گروهی از محققان روشی برای تولید ارزان قیمت شبیه سازهای سر آکوستیک ابداع کرده اند. آنها می توانند شیوه ورود و فراوری صوت را به خصوص در محیط های پرسروصدا مانند مهمانی اندازه گیری کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس جمهور با تاکید بر پیگیری تحقق «حمایت از رشد و رونق تولید»، دستگاه‌های مسئول را به ارتباط منظم با تولیدکنندگان برای اطلاع از نیازهای آنان و انجام اقدامات لازم برای رفع آنها توصیه کرد.
یکی از وعده های وزارت صمت تولید خودروهای جدید در سال ۱۴۰۲ بود که تاکنون از خودروی اطلس و شاهین CVT که در سامانه یکپارچه هم عرضه شده بودند به ترتیب ۱۸ دستگاه و ۲۸۵ دستگاه تولید شده است.
در جلسه شورای اقتصاد به ریاست معاون اول رئیس جمهور اهم اقدامات انجام شده در خصوص برنامه مهار تورم و رشد تولید، گزارش پیشرفت طرح حکمرانی ریال و سه پیشنهاد دستگاه های مختلف بررسی بررسی شد.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با بیان اینکه سیاست گذاری سال 1402 گروه سایپا بر مبنای شعار رهبر معظم انقلاب مهار تورم و رشد تولید با رویکرد اقتصاد مقاومتی است،‌گفت: در 8 ماه گذشته با 7دانشگاه مطرح کشور در حوزه های مختلف و مورد نیاز سایپا، قرارداد همکاری امضا کرده ایم زیرا اعتقاد داریم با همکاری مجموعه های دانش بنیان و دانشگاه های کشور می توان اهداف  گروه سایپا در کاهش هزینه های خرید، افزایش کیفیت،‌ ارتقاء بهره وری و افزایش تولید محصولات،را با سرعت بیشتری محقق کرد.
دارپا برنامه جدید «داروهای بیهوشی برای مراقبت از میدان جنگ»(ABC) را اعلام کرد که هدف آن توسعه یک داروی بیهوشی مخصوص میدان جنگ بدون نیاز به آموزش پزشکی خاص یا دستگاه های نظارتی پیچیده است.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با تاکید بر اینکه در سفر رئیس جمهور به امریکای لاتین مذاکرات سازنده ای در خصوص توسعه همکاری های مشترک در صنعت خودرو با كشور ونزوئلا انجام شد، گفت: با نشست هاي صورت گرفته با طرف ونزوئلایی، قرار شد تولید و صادرات ۲۰۰ هزار دستگاه خودرو سواری طی ۵ سال، احیای کارخانه خودروسازی ونیراتو با مدیریت طرف ایرانی و همچنین ایجاد خط تولید خودروهای تجاری و مسافری در ونزوئلا، در دستور کار قرار گيرد.
استقبال علاقه مندان ب ام و و تحلیل های مثبتی که در رابطه با تورینگ کوپه در رسانه های خودرویی مطرح جهان تیتر شد، شرایطی را ایجاد کرده که احتمالا این مفهومی را روی خط تولید ببرد البته به شکل محدود. بنابراین پیش بینی می شود 50 یا شاید هم 100 دستگاه از این خودرو تولید شود.
مجلس به دولت مجوز داد تا سقف ۵۰۰ میلیون یورو نفت و میعانات گازی به دستگاه‌های اجرایی برای اتمام بهره برداری پالایشگاه خلیج فارس اختصاص دهد.
شرکت ایران خودرو خراسان توانست با تولید بیش از ۱۳هزار دستگاه خودرو از خانواده هایما از ابتدای سال تا سوم بهمن ماه، از رکورد تولید سالانه این محصول از سال ۱۳۹۴ عبور کند.
در نخستین جلسه عملیاتی کارگروه مشترک خودروهای برقی ایران‌خودرو و مپنا، گام های مهمی در راستای سیاست های کلان کشور در زمینه تولید نسل جدید خودروها برداشته شد و براساس آن مقرر شد۵۰ دستگاه تارا برقی از سوی ایران‌خودرو تولید و تجهیزات و زیرساخت‌های مربوط به آن نیز از سوی مپنا به عنوان گام نخست عرضه خودروهای برقی، تامین شود.
رهبر معظم انقلاب اسلامی ظهر امروز در دیدار رئیس و جمعی از مدیران سازمان تبلیغات اسلامی و حوزه هنری، تولید و ارائه محصولات فاخرِ مبتنی بر فکر نو، و در نظر گرفتن اقتضائات اجتماعی و فرهنگی تبلیغ را در عین خشیت کامل از پروردگار، دو وظیفه مهم دستگاههای فرهنگی تبلیغاتی خواندند.
یک تولید کننده دستگاه های بیونیک در نمایشگاه محصولات مصرفی الکترونیکی ۲۰۲۳ میلادی از نخستین دست رباتیک با قابلیت لمس جهان به نام «ابیلیتی هند» رونمایی کرد.
به گفته یک مقام دولتی در هند شرکت های تولید کننده موبایل باید تا مارس ۲۰۲۵ میلادی یو اس بی سی را به عنوان پورت شارژ استاندارد در دستگاه هایشان به کار گیرند.
براساس اعلام فولکس واگن، تولید تی-راک کبریولت گری ادیشن محدود به 999 دستگاه خواهد بود. سقف سافت تاپ، رینگ های 18 اینچی آلومینیومی و کد رنگ خاکستری ایریدیوم از جمله اولین فاکتورهای اثرگذار این خودرو بر مخاطب است.
قائم مقام هماهنگی و نظارت گروه صنعتی ایران خودرو در مراسم رونمایی و آغاز تولید پیکاپ اتوماتیک و افتتاح سالن تولید جدید در شرکت ایران خودرو دیزل، با اشاره به این که این سالن از ظرفیت تولید سالانه سه هزار دستگاه خودرو برخوردار است، افزود: ایران خودرو دیزل اهمیت بالایی برای گروه صنعتی ایران خودرو داشته و برنامه ریزی های بسیار خوبی برای رشد، توسعه و ارتقای جایگاه این گروه خودروساز در صنعت خودروی کشور انجام داده است.
وزیر صنعت، معدن و تجارت با ارسال نامه ای به دستگاه ها و اتاق های مربوط به بخش خصوصی مصوبات جدید ستاد تسهیل و رفع موانع تولید را در چهار بند ابلاغ کرد.
محققان چینی روش های جدیدی برای تولید نور شبیه لیزر ابداع کرده اند که به طور خاص سرعت ارتباط دستگاه های الکترونیکی روزمره را افزایش دهد.
پژوهشگران و محققان دانشگاه صنعتی شریف با طراحی، ساخت و تولید دستگاه‌ها و قطعات مختلف، توانسته‌اند به یاری صنعت آمده و تا حد زیادی کمبودهای ناشی از تحریم‌ها را جبران کنند.
مدیر عامل شرکت تجهیزات پزشکی هلال ایران، از تامین صد درصدی دستگاه های دیالیز در کشور خبر داد.
جمعی از پژوهشگران دانشگاه صنعتی شریف موفق به طراحی و تولید یک محصول فناورانه به ارزش تقریبی ۵۰۰ هزار دلار در حوزه‌ بالادستی صنعت نفت و گاز شدند.
مدیرعامل مگاموتور از افزایش ظرفیت تولید این شرکت به ۲۵۰۰ دستگاه در سال آینده خبر داد.
معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری از تصویب آیین نامه های طرح جهش تولید دانش بنیان تا ۱۵ شهریور ماه خبر داد و گفت: همه دستگاههای اجرایی موظف به اجرای این قانون هستند.
محققان دریک شرکت دانش بنیان موفق به تولید مکمل های ورزشی نانویی شدند که مانع از در معرض قرار گرفتن افراد به عفونت های دستگاه تنفسی فوقانی می شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ