رئیس پلیس راهور فراجا با بیان اینکه ۳۵ درصد از وسایل نقلیه در کشور فرسوده است، گفت: روزانه ۲۵ میلیون سفر در کلانشهر تهران انجام می‌شود که ۸ برابر ظرفیت معابر است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نماینده مجلس شورای اسلامی، گفت: سفرهای رئیس‌جمهور به کشورهای خارجی و تقویت روابط ایران با سایر کشورها باعث می‌شود ما در منطقه نفوذ بیشتری داشته باشیم.
معاون اجرایی رئیس جمهور در نشست بررسی فرصت‌های سرمایه‌گذاری و توسعه اقتصادی استان آذربایجان شرقی، سفرهای استانی رئیس‌جمهور را میانبر خدمت‌رسانی به مردم دانست.
دبیر کل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی گفت: بدون شک سفرهای رئیس‌جمهور نشانه پایان نظام تک‌قطبی و پایان دخالتهای آمریکا در منطقه بوده و قدرت ایران را در دید و منظر دشمنان غیر قابل انکار کرد.
سفرهای بین شهری، سرویسی جدید از تپسی است که به کاربران امکان می‌دهد به راحتی از شهری به شهر دیگر سفر کنند. این سرویس که از شهریور ماه 1401 به  سرویس‌های تپسی اضافه شده است،‌ تا پایان تعطیلات نوروز رشد 5 برابری تعداد سفر را تجربه کرده است.
مشهد ـ مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: نوروز امسال یک میلیون و ۹۳ هزار نفر از طریق اتوبوس جابجا شده اند که این میزان در مقایسه با مدت مشابه ۲۱ درصد رشد داشته است.
سفرهای نوروزی امسال با سفرهای ماه رمضان همزمان شده است، این همزمانی می‌طلبد که مسافران نوروزی رعایت حال روزه‌داران در شهرهای گردشگری را مدنظر قرار دهند.
برای پویایی دستگاه سیاست خارجی نباید معطل وین و نیویورک ماند و به تعبیر رئیس‌جمهور منافع ملی را در هر سرزمینی که ایجاب کند، پیگیری کرد.
رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا از رکوردشکنی سفرهای بین استانی دو روز اول طرح نوروزی در مقایسه با چهار سال گذشته خبر داد.
سفرهای رسمی متقابل مقامات کره جنوبی و ژاپن پس از ۱۲ سال توقف از سر گرفته می‌شود.
خیبر خرم آباد به عنوان یکی از مدعیان اصلی صعود به لیگ برتر همچنان اوضاع عجیبی در دیدارهای خانگی خود دنبال می‎کند.
ساوه- دادستان کل کشور گفت: سفرهای میدانی نقش مهمی در تصمیم‌گیری‌ها برای رفع دقیق نقاط ضعف دارد.
بذرپاش گفت:در نوروز ، پاسخگویی به مسافران در سامانه‌های حوزه‌های هواشناسی (شماره ۱۳۴)، ریلی (شماره ۵۱۴۹)، جاده‌ای (شماره ۱۴۱)، دریایی (شماره ۱۵۵۰) و هوایی (شماره ۱۹۹) مورد توجه قرار گیرد.
رضا نفیسی گفت: برنامه‌ریزی برای پیش‌فروش بلیت سفرهای نوروزی در دستور کار شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران و سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای قرار دارد.
عضو شورای شهر کرج گفت: شهر کرج امروز به مانند سایر کلانشهر‌ها دارای ترافیک شدید می‌باشد مخصوصا هسته مرکزی شهر، متراکم از مراکز تجاری، اداری و درمانی که نیاز روزمره مردم به حساب می‌آید، تردد مضاعفی را دارد بنابراین نوع سفر با هدف کار، خرید مایحتاج روزانه و هفتگی و گاهاَ گردشگری باعث می‌شود تعداد سفر‌های به درون مرکز شهر به میزان قابل توجهی افزایش یابد.
بررسی پروازهای جام جهانی از ۳ شهر قشم،کیش و تهران به دوحه نشان می‌دهد به غیر از تهران که به صورت روزانه پرواز به دوحه دارد، تعداد پروازها از کیش محدود و هنوز درگاه فروش از قشم باز نشده است.
معاون امور مالی و اقتصادی شهرداری تهران گفت: هیچ شهوتی برای رفتن به سفرهای خارجی در شهرداری تهران وجود ندارد و تنها در صورت الزام این سفرها انجام می‌شود.
تعدد سفرهای لیونل مسی، ستاره آرژانتینی پاری سن ژرمن، با جت شخصی‌اش در فرانسه جنجال ساز شد.
آغاز سفرهای آخر تابستان و نبود بلیت پرواز، تدوین نظام‌نامه پایگاه‌های میراث فرهنگی ملی و جهانی، برگشت طرح مانع‌زدایی از توسعه برق از جمله خبرهای حوزه میراث فرهنگی و گردشگری در این هفته بود.
معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور گفت: مردم سعی کنند از امروز تا دو روز بعد از اربعین سفرهای خود را به تعویق بیندازند یا با خودروهای شخصی به سفر بروند.
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: سفرهای استانی شبانه‌روزی رئیس‌جمهور به مناطق مختلف کشور، بارقه‌ای از امید در جامعه ایجاد کرد که امید است مصوبات این سفرها نیز به زودی اجرایی شوند.
خرم‌آباد- رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه سفرهای استانی دولت و مجلس مکمل و تقویت کننده یکدیگر هستند، گفت: مشکلات حوزه آب در برنامه هفتم دیده می‌شود.
وزیر نفت گفت: سفرهای استانی رئیس جمهور محترم و حضور میدانی در کنار مردم، نشان از اهتمام دولت بر مواجه مستقیم با مسائل و حل آنها و در یک کلام، بازگشت دولت به مردم دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ