون «حمایت از خانواده و جوانی جمعیت» دیده می‌شود؛ اما...
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سردار سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به بحران جمعیتی که ناشی از نقشه دشمن است، بیان کرد: کاهش جمعیت کشور، طی یک برنامه چندین ساله متاثر از سازمان‌های بین‌المللی در ایران اجرا شد و امروز آثار منفی آن را می‌بینیم و رفع آن بازهم به دست گروه‌های جهادی و با طرح‌هایی همچون ازدواج آسان و فرزندآوری قابل حل است.
وزارت ورزش با همکاری وزارت نیرو و برای برطرف شدن مشکل کاهش سطح آب دریاچه آزادی هفته آینده اقدامات فنی خواهد داشت.
گرمسار- نماینده گرمسار و آرادان در مجلس خشکسالی و کم آبی را بزرگترین بحران این حوزه انتخابیه دانست و گفت: شاهد کاهش ۶۰ درصدی نزولات جوی در گرمسار هستیم.
بازسازی نوکمپ و انتقال بارسا به ورزشگاه مونتجوئیک که رفتن به آن مشکلات خاص خود را دارد، باعث شده تا درخواست بلیت از سوی هواداران با کاهش چشمگیری روبه‌رو شود.
اصفهان- وزیر کشور، رفع مشکل آلودگی هوا را ساده تر از معضل کمبود آب دانست و گفت: تامین آب زمان بر است اما مقابله با آلودگی هوا با راهکارهای کارشناسی شده در سریع ترین زمان، عملیاتی می‌شود.
عبدالناصر همتی نوشت: کنترل تورم، درگرو اعمال جدی سیاست‌های انقباضی پولی است که تقاضای کل در اقتصاد را کاهش دهد. تا زمانی که کسری بودجه دولت (مازاد تقاضا از سوی دولت) ادامه دارد، کنترل تورم بسیار سخت خواهد بود، و البته هزینه آن، در صورت موفقیت، کاهش تقاضای بخش خصوصی خواهد بود.
پروفسور هاگای لوین، یکی از محققان این مطالعه گفت: «ما یک مشکل جدی داریم که اگر برطرف نشود، می‌تواند بقای بشر را تهدید کند.»
برنج غذای عمده‌ی درصد قابل توجهی از جمعیت جهان است و بدین ترتیب میلیون‌ها نفر در سراسر جهان در معرض خطرات ناشی از مصرف آرسنیک قرار دارند. برای حل این مشکل، به رژیم غذایی خود تنوع دهید و آن را به چند ماده غذایی خاص همچون برنج محدود نکنید. با این وجود اگر برنج بخش عمده‌ای از رژیم غذایی شما را تشکیل می‌دهد، اطمینان حاصل کنید برنج مصرفی تان محصول مناطقی که آلوده نیستند، باشد.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به لزوم کاهش مدت زمان حج تمتع گفت:مشکل ارز زائران حل می‌شود.
نماینده مردم خمین در مجلس گفت: منابع درآمدی تمام هزینه‌های پیش‌بینی شده کشور باید مشخص و شفاف باشد که لحاظ کردن این موضوع منجر به رفع مشکل کسری بودجه خواهد شد.
ما مشکل معیشت مردمی و رفاه خانوار داریم در کشور به طور محسوس؛ این بدون رشد اقتصادی علاج‌پذیر نیست. ما اگر بخواهیم فقر را برطرف بکنیم، اگر بخواهیم رفاه خانوار را در کشور رشد بدهیم این احتیاج دارد به رشد اقتصادی در کشور، بدون این امکان ندارد.
نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: برای کنترل وضعیت ارز و کاهش نرخ ارز آزاد، دولت باید در این بازار دخالت مستقیم کند.
تفاوت فاحش قیمت خودرو کارخانه و بازار آزاد باعث شده است تا دولت برای خارج شدن از این مشکل جدی، محصولات خودرویی را در بورس کالا عرضه کند. اما سؤال مهم این است: «کاهش قیمت خودرو توسط بورس کالا چگونه امکان پذیر است؟» در این بررسی به طور کامل به این پرسش پاسخ می‌دهیم.
عربستان سعودی به زوج‌های غیر متاهل اجازه نمی‌دهد با یکدیگر زندگی کنند اگرچه قوانین و آداب و رسوم در آن کشور در برخی از موارد کاهش یافته است.
کمر درد مشکل رایجی است که بسیاری از ما بار‌ها آن را تجربه کرده‌ایم. البته بعضی افراد به طور مزمن دچار این بیماری هستند. تغذیه می‌تواند در هر کدام از انواع کمر درد نقش مهمی داشته باشد. به این ترتیب برای کاهش میزان درد به افرادی که دچار کمر درد مزمن هستند توصیه می‌شود رژیم غذایی خاصی در پیش بگیرند.
یک منبع آگاه از کاهش 70 درصدی صادرات گاز ایران به دلیل مشکلات فنی ایجاد شده برای کمپرسورها خبرداد و گفت: تیم فنی مشترک بین ایران و ترکیه برای رفع مشکل ایجاد دشه است.
مدیرکل دفتر صنایع شیمیایی پلیمری وزارت صمت گفت: به دلیل کاهش تولید روغن موتور در ۲ واحد اصلی تولیدکننده، با کمبود و افزایش قیمت این محصول در بازار مواجه شدیم که الته به زودی مشکل حل می شود.
محققان پی بردند در زنان چاق، التهاب ممکن است موجب کاهش تولید شیر شود.
نماینده مردم رباط کریم در مجلس شورای اسلامی گفت: طبق گفته یکی از متخصصان، با تولید ماشین‌های آب سوز مشکل آلودگی هوا و بحران انرژی حل و فصل خواهد شد.
زمانی که افراد هم چاقی و هم بی اختیاری ادرار دارند، اغلب به کاهش وزن تشویق می‌شوند. تحقیقات نشان می‌دهد وقتی افراد مبتلا به چاقی شدید تحت عمل جراحی کاهش وزن قرار می‌گیرند، می‌تواند مشکلات مثانه آنها- حداقل در دو سال اول- کاهش یابد.
نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی گفت: برای حل مشکل جمعیت، باید مشکل مسکن حل شود و هزینه آموزش و بهداشت کاهش یابد.
بر اساس یک مطالعه آزمایشگاهی که در مجله Chest منتشر شده سوپ مرغ ممکن است به طور موقت به کاهش گرفتگی، کنترل التهاب و آبرسانی به شما در هنگام سرماخوردگی کمک کند. سوپ مرغ مانند یک پتوی گرم در یک کاسه است.
مشکل زمانی حادتر می‌شود که بدانیم صندوق‌های بازنشستگی کشوری و لشگری با ورشکستگی روبرو هستند و در اگر دولت به آن‌ها کمک نکند، این صندوق‌ها نمی‌توانند از عهده انجام تعهدات خود برآیند، حدود ۱۵۰۰ میلیارد تومان نیاز است تا اوضاع آن‌ها سروسامان پیدا کند؛ بنابراین در حال حاضر وضعیت صندوق‌های بازنشستگی با بحران روبرو است و آن‌ها امروز با وضعیت بسیار وخیمی دست و پنجه نرم می‌کنند.
نشریه پلیتیکو نوشت که منابع نظامی اعضای ناتو در اروپای شرقی کاهش یافته و این موضوع برای واشنگتن دردسرساز شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ