هافبک نساجی علی‌رغم زدن گل قهرمانی حذفی نتوانست در سوپر جام این کار را تکرار کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس و نایب رئیس باشگاه الاتحاد عربستان برای ادامه مذاکرات جذب فابینیو از لیورپول به انگلیس سفر کرده‌اند.
رشت - مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان با بیان اینکه سرای محتشم رشت باید به صورت مشارکتی مرمت شود، گفت: مرمت و بازسازی مغازه‌های داخل کاروانسرای محتشم در اولویت است.
نماینده مجلس شورای اسلامی، گفت: سفرهای رئیس‌جمهور به کشورهای خارجی و تقویت روابط ایران با سایر کشورها باعث می‌شود ما در منطقه نفوذ بیشتری داشته باشیم.
معاون اجرایی رئیس جمهور در نشست بررسی فرصت‌های سرمایه‌گذاری و توسعه اقتصادی استان آذربایجان شرقی، سفرهای استانی رئیس‌جمهور را میانبر خدمت‌رسانی به مردم دانست.
دبیر کل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی گفت: بدون شک سفرهای رئیس‌جمهور نشانه پایان نظام تک‌قطبی و پایان دخالتهای آمریکا در منطقه بوده و قدرت ایران را در دید و منظر دشمنان غیر قابل انکار کرد.
گروهی از محققان روشی برای تولید ارزان قیمت شبیه سازهای سر آکوستیک ابداع کرده اند. آنها می توانند شیوه ورود و فراوری صوت را به خصوص در محیط های پرسروصدا مانند مهمانی اندازه گیری کنند.
مارهای پرنده بلند و نازک هستند و سرهای کشیده دارند. طول آنها ممکن است به 90 الی 120 سانتی متر برسد. مردمک‌های آن به شناسایی و تخصیص اطراف آن ها کمک می‌کند، زیرا افقی و کلیدی شکل هستند. معمولاً دارای سری صاف و سبز با چانه کرم یا صورتی رنگ و دم بسیار بلند هستند. نیش‌های آن‌ها نسبت به اندازه بدن مار نسبتاً بزرگ‌تر است.
روزنامه جوان: تصویر زنان با موهای باز و سرهای برهنه رفته‌رفته در سطح شهر بیشتر نمود می‌یابد. زنان و دخترانی که اگر چه تعدادشان به نسبت بانوانی که حجاب شان را رعایت می‌کنند بسیار کمتر است، اما نوعی از بی‌قانونی و عصیانگری را به نمایش می‌گذارند.
خرم‌آباد- مدیرکل مدیریت بحران استان لرستان با بیان اینکه سدهای «کزنار» و «کمندان» پر شده است، گفت: چند متر تا تکمیل مخزن «معشوره» باقی مانده است.
دو ستاره بلندقامت سپاهان در کنار هم راهی زمین چمن مجموعه باغ فردوس شدند.
مشهد ـ مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: نوروز امسال یک میلیون و ۹۳ هزار نفر از طریق اتوبوس جابجا شده اند که این میزان در مقایسه با مدت مشابه ۲۱ درصد رشد داشته است.
ساوه- دادستان کل کشور گفت: سفرهای میدانی نقش مهمی در تصمیم‌گیری‌ها برای رفع دقیق نقاط ضعف دارد.
به دنبال وقوع سرمای شدید و بارش برف و یخ‌ زدگی طی هفته های گذشته در افغانستان، دست‌کم ۱۶۶ نفر تا کنون جان باخته اند.
این روز‌ها بازار اجاره مسکن بر خلاف ماه‌های گذشته کمی آرام‌تر شده و بسیاری از مستاجران اعلام می‌کنند که با نزدیک شدن به انتهای سال و عدم پیش بینی قیمت‌ها در سال جدید، مالکان سعی دارند واحد‌های مسکونی خود را زودتر اجاره دهند.
در افغانستان ۲۴ نفر بر اثر سرمازدگی جان خود را از دست دادند.
مشهد ـ مدیر جهاد کشاورزی فریمان گفت: در پی برودت هوا و یخبندان سرمای هوا به گلخانه های فریمان ۲۰ میلیارد تومان خسارت وارد کرد.
منابع یمنی اعلام کردند که ۷ کودک آواره در اردوگاه های آوارگان در پی موج شدید سرما در استان مارب در ۱۷۰ کیلومتری شرق صنعا، جان باختند.
سازمان هواشناسی کشور درخصوص یخ‌زدگی، کاهش دید، لغزندگی جاده‌ها، اختلال در تردد، احتمال بالا آمدن ناگهانی سطح آب رودخانه‌ها، احتمال ریزش سنگ در جاده‌های کوهستانی، احتمال تاخیر در پرواز، احتمال تنش دمایی در باغات و مزارع، افت فشار گاز، احتمال بالا آمدن ناگهانی سطح آب رودخانه‌ها و احتمال آبگرفتگی محلی و محدود در معابر بر اثر این مخاطره جوی هشدار داد.
سرمای شدید هوا در ورزشگاه آزادی باعث شد سرمربی استقلال در بازی امروز نتواند تیپ خود را حفظ کند.
شماره هشت تیم ملی ایران در بیشتر نبردهای هوایی مقابل بازیکنان ولز برنده بود.
شاید کمتر کسی از دنبال کنندگان فوتبال گمان می‌کرد شاگردان هانس فلیک با سرهای به زمین خیره شده زمین بازی اول را ترک کنند‌.
رئیس پلیس راهور فراجا با بیان اینکه ۳۵ درصد از وسایل نقلیه در کشور فرسوده است، گفت: روزانه ۲۵ میلیون سفر در کلانشهر تهران انجام می‌شود که ۸ برابر ظرفیت معابر است.
دومین جلسه ستاد مدیریت محلات شهر تهران صبح امروز به ریاست علیرضا زاکانی و با حضور اعضای این ستاد برگزار شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ