رئیس و نایب رئیس باشگاه الاتحاد عربستان برای ادامه مذاکرات جذب فابینیو از لیورپول به انگلیس سفر کرده‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معضل افزایش سگ‌های ولگرد در تهران، روز به روز در زیست شهری شهروندان پایتخت پررنگ‌تر می‌شود. یک منبع آگاه به فراز گفته که از ابتدای سال، ۴هزار و ۴۲۳نفر پس از گزیدگی از سوی این حیوانات، دُز صفر واکسن هاری را تزریق کرده‌اند و بیشتر موارد، مربوط به سگ‌های ولگرد در پارک‌ها و معابر شهری است که گوش‌هاشان با پلاک‌های شهرداری تهران سوراخ شده است. روزنامه‌های منتسب به جریان اصولگرایی و طرفداران این جریان، افزایش آمار سگ‌گزیدگی را به نگهداری سگ‌ها در خانه ربط می‌دهند اما، گزارش شهروندان این ادعا را نقض می‌کند.
پلیس شهر لس آنجلس آمریکا استفاده از سگ های رباتی را آغاز کرد.
سگ های قوی می توانند با صاحبان همگام باشند و به عنوان محافظ خانواده عملکرد خوبی داشته باشند. تا زمانی که آنها مجبور نباشند جنبه قوی خود را نشان دهند، هر یک از این سگ های شکاری عضلانی می توانند بهترین دوست شما باشند.
این سگ ها می توانند تاریخچه خود را به نژادهای قاره ای که توسط مستعمره نشینان بوئر به آفریقای جنوبی آورده شدند و سپس با سگ های بومی آمیخته شدند، ردیابی کنند.
همتی در تشریح اتفاق روی داده برای این دختربچه گفت: گویا چند سگ با هم به خانواده‌ام حمله می‌کنند که فرزند بزرگترم از صحنه فرار می‌کند، ولی سگ‌ها دختر 10 ساله‌ام را گیر انداخته و مصدوم می‌کنند که در حال حاضر در بیمارستان بستری است.
یک گوزن که به دام دسته سگ های وحشی در پارک ملی کروگر افتاده بود، به شکل معجزه واری توسط اسب آبی نجات پیدا کرد.
خرم‌آباد- مدیرکل مدیریت بحران استان لرستان با بیان اینکه سدهای «کزنار» و «کمندان» پر شده است، گفت: چند متر تا تکمیل مخزن «معشوره» باقی مانده است.
اصفهان- مدیر بهره برداری و نگهداری از تاسیسات آبی شرکت آب منطقه ای اصفهان از افزایش ذخیره آب سدهای بزرگ این استان به ۵۲۷ میلیون مترمکعب تا ۲۰ فروردین خبرداد.
اصفهان- مدیر بهره برداری و نگهداری از تاسیسات آبی شرکت آب منطقه ای اصفهان از افزایش ذخیره آب سدهای بزرگ این استان به ۵۲۷ میلیون مترمکعب تا ۲۰ فروردین خبرداد.
اصفهان- مدیر بهره برداری و نگهداری از تاسیسات آبی شرکت آب منطقه ای اصفهان گفت: مجموع ذخیره آب سدهای بزرگ استان اصفهان به ۴۴۱ میلیون مترمکعب رسید.
اهواز- استاندار خوزستان گفت: در صورت لزوم آب سدهای خوزستان برای مصارف کشاورزی به سمت تالاب شادگان و کانون‌های ریزگرد استان رهاسازی و هدایت می‌شود.
فرماندار شیراز گفت: حدود یک ماه پیش در روستای جرسقان اطراف شیراز سگ‌های ولگرد به کودکی حمله می‌کنند که این کودک به بیمارستان منتقل شده، اما بعد از چند روز به علت شدت جراحات جان باخته است.
اصفهان- مدیر بهره برداری و نگهداری از تاسیسات آبی شرکت آب منطقه‌ای اصفهان گفت: ذخیره آب سدهای بزرگ استان اصفهان تا پایان بهمن ماه به ۱۸۰ میلیون مترمکعب رسید.
گودرزی در مورد تعداد سگ‌های جمع‌آوری شده، عنوان کرد: روزانه حدود ۵۰ تا ۶۰ قلاده سگ جمع‌آوری و به نقاهتگاه آرادکوه منتقل می‌شوند که حدود ۱۱ هزار متر مربع وسعت دارد و دارای یک کلینیک مجهز به همراه چندین متخصص شامل دامپزشکان، کمک دامپزشکان و البته نیرو‌های خدماتی به صورت شبانه روزی فعال است.
این جوندگان تیزدندان سد‌هایی بر روی مسیر‌های آبی می‌سازند تا حوض ایجاد کنند و در داخل آن لانه‌ای می‌سازند تا بتوانند از خود در برابر گونه‌های شکارچی محافظت کنند.
رضازاده عضو تیم اعزامی هلال احمر به ترکیه گفت: سگ های زنده‌یاب بسیار کمک کرده‌اند و هم اکنون با کمک سگ های زنده‌یاب و صحبت های اهالی منطقه درحال آواربرداری و نجات جان یک کودک دو ساله هستیم.
این شهروند سنندجی گفت: واقعا از این همه بی‌مسئولیتی متولیان ساماندهی سگ‌های ولگرد به‌شدت گله‌مندیم، امیدواریم این وضعیت سامان پیدا کند.
مکزیک نیز در ادامه کمک کشورهای سراسر جهان به ترکیه پس از زلزله مرگبار این کشور، تعدادی از مشهورترین سگ‌های امدادگر خود را به آنکارا اعزام کرد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب تهران گفت: علی‌رغم بارش برف در تهران، اما وضعیت سد‌های پنجگانه مناسب نیست، نیازمند روان آب هستیم و پیش‌بینی می‌شود که در ماه‌های آینده وضعیت بهتر شود.
مدیر دفتر بهره برداری از تاسیسات آبی و برقابی شرکت آب منطقه‌ای تهران گفت: در حال حاضر میزان ذخایر سدهای پنجگانه تامین کننده آب استان تهران ۲۵۱ میلیون مترمکعب است.
اصفهان- مدیر دفتر تاسیسات آبی شرکت آب منطقه‌ای اصفهان با اشاره به اینکه ذخیره ۶ سد بزرگ این استان به ۱۸۵ میلیون مترمکعب رسیده، گفت: مجموع پرشدگی این سدها ۱۴ درصد است.
هافبک نساجی علی‌رغم زدن گل قهرمانی حذفی نتوانست در سوپر جام این کار را تکرار کند.
شورای عالی شهرسازی مصوبات این شورا در خصوص ساماندهی حوضه‌های آبریز سدهای استان های تهران و البرز به عنوان تأمین کننده آب شرب پایتخت را ابلاغ کرد.
مدیر کل دامپزشکی استان چهارمحال و بختیاری گفت:بحث عقیم سازی سگ‌های ولگرد مطرح شده است اما این طرح‌ها نیازمند حمایت و بودجه است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ