مشهد ـ مدیر جهاد کشاورزی فریمان گفت: در پی برودت هوا و یخبندان سرمای هوا به گلخانه های فریمان ۲۰ میلیارد تومان خسارت وارد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
علت مهاجرت درنای سیبری از روسیه به ایران، سرمای هوا و پیدا نکردن غذا است که به عرض‌های پایین‌تر جغرافیایی مهاجرت می‌کند تا شرایط محیطی برایش مساعد شود. پس از آن برای دوران جفت‌گیری، تخم‌گذاری و پرورش جوجه‌ها دوباره به سیبری برمی‌گردد.
مشهد ـ فرماندار مشهد گفت: امسال با توجه به اینکه ممکن است در ایام نوروز با برودت و سرمای هوا مواجه شویم، ظرفیت اقامتگاه‌ها را نسبت به نوروز ۱۴۰۱ حدود ۲۶ درصد افزایش داده ایم.
وزیر آموزش و پرورش گفت: اما امسال نیز به دلیل آلودگی هوا، صرفه‌جویی در مصرف گاز و به علت سرمای هوا نیز مدارس تعطیل شده که اینگونه تعطیلات را در گذشته نداشتیم و در واقع این نوع تعطیلی مدارس بی‌سابقه بوده است.
اصفهان- سرپرست مرکز پیش بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از تداوم سکون جوی و سرمای هوا در این استان تا پایان هفته جاری خبرداد.‌
کنکور سراسری ۱۴۰۲ در حالی امروز آغاز شد که دمای هوا در برخی از شهر‌های کشور زیر صفر درجه بود و سرمای محل آزمون باعث شد که داوطلبان با شال و کلاه و کاپشن سر جلسه حاضر شوند.
در سرمای هوا حیوانات وحشی برای پیدا کردن غذا به سطح شهر می‌آیند. در همین رابطه ۳ قلاده گرگ در منطقه رضا- احمدآباد مشهد دیده شدند./اسکان نیوز
مدارس در برخی از روزها به دلیل بارش برف و برودت هوا تعطیلی می شود و روز دیگر همین سرمای هوا، آلودگی وا را به ارمغان می‌آورد.
قندیل بستن آبشاری از سرمای هوا در یکی از روستا‌های تفت را در این ویدیو ببینید.
علی‌اکبر نژادعلی با تأکید بر لزوم مدیریت بهینه مصرف سوخت در کشور گفت: تنها در روز شنبه (۲۴ دی‌ماه) و در سردترین شرایط آب و هوایی امسال، ۱۰۰ میلیون لیتر بنزین در کشور مصرف شد.
ضیاییان درباره شدت سرمای هوا در مقایسه با سال‌های گذشته گفت: در حال حاضر زمستان سختی نداریم و نمی‌توان کاهش دما را به دو هفته آینده منحصر کرد چرا که به‌طور کلی در زمستان سرمای هوا طبیعی است و می‌تواند تا پایان زمستان نیز سرد بماند.
طبق اعلام استانداری کردستان، با توجه به بارش سنگین برف و سرمای هوا، مدارس نوبت صبح شهرستان‌های استان غیر از بانه و سقز امروز یکشنبه غیرحضوری و ادارات سه شهرستان سنندج، کامیاران و دهگلان هم تعطیل است.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: سرمای هوا و یخبندان تا اواسط هفته ادامه دارد اما دوشنبه آینده با استقرار توده هوای سرد جدید، یخبندان و سرمای هوا در برخی استان‌ها بارزتر خواهد بود.
سرمای هوا مصرف گاز طبیعی در بخش خانگی را به بیش از ۷۰۰میلیون مترمکعب در روز افزایش داده آن هم در شرایطی که پشتیبانی از این حجم مصرف در هرجای دنیا کار سختی است. اگرچه صنعت گاز در آماده‌باش کامل قرار دارد، ولی استان‌های شمال شرقی کشور با احتمال افت فشار روبه‌رو شده‌اند.
مشکلات جوی و سرمای هوا می‌تواند مشکلات بهداشتی و بیماری‌های کلیوی را تشدید کنند؛ به همین دلیل مراقبت از کلیه‌ها در فصل سرما نیازمند توجه بیشتر است.
مشهد ـ مدیر عالی حرم مطهر رضوی گفت: با توجه به برودت و سرمای شدید هوا در روزهای اخیر و با تدابیر صورت گرفته مصرف انرژی در تاسیسات گرمایشی و روشنایی اماکن متبرکه رضوی را به حداقل رسانده‌ایم.
با از راه رسیدن سامانه‌های بارشی و موج سرمای شدید، دمای هوا در ۲۷ استان کشورمان به محدوده صفر درجه رسید؛ برودت و یخبندانی که موجب افزایش مصرف گاز در کشور شده است تا جایی که رکورد مصرف گاز در کشور شکسته شده و به ۸۵۰ میلیون مترمکعب در روز هم رسیده است. آن هم در شرایطی که ترکمنستان سوآپ گازی‌اش را کم کرده چراکه در آنجا هم سرما به شدت اوج گرفته و مشکلاتی آفریده.
سرپرست سازمان امدادونجات از در راه ماندن ۲۹۰۰ مسافر قطار مشهد در پی سرمای شدید هوا و کولاک خبر داد و گفت: کمک رسانی به حادثه دیدگان در حال انجام است.
سرپرست سازمان امدادونجات از در راه ماندن ۲۹۰۰ مسافر قطار مشهد در پی سرمای شدید هوا و یخ‌زدگیخبر داد و گفت: کمک رسانی به حادثه دیدگان در حال انجام است.
فیلمی از نحوه جابجایی کارکنان شهرداری تهران در ساعت ۶ صبح و زیر بارش برف و سرمای هوا در فضای مجازی بازتاب فراوانی داشته است.
مدارس برخی استان ها بر اثر بارش برف و سرمای هوا تعطیل و به صورت غیر حضوری شد.
معاون استاندار گلستان با بیان اینکه به دلیل برودت هوا و با هدف تامین مستمر، پایدار و ضرورت کنترل پیامدهای ناشی از افزایش مصرف انرژی دستگاه‌های اجرایی استان گلستان به استثنای مراکز درمانی، امدادی و انتظامی به صورت دورکار خواهند بود، تصریح کرد: همچنین بانک‌ها صرفاً دو شعبه در مرکز استان و یک شعبه در شهرستان‌ها با هماهنگی دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان دایر هستند.
معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار گلستان با اشاره به اینکه در این سه روز تمامی مدارس به استثنای دانش آموزانی که امتحان نهایی دارند غیرحضوری خواهد شد، بیان کرد: با توجه به سرما و برودت هوا به مردم توصیه می‌کنیم رعایت صرفه‌جویی در مصرف گاز و برق را سرلوحه کار خود قرار دهند.
سرمای شدید هوا در ورزشگاه آزادی باعث شد سرمربی استقلال در بازی امروز نتواند تیپ خود را حفظ کند.
شنیده‌ها از اردوی تیم ملی حاکی از آن است که بازیکنان بسیار با روحیه کار می‌کنند و هرکدامشان انگیزه زیادی دارند تا خودشان را به کارلوس کیروش نشان دهند و در نهایت یکی از مسافران جام جهانی باشند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ