سرمای شدید هوا در ورزشگاه آزادی باعث شد سرمربی استقلال در بازی امروز نتواند تیپ خود را حفظ کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با حکم معاون شهردار تهران سرپرست شرکت سرمایه گذاری شهر تهران معرفی شد.
بررسی ها نشان می دهد مردم برای سرمایه گذاری و حتی برای اجاره به دلیل اینکه قیمت ها پایین تر از تهران است به سمت شهرهای نزدیک پایتخت کوچ کرده اند.
پیکان در ورزشگاه دستگردی میزبان استقلال تهران است و امیدوار است با پیروزی در این مسابقه همچنان به روند خوب خود در این هفته‌ها ادامه دهد و در جدول رتبه‌های بهتری را در اختیار بگیرد.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند حسین شریعتمداری: اتحادیه اروپا نمی‌داند با تروریستی خواندن سپاه، حمله نیرو‌های مسلح ایران به نظامیان کشور‌های عضو این اتحادیه را قانونی و مشروع می‌کند / سایت دانشگاه امام صادق(ع) و توئیتر عبدالملکی، دبیر شورای عالی مناطق آزاد هک شد / پروسه سخت شناسایی افراد جدید برای سهام عدالت / اشتباه دلار جهانگیری چه بود؟ ... را می‌خوانید.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند:حسین شریعتمداری: اتحادیه اروپا نمی‌داند با تروریستی خواندن سپاه حمله نیرو‌های مسلح ایران به نظامیان کشور‌های عضو این اتحادیه را قانونی و مشروع می‌کند / سایت دانشگاه امام صادق(ع) و توئیتر عبدالملکی، دبیر شورای عالی مناطق آزاد هک شد / پروسه سخت شناسایی افراد جدید برای سهام عدالت / اشتباه دلار جهانگیری چه بود؟ ... را می‌خوانید.
خطیب نماز جمعه تهران اعلام کرد که مجلس و دولت به حرکت زشت اتحادیه اروپا علیه سپاه پاسداران پاسخ قاطع خواهند داد.
مدیرکل مدیریت بحران استان تهران به پیش بینی هواشناسی مبنی بر احتمال وقوع سوزباد در ارتفاعات استان اشاره کرد و بیان داشت: در صورت ضرورت به حضور در جاده‌های کوهستانی به رانندگان توصیه می‌شود از میزان سوخت خودرو و همراه داشتن داشتن تجهیزات زمستانی مطمئن باشند.
مدارس در برخی از روزها به دلیل بارش برف و برودت هوا تعطیلی می شود و روز دیگر همین سرمای هوا، آلودگی وا را به ارمغان می‌آورد.
شمیرانات- استاندار تهران گفت: سرمایه گذاری در بخش بازگردانی آب استان تهران ۴ ساله به سود می رسد.
شاخص بورس تهران در دی ماه برای سومین ماه متوالی روند صعودی داشت، اما بازار برخلاف ماه‌های پیشین با جذب سرمایه حقیقی همراه بود.
شاخص بورس تهران در دی ماه برای سومین ماه متوالی روند صعودی داشت، اما بازار برخلاف ماه‌های پیشین با جذب سرمایه حقیقی همراه بود.
سرپرست دفتر حیات وحش سازمان محیط زیست با اشاره به اختصاص اتاقک‌های ویژه برای پیروز در سرما گفت: تصمیم درباره جفت‌گیری در اسارت مجدد فیروز و ایران، پدر و مادر پیروز قطعی نشده است.
تهران- مدیرکل مدیریت بحران استان تهران از صدور هشدار سطح نارنجی کشاورزی خبر داد و گفت: از همه کشاورزان می‌خواهیم تمهیدات لازم را در خصوص مقابله با خسارات احتمالی ناشی بیاندیشند.
با توجه به‌شدت سرما، برخی استان‌ها از جمله استان تهران مدارس، دانشگاه‌ها و ادارات خود را تعطیل اعلام کردند. این تعطیلی تا روز یکشنبه در برخی مناطق ادامه دارد. یکی از دلایل این تعطیلی سرمای شدید و افزایش مصرف سیستم گرمایشی است که گاهی امکان‌پذیر نیست.
نیمه اول دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و تراکتور در شرایطی با تساوی به پایان رسید که عملکرد سرد و کسل کننده دو تیم از یخبندان و سرمای شدید تهران نیز سردتر بود.
نیمه اول دیدار تیمهای فوتبال استقلال و تراکتور در شرایطی با تساوی به پایان رسیدکه عملکردسردوکسل کننده دو تیم از یخبندان و سرمای شدید تهران نیز سردتر بود
فیلمی از نحوه جابجایی کارکنان شهرداری تهران در ساعت ۶ صبح و زیر بارش برف و سرمای هوا در فضای مجازی بازتاب فراوانی داشته است.
علیرغم بارش برف و باران هم اکنون شاخص کیفیت هوای پایتخت روی عدد ۱۲۰ یعنی بازه ناسالم قرار دارد.
با موافقت نمایندگان، جلسات علنی مجلس شورای اسلامی در روزهای یکشنبه و سه‌شنبه هفته جاری در دو نوبت صبح و بعدازظهر برگزار خواهد شد. نمایندگان در جلسه علنی نوبت دوم امروز خود، نخست درخواست مسکوت ماندن طرح مالیات بر عایدی سرمایه را بررسی کرده و پس از مخالفت با این درخواست، به ادامه بررسی گزارش کمیسیون اقتصادی در خصوص طرح مالیات بر عایدی سرمایه پرداختند.
با موافقت نمایندگان، جلسات علنی مجلس شورای اسلامی در روزهای یکشنبه و سه‌شنبه هفته جاری در دو نوبت صبح و بعد از ظهر برگزار خواهد شد.نمایندگان در جلسه علنی نوبت دوم امروز خود ابتدا درخواست مسکوت ماندن طرح مالیات بر عایدی سرمایه را بررسی کرده و پس از مخالفت با این درخواست به ادامه بررسی گزارش کمیسیون اقتصادی در خصوص طرح مالیات بر عایدی سرمایه پرداختند.
سال ۱۳۴۷ را باید پُربارش‌ترین سال آبی در تهران دانست. آن سال زمستانی عجیب با انواع و اقسام رکورد‌ها داشت؛ رکورد سردترین روز یا بهتر بگوییم سردترین شب تهران با دمای منفی ۱۵ درجه در ۱۸ دی ماه، رکورد بیشترین بارش در یک بازه زمانی زمستانی، رکورد بیشترین بارش در فصل زمستان، رکورد ۶۴ روز بارش باران و برف در زمستان و... که بی‌نظیر و تکرارنشدنی بوده است. مردم تهران در آن سال ۵۳ روز دمای صفر و منفی را تجربه کردند.
تداوم سرما در تهران تا پایان هفته
فروش خانه‌های موجود در ایالات‌متحده در ماه آوریل به پایین‌ترین سطح در نزدیک به دو سال اخیر سقوط کرد زیرا قیمت مسکن در بحبوحه کمبود مداوم، به بالاترین حد خود رسیده است.
پوتین گفت: در سفرم به ایران سرما خوردم!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ